To nemá se Scoutem kromě černé barvy nic společného. Scout má širší drážky a řek bych i vyšší figury.
Tohle je jako Tourancka, nebo rozhodně guma na stejný použití.
...len sa s ňou zoznamujem, ale je zaujímavé čítať hodnotenia ľudí, ktorí ju ani nevideli naživo a nie ešte že by mali na nej odjazdené x km
Glock-plastik fantastik :-)
Já to beru jenom jako debatu o dezénu “co by mohl umět“
Stejně potom až se jezdí, tak má každej ty „svoje“ oblíbený gumy. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Já to beru jenom jako debatu o dezénu “co by mohl umět“
Stejně potom až se jezdí, tak má každej ty „svoje“ oblíbený gumy.
Za mě hodně dobrá guma do terénu stejně jako Scout nebo Tourancka.
A vůbec to není o tom co by mohl umět dezén ale co by mohl umět ten co drží řiditka.
Zdenek 1150 přiložený následující obrázek:
[373.21Kb]
Upravil Zdenek 1150 dne 19.03.2015 16:13
mara napsal:
To nemá se Scoutem kromě černé barvy nic společného. Scout má širší drážky a řek bych i vyšší figury.
Tohle je jako Tourancka, nebo rozhodně guma na stejný použití.
Promiň, dovolím si doplnit a nechci nikoho namíchnout. Já myslím že se Scoutem mají více společného, krom černé barvy - mimo silnici k prdu.
Upravil JirkaHK dne 19.03.2015 16:54
mara napsal:
To nemá se Scoutem kromě černé barvy nic společného. Scout má širší drážky a řek bych i vyšší figury.
Tohle je jako Tourancka, nebo rozhodně guma na stejný použití.
Promiň, dovolím si doplnit a nechci nikoho namíchnout. Já myslím že se Scoutem mají více společného, krom černé barvy - mimo silnici k prdu.
Je snad jasné, že vůbec neřešíme, jestli je to guma na akce typu Krocan, myslím tím všudypřítomné české bláto. Tak tahle to rozhodně není. To není ani Scout.
Já to beru podle svých dovolených, což je většina mého ježdění na motorce destinacích, kde je to spousta asfaltu, rozbité silnice a hodně kamenité gruntovky. Blátu se vyhýbáme, jak jen to jde.
Takže mám rád gumy, které mají vysokej nájezd, vysoký figury, který považuju za účinný proti ostrým kamenům a alespoň trochu široký drážky mezi figurama.
To podle mě splňují E-07, Karoo 3 a K-60 Scout.
Až dojedu současné Karoo3 a sadu Anakee2, co mám ještě v garáži, tak vyzkouším...protože Anakee3 se mi profilově vůbec nelíbí a dvojky už nejsou...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
mara napsal:
To nemá se Scoutem kromě černé barvy nic společného. Scout má širší drážky a řek bych i vyšší figury.
Tohle je jako Tourancka, nebo rozhodně guma na stejný použití.
Promiň, dovolím si doplnit a nechci nikoho namíchnout. Já myslím že se Scoutem mají více společného, krom černé barvy - mimo silnici k prdu.
Je snad jasné, že vůbec neřešíme, jestli je to guma na akce typu Krocan, myslím tím všudypřítomné české bláto. Tak tahle to rozhodně není. To není ani Scout.
Já to beru podle svých dovolených, což je většina mého ježdění na motorce destinacích, kde je to spousta asfaltu, rozbité silnice a hodně kamenité gruntovky. Blátu se vyhýbáme, jak jen to jde.
Takže mám rád gumy, které mají vysokej nájezd, vysoký figury, který považuju za účinný proti ostrým kamenům a alespoň trochu široký drážky mezi figurama.
To podle mě splňují E-07, Karoo 3 a K-60 Scout.
Tahle ta TKC – 70 je podle mě, alespoň od pohledu čistě silniční guma typu slavných Tourance.
...ale jistě, souhlasím s tebou, jen mi přijde že se TKC 70 zařadí spíše do skupiny - E-07, Karoo 3 a K-60 Scout.
Máme to všude dál, je to o kompromisu, na Scoutech jsem měl asi 12tis., na tyto jsem také zvědavý, Scouti špatné boční vedení, to mi hodně vadilo, ty už ne, uvidím kolik najedu na E10, pak případně tkc70 taky zkusím, pokud nebudou až tak špatné recenze. Já to taky rád, vysoký figury a slušnej nájezd
Jako Karoo3 opravdu nejsou to co poctivý původní Karoočko, ale řadit je do do skupiny se Scoutem a E07 je taktně řečeno mimo...
A pokud ten rozdíl někdo nepozná, tak je asi možná i zbytečný vůbec řešit na čem jezdit
Maiali nel Fango!
When comparing the rear tire tread of the TKC 70 and the K60 Scout it is easy to see that Continental has done their best to build a better Heidenau.
At this time, the new Continental TKC 70 has only been tested by a select group of media riders. Here at Touratech USA we are very eager to test this tire in the real world and see how it works as a longer lasting rear tire for our big Adventure bikes. Look forward to a ride report as soon as we can get our hands on the new Continental TKC 70.
Aug 12, 2014
Upravil JirkaHK dne 24.03.2015 10:49
When comparing the rear tire tread of the TKC 70 and the K60 Scout it is easy to see that Continental has done their best to build a better Heidenau.
At this time, the new Continental TKC 70 has only been tested by a select group of media riders. Here at Touratech USA we are very eager to test this tire in the real world and see how it works as a longer lasting rear tire for our big Adventure bikes. Look forward to a ride report as soon as we can get our hands on the new Continental TKC 70.
Aug 12, 2014
Ja tam v tech clancich ale zadny srovnani s Karoo3 nevidim...
Radeji to tedy jeste rozepisu, aby bylo dobre pochopeno.
Muj prispevek se ohrazoval proti smysluplnosti zarazeni Karoo3 do skupiny gum typu Scout a treba e07, nebot jejich vlastnosti a zamereni se pomerne podstatne lisi.... Chtel jsem rict, ze pokud to nekdo zkousel a nepozna (pripadne nevyuzije) rozdil, pak je mu asi jedno, na cem vlasne pojede a muze ho zajimat tak max najezd...
Jasan?!
Upravil morabo dne 24.03.2015 12:05
Maiali nel Fango!
Jasan taky toto vlákno není o Karoo3, aby to nebylo špatně pochopeno Skupina ve smyslu užití viz výše Mára popsal :
"Já to beru podle svých dovolených, což je většina mého ježdění na motorce destinacích, kde je to spousta asfaltu, rozbité silnice a hodně kamenité gruntovky.
Takže mám rád gumy, které mají vysokej nájezd, vysoký figury, který považuju za účinný proti ostrým kamenům a alespoň trochu široký drážky mezi figurama.To podle mě splňují E-07, Karoo 3 a K-60 Scout."
Vybírám gumy pro tyhle účely, tak Karoo3 do skupiny výběru taky zařadím, protože z tohodle úhlu pohledu a potřeby tam svůj účel splní.
A debata je o tom, jestli TKC70 do této skupiny patří také nebo ne. A články ukazují že ano. Tourancka to není, ale better Heidenau ach jo to je život, zas to někoho nadzvedne
Upravil JirkaHK dne 24.03.2015 14:51
Vim o cem je vlakno, ale taky vidim co tu zminujete a ze michate trochu jabka s hruskama...
Proto jsem reagoval - na dilci mystifikaci. Mne osobne je to celkem putna, akorat si to tu nekdo zase precte a uz to zacne brat za fakt, ze tyhle gumy jsou snad tak nejak srovnatelny a to proste nejsou ani co do vlastnosti, ani do najezdu... Borit takovy myty pak bejva slozitejsi, nez to utnout v zarodku. To byl jedinej duvod, proc jsem se ozval, jinak si jezdete samozrejme kdo chcete na cem chcete a co vam vyhovuje.
Nereagoval jsem ani tolik na maru, jako jsem zaregistroval tohle:
JirkaHK napsal:
...ale jistě, souhlasím s tebou, jen mi přijde že se TKC 70 zařadí spíše do skupiny - E-07, Karoo 3 a K-60 Scout.
E07 a Scout jsou proste vysokonajezdovy gumy s nejakyma pseudo-offroad vlastnostma, spise tedy turistictejsiho zamereni. Kdezto Karoo3 zase tak slavnej najezd nema, ale zato si poradi s bahnem a v leccems vubec v offroadu prekona i minimalne tkc80.
Pokud je ma smysl s necim radit do skupiny, tak napr. s E10 (proste jsme u daleko vic off zamereni).
Jednoduse receno, srovnavat se da samozrejme cokoli, ale napsat to takhle proste vypada, jako by slo + - o totez a to bylo duvodem moji reakce. Rozhodne nemam ani potrebu, ani chut z nekoho delat blbce.
PS: jinak mne ta 70ka taky docela zaujala, jako silnicneji schopnejsi univerzalka vypada fakt zajimave, dohnat Scouty mimo silnici nebude az takovej kumst a tedy pro pouziti na GS, na to, na co je tak nejak staveny, to asi bude velmi solidni volba. Akorat jak to tak pozoruju, tak abych si to overil, budu si je muset radsi otestovat sam
Upravil morabo dne 24.03.2015 16:40
Maiali nel Fango!
Zdar Boris,
nechtěl jsem, ale musím se trošičku přiklonit k názoru ostatních, že podle toho jak je stavěná figura a směs je tato pneumatika určena ke konfortní jízdě na suchém i mokrém asfaltu s troškou ambice v lehčím terénu. Kdo co s ní projede je vždy o jezdci. Z důvodu vyššího nájezdu kilometrů(pneu je relativné měkčí) na těžkých motorkách je tam ten středový pruh a k poskytnutí bočního vedení širší drážka. Už s tohoto dle mého názoru se jedná o uni pneumatiku určenou především pro adventure cestování, tedy spadá do kategorie srovnatelné s E-07, Haidenau K 60 Scout, Metzeler Enduro Sahara atd. i když se jedná o moderní pneumatiku, která je úplně někde jinde než mnou posledně jmenované. Plně s tebou souhlasím s tím, že především chováním na asfaltu (budou stopro boží) a celkovým nájezdem nelze srovnávat.
Upravil joe dne 24.03.2015 17:37
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Zdar Boris,
nechtěl jsem, ale musím se trošičku přiklonit k názoru ostatních, že podle toho jak je stavěná figura a směs je tato pneumatika určena ke konfortní jízdě na suchém i mokrém asfaltu s troškou ambice v lehčím terénu. Kdo co s ní projede je vždy o jezdci. Z důvodu vyššího nájezdu kilometrů(pneu je relativné měkčí) na těžkých motorkách je tam ten středový pruh a k poskytnutí bočního vedení širší drážka. Už s tohoto dle mého názoru se jedná o uni pneumatiku určenou především pro adventure cestování, tedy spadá do kategorie srovnatelné s E-07, Haidenau K 60 Scout, Metzeler Enduro Sahara atd. i když se jedná o moderní pneumatiku, která je úplně někde jinde než mnou posledně jmenované. Plně s tebou souhlasím s tím, že především chováním na asfaltu (budou stopro boží) a celkovým nájezdem nelze srovnávat.
Počkej, Rudo, jestli teď píšeš o tý TKC70, tak ale já vůbec nejsem proti, naopak bych přesně podepsal, co tu teď píšeš!
Mně tam jen neseděly ty Karoo3. K týhle gumě mám sice velmi problematickej vztah, ale fakt je off schopnostma na míle daleko od třeba těch Scoutů. A právě ke Scoutům ty TKC70 opravdu tuším můžou bejt zajímavá alternativa s plusy i mínusy který zmiňuješ. Dopr... nějak jsme to asi zamotali
Upravil morabo dne 24.03.2015 17:57
Maiali nel Fango!
Joe napsal:
Zdar Boris,
nechtěl jsem, ale musím se trošičku přiklonit k názoru ostatních, že podle toho jak je stavěná figura a směs je tato pneumatika určena ke konfortní jízdě na suchém i mokrém asfaltu s troškou ambice v lehčím terénu. Kdo co s ní projede je vždy o jezdci. Z důvodu vyššího nájezdu kilometrů(pneu je relativné měkčí) na těžkých motorkách je tam ten středový pruh a k poskytnutí bočního vedení širší drážka. Už s tohoto dle mého názoru se jedná o uni pneumatiku určenou především pro adventure cestování, tedy spadá do kategorie srovnatelné s E-07, Haidenau K 60 Scout, Metzeler Enduro Sahara atd. i když se jedná o moderní pneumatiku, která je úplně někde jinde než mnou posledně jmenované. Plně s tebou souhlasím s tím, že především chováním na asfaltu (budou stopro boží) a celkovým nájezdem nelze srovnávat.
Počkej, Rudo, jestli teď píšeš o tý TKC70, tak ale já vůbec nejsem proti, naopak bych přesně podepsal, co tu teď píšeš!
Mně tam jen neseděly ty Karoo3. K týhle gumě mám sice velmi problematickej vztah, ale fakt je off schopnostma na míle daleko od třeba těch Scoutů. A právě ke Scoutům ty TKC70 opravdu tuším můžou bejt zajímavá alternativa s plusy i mínusy který zmiňuješ. Dopr... nějak jsme to asi zamotali
Tak pod karoo 3 a tvůj názor se můžu podepsat.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží