Jestli to dobře chápu, tak Hugitka nemá objem č. 5, a ve škole neprospívala? Dvojnásob smutné....
Upravil hobr dne 29.07.2014 14:20
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
raptor - nepreplo, ťažko to znášam a raz si ja tu 1200 kúpim určite karel - mal si pád? Nič sa nestalo? Aj ja som mal na mále v Srbsku a bratranec to dokoca neustal. Kufre tiež zachranovali i bratranca i moto.
2 Vasco: ja si to pochvaloval povoliš jeden sroub a odchazis s kufrem. ;-) Mel sem tak v kempu fajn stolicku...
2 momul: Kufry to ustali na jednicku nemit je tak nevim. Je jen odrenej na rohu a tim jak to jelo kufrem po ceste tak jsou odbrouseny tri nýty. Takze je odvrtam dam druhe a neni co resit. Kazdopadne ani tak do kufru nenateklo. Tesni vyborne.
Je to sestka imbus zevnitr toho kufru. Kdyby to slo oddelat zvenku nebylo by to moc bezpecne nemylsis Muzes si tam udelat kridlovku matku zevnitr pokud bys chtel. Ja tam mam obyc sroub. Stejne mam sestku imbus stale nekde pohozenou takze je to otazka minutky to sundat. Kufr normalne vemu za ty popruhy, kteryma privazuju vaky na kufry. Je to udelane tak, ze je to jako taska takze to normalne odneses. Nejlepsi bude kdyz se nekdy zastavis a osahas si to realne. Ja mel zatim moznost srovnavat ty kufry jen s alumilanek a momulove jsou dle meho osobniho nazoru lepsi. Rad Ti pak ukazu proc ;-)
jako osobne jeden sroub asi tolik nevadi , ale uz bych nikdy nechtel mit system oddelavani kufru, abych musel neco sroubovat nebo povolovat a nabouchanym kufru vecma, proto mi vyhovuje origo system a pokud bych sel do neceho jinyho jak origo tak top je Touratech ZEGA PRO, levnejsi je pak GIVI OUTBACK a nejlevnejsi ALU milanek vsechyn tyhle 3 varianty maji sundavani kufru bez jakyhokoliv naradi ci povolovani hlinikovych matic, kridlovek atd.
Upravil schrek dne 30.07.2014 11:05
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
My máme na obou motorkách imbusy. Na dně kufru vozím pohozenej imbus. Když někam nesu krámy z kufrů, tak jen tašky a kufry nechávám na motorce, popř. u motorky přivázané. Nevím, proč bych měl jít na hotelový pokoj, do chatky, do stanu atd. i s kuframa. Trochu kravina, ne? Jsou zamčený a vodotěsný, tak nechápu důvod. Navíc jsou spojené s motorkou, takže spíš je tam nechávám, abych do nich dal boty nebo hadry nebo jiné věci, které nepotřebuju mít narvané ve stanu, takže třeba židličky, vařič, nádobí.
Jinak já spíš nechápu, proč si někdo dává na utažení dovnitř puk jako kráva. Ubírá to místo a stejně se nevyhne povolování.
Od Milánka má teď Hugitka plotnu pro topcase a líbí se mi to. Ostatně proto jsem to kupoval. Zvažuju to i na boční kufry, ale zatím s nima pojede poprvé, takže má puky.
Já to na Dakaru neřeším, protože mám staré BigHusky na pucích. Kufry žádná designovka, takže puky k tomu dostačující. Jo, kdybychom měli třeba 12ku a chtěl jsem to mít jooo hezký, tak určitě nic neřeším a nechám to originál nebo to min. řeším u Milánka.
Mimochodem u malého GS originál znamená mít plastové kufry, takže tam si člověk fakt může vybrat, jestli chce puky, plotny atd. pokud řeší ALU kufry.
Vasco napsal:
PS: zatím neúspěšně studuju Milánkův systém sundávání..
Vždyť je to jednoduché... Moc nad tím přemýšlíš...
Prostě máš na kufru přidělané "nožičky", která zajedou do těch výřezů v plotně a zaseknou se. Tím, že to zatáhneš zámkem zajistíš, že z těch výřezů nevypadnou.