Ahoj, já mám oboje jak kryty válců tak ty padáky od RDmoto, a zatím spokojenost, na padáky se dobře dají natáhnout nohy za jízdy. Mají jednu nevýhodu, při seřizování ventilu, se nedají víka sundat, aniž bys povolil padáky. Mají je vyrobeny v ose, a válce jsou vyosený, což je ten problém. Jinak při karambolu je vyzkoušený nemám.
mam nba svoji F800GS od RDMOTO odvadi vybornou praci zvladli i pad ve 110km/h a motorku dokonale ochranili
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
milkal napsal:
Omrknem jasně,nemáš fotku?Fčem je problém?
když to dam na boční stojan tak mi chybí tak milimetr od krůčku aby to lehlo
všiml sem si tam jedné vady je tam prdlej šroub tak to by mohla být první příčina
Já pravidelně na Dakaru ve svěráku svírám vidličku bočáku. Po čase a zejména při zatížené motorce se roztahuje a motorka jde tím pádem do čím dál většího náklonu. I to může být příčina.