servisak napsal:
Je tam servo motorek. Nemas zamek ani na vycku nadrze.
Další kurvítka.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
servisak napsal:
Je tam servo motorek. Nemas zamek ani na vycku nadrze.
Další kurvítka.
.. to je daň za pohodlnost a komfort ... ale lepší už to nebude jak u motorek tak i u aut
Ještě by to chtělo elektrický vysouvání stojánku a elektrický víka kufrů Až dojedu někam do divočiny, tak si tlačítkem vyklopím stojánek a otevřu tlačítkem kufr, abych si vyndal stan, spacák atd. )
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Ještě by to chtělo elektrický vysouvání stojánku a elektrický víka kufrů Až dojedu někam do divočiny, tak si tlačítkem vyklopím stojánek a otevřu tlačítkem kufr, abych si vyndal stan, spacák atd. )
To tomu kempovani doda tu pravou Adventure naladu a podobu ... vis co Aneb pohodli domova vsude
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Keď už, tak podvozok s aktívnym parkovaním pre ľudkov s nižším zrastom. Natlačím prst na palubovku, pozdraví sa, zníži podvozok na minimum, nech viem kľudne nastúpiť, ak pocíti podľa váhy, že som nasadol, tak pekne zvýši naspäť, spýta sa kde chcem ísť a akou cestou, skontroluje počasie v danej oblasti, podľa toho nastaví podvozok a navrhne ďalšiu zastávku.
servisak napsal:
Je tam servo motorek. Nemas zamek ani na vycku nadrze.
Podobne ako autá aj tieto motorky /s elektrickými vychytávkami/ budu pre majitelov
za pár rokov /tak 8/ velmi tažko predajné. Ked tak, tak za zlomok ceny.
super...víc asistentů,ať na motorkách jezdí víc neschopnejch dementů
Pěkně po vzoru auta.Začali s parkovacíma asistentama a teď mají někteří chudáci problém vyparkovat...jen tak dál YouTube Video Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
super...víc asistentů,ať na motorkách jezdí víc neschopnejch dementů
Pěkně po vzoru auta.Začali s parkovacíma asistentama a teď mají někteří chudáci problém vyparkovat...jen tak dál YouTube Video
Tak tak... ABS a ESP chapu.... ale pomocnik pri prakovani?? Nebo pomocnik pri rozjezdu do kopce? Zachvilku si ani nebudeme umet zapnout pas aniz by nam u toho nepomohl nejaky system.
Jinak k tomu bezklickovemu startovani resp otevirani nadrze. Nevidim na tom nic spatneho pokud bude moznost pouzit v pripade vybite ci rozbite jednotky klasicky klic. Urcite to usnadni hledani klice atd. Priznam se ze osobne s tim mam velke problemy u motorky. Vzdy nekam strcim klice a nemohu je najit a nebo pak zase sesedam z motorky a doluju je z kapes v kalhotech, sundavam rukavice atd atd...
Takze za me system bezklickoveho ano.. ale s moznosti klasickeho pouziti.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
Priznam se ze osobne s tim mam velke problemy u motorky. Vzdy nekam strcim klice a nemohu je najit a nebo pak zase sesedam z motorky a doluju je z kapes v kalhotech, sundavam rukavice atd atd...
O tom přesně mluvím...to u toho samozřejmě musíš přemýšlet a to se ti nechce,tak bys rád,aby to motorka udělala za tebe...a takhle to začíná...a uslintaným dementem u dveří s klikou,co se nechtěj samy otevřít,to končí
Upravil Mr GS dne 21.01.2015 09:26
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
servisak napsal:
Je tam servo motorek. Nemas zamek ani na vycku nadrze.
Další kurvítka.
.. to je daň za pohodlnost a komfort ... ale lepší už to nebude jak u motorek tak i u aut
vÝčko s tvrdým Y a servomotorkem je masakr
Když jsem kupoval 1100GS, tak mě zrazovali, že cestovní enduro se vstřikováním je extra nespolehlivá záležitost, že se mi to bude jenom sypat a budu se s tím bát i k nejbližšímu rybníku, natož trošku dál.
Takže u nového BMW, když mi chcípne baterka, tak se zamknou řídítka a budu jí někde mimo civilizaci muset roztláčet do kruhu? Hůůůstýýýý.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
O tom přesně mluvím...to u toho samozřejmě musíš přemýšlet a to se ti nechce,tak bys rád,aby to motorka udělala za tebe...a takhle to začíná...a uslintaným dementem u dveří s klikou,co se nechtěj samy otevřít,to končí
Tak jasne vim kam tim miris... Ja jen rikam, ze to neni spatny napad... ale je to tak, lenost je synonymum vyvoje a inovace.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
servo na řízení a víčko bez klíčku je stejnej krok bokem,jako kdysi posilovač brzd(u motorek).Naserou to tam,aby se kupující cítil strašně IN a pak s tím někdo zažije horký chvilky,jak píše hrabě...to samý asistent pro rozjezd do kopce...to si dělaj pr.del,ne?Ještě to pochopím u auta,když jsou tam 3 pedály na 2 nohy a řidič je totální lempl nebo ženská...ale u motorky?Kde můžeš držet plyn,brzdu i spojku současně?? Pokud se někdo neumí rozjet do kopce,tak nemá mít papíry a ne dostat asistenty.
S takovou maj za pár let všechny motorky automatickou převodovku a pomocný kolečka...to si radši koupím kolo,jak Vevis
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
servo na řízení a víčko bez klíčku je stejnej krok bokem,jako kdysi posilovač brzd(u motorek).Naserou to tam,aby se kupující cítil strašně IN a pak s tím někdo zažije horký chvilky,jak píše hrabě...to samý asistent pro rozjezd do kopce...to si dělaj pr.del,ne?Ještě to pochopím u auta,když jsou tam 3 pedály na 2 nohy a řidič je totální lempl nebo ženská...ale u motorky?Kde můžeš držet plyn,brzdu i spojku současně?? Pokud se někdo neumí rozjet do kopce,tak nemá mít papíry a ne dostat asistenty.
S takovou maj za pár let všechny motorky automatickou převodovku a pomocný kolečka...to si radši koupím kolo,jak Vevis
Presne o tom jsem mluvil o par prispevku vejs...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
zasa tak tragicky by som to s tymi elektronickymi vychytavkami nevidel. Kto ich nechce, tak si taku motorku nekupi. Ano, asi to trochu zvysi pocet neschopnych a nebezpecnych dementov na cestach, na druhej strane viac prachov v biznise = vaccsia konkurencia, mozno lepsie ceny doplnkov atd :-)
K tomu bezdotykovemu klucu - prakticka vychytavka pre ludi, ktory stale niekde hladaju kluce. Ja by som ho ale nechcel. Prednedavnom som cital clanok ako zlodeji kradnu auta s takymito klucmi. Majitel si sadne na kavu. Vedla si prisadne zlodej s kufrikom, ktory prijima signal z klucika a posiela ho dalej zlodejovi2, kt. stoji pri aute. Ten si auto bez problemov nastartuje a odide. Takze za mna zbytocne zvysovanie rizika kradeze. To radsej nech sa s motorkou pekne morduju a nakladaju ju do dodavky a pod. Takto si zlodejov snad niekto vsimne...
kubas napsal:
Je škoda že tady není možnost volby pro někoho kdo chce novou motorku ale bez ele. serepeťiček atd..Takovej človek má smůlu.
.. protože takových lidí je v dnešní době "marketingově " zanedbatelné=nezajímavé množství ... bohužel
Upravil chstepan dne 21.01.2015 10:32
(ch)stepan
kubas napsal:
Je škoda že tady není možnost volby pro někoho kdo chce novou motorku ale bez ele. serepeťiček atd..Takovej človek má smůlu.
Proto mame tyhle stary R1100GS a R1150GS tezke kravy, s kteryma se uz ani zlodejum nechce tahat .... to je vlastne jeden z bezpecnostnich prvku.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Přidám lehce provokující pohled.
Já, dokud to půjde, se 1150 nevzdám. Na druhou stranu jde o prodejnost a jak někdo správně napsal, stejně jako u aut, i výrobci motocyklů dělají motorky uživatelsky komfortnější, méně náročné na přemýšlení a imunní vůči chybám jezdce. Tak je mohou používat i lidi s menším talentem nebo takoví, kteří mají prostě takové vychytávky, navíc zabalené v adventure kabátu BMW, rádi. A mám pocit, že v cílové skupině koupěschopných zákazníků je takových dost. Pokud by byla skupina koupěschopných cestovatelů požadujících jednoduchost, odolnost a spolehlivost stejně velká, BMW by svou původní filosofii GS asi nezradilo.
A dá se na to koukat i z jiné strany. Stále se tu někdo otírá o posilovač, já s ním jezdím 9 let, nikdy jsem neměl problém a neznám nikoho, kdo ho měl. Určitě být zdrojem problémů může, stejně jako kdysi dávno zatracované ABS (frajeři co umí jezdit ho přece nepotřebují). Dnes jsme u protiprokluzů, elektronických tlumičů, víčka nádrže, imobilizérů či bezklíčkového startování. Já to nepotřebuju, ale proč tomu říkat kurvítka? Kurvítko je záměrně přidaná věc, která způsobí, že po uplynutí garance výrobek přestane fungovat. Je tohle stejné? Nevím jak u motorek, ale u aut fungují centrály, elektrická zrcátka, vyhřívaná sedadla, stabilizace, protiprokluzy, dešťové senzory atd. se stejnou spolehlivostí jako další, komponenty. A celkově se servisní intervaly i spolehlivost zvyšují (pamatujete dobu před 40 a více lety, kdy každý majitel jednoduchých a "spolehlivých" aut musel být zároveň zručným kutilem a skoro každý víkend se promazávalo, odvzdušňovalo či spravovalo? A to při - z dnešního pohledu - nepatrném nájezdu?). Jasně, jestli to bude fungovat a jak to půjde opravit za 40 let, až z toho bude veterán, těžko říct, ale v tuhle chvíli nemám pocit, že by ty věci způsobovaly větší pproblémy. Myslím, že by spíš měly vadit jiné věci, způsobující, že LC (ale už i 1200) musí do servisu častěji než staré dobré 1100/1150. Nevadí vám, že je pryč doba, kdy se třeba za celou životnost motorky nemuselo kouknout na spojku? Kdy ložiska atd. vydržely minimálně 100 tisíc kilometrů?
Osobně bych přivítal, kdyby BMW dělalo kromě běžné verze i cestovatelskou variantu okleštěnou o tyhle věci, klidně s jednodušším designem, méně estetickými a z praktického hlediska zcela zbytečnými součástkami, bez módně zubatých zobáků a duralových držáků plexiskla a bůhvíčeho, které v rumunské vesnici nezavaříte, bez plastových nacvakávátek a filigránských součástek, které upadnou už při pohledu na ně, nedejbože při pádu někde v džungli. Absence takového motocyklu mi vadí víc než nadbytek elektronických blbůstek...
Ivan napsal:
Přidám lehce provokující pohled.
Já, dokud to půjde, se 1150 nevzdám. Na druhou stranu jde o prodejnost a jak někdo správně napsal, stejně jako u aut, i výrobci motocyklů dělají motorky uživatelsky komfortnější, méně náročné na přemýšlení a imunní vůči chybám jezdce. Tak je mohou používat i lidi s menším talentem nebo takoví, kteří mají prostě takové vychytávky, navíc zabalené v adventure kabátu BMW, rádi. A mám pocit, že v cílové skupině koupěschopných zákazníků je takových dost. Pokud by byla skupina koupěschopných cestovatelů požadujících jednoduchost, odolnost a spolehlivost stejně velká, BMW by svou původní filosofii GS asi nezradilo.
A dá se na to koukat i z jiné strany. Stále se tu někdo otírá o posilovač, já s ním jezdím 9 let, nikdy jsem neměl problém a neznám nikoho, kdo ho měl. Určitě být zdrojem problémů může, stejně jako kdysi dávno zatracované ABS (frajeři co umí jezdit ho přece nepotřebují). Dnes jsme u protiprokluzů, elektronických tlumičů, víčka nádrže, imobilizérů či bezklíčkového startování. Já to nepotřebuju, ale proč tomu říkat kurvítka? Kurvítko je záměrně přidaná věc, která způsobí, že po uplynutí garance výrobek přestane fungovat. Je tohle stejné? Nevím jak u motorek, ale u aut fungují centrály, elektrická zrcátka, vyhřívaná sedadla, stabilizace, protiprokluzy, dešťové senzory atd. se stejnou spolehlivostí jako další, komponenty. A celkově se servisní intervaly i spolehlivost zvyšují (pamatujete dobu před 40 a více lety, kdy každý majitel jednoduchých a "spolehlivých" aut musel být zároveň zručným kutilem a skoro každý víkend se promazávalo, odvzdušňovalo či spravovalo? A to při - z dnešního pohledu - nepatrném nájezdu?). Jasně, jestli to bude fungovat a jak to půjde opravit za 40 let, až z toho bude veterán, těžko říct, ale v tuhle chvíli nemám pocit, že by ty věci způsobovaly větší pproblémy. Myslím, že by spíš měly vadit jiné věci, způsobující, že LC (ale už i 1200) musí do servisu častěji než staré dobré 1100/1150. Nevadí vám, že je pryč doba, kdy se třeba za celou životnost motorky nemuselo kouknout na spojku? Kdy ložiska atd. vydržely minimálně 100 tisíc kilometrů?
Osobně bych přivítal, kdyby BMW dělalo kromě běžné verze i cestovatelskou variantu okleštěnou o tyhle věci, klidně s jednodušším designem, méně estetickými a z praktického hlediska zcela zbytečnými součástkami, bez módně zubatých zobáků a duralových držáků plexiskla a bůhvíčeho, které v rumunské vesnici nezavaříte, bez plastových nacvakávátek a filigránských součástek, které upadnou už při pohledu na ně, nedejbože při pádu někde v džungli. Absence takového motocyklu mi vadí víc než nadbytek elektronických blbůstek...
Je to napsane velice dobre a hezky... vystihl jsi to. Vsechno ma sve Ale...
Jinak pdole vseho takovou motorku o ktere pises chysta HONDA.... uvidime.
Doplnim to jeste o jeden fakt... Kolik lidi opravdu an tech motorkach cestuje? Drtiva vetsina majitelu techto modernich stroju stejne jezdi za dobrodruzstvim do Alp ci jinych destinaci Zapadni a stredni Evropy a pripadne problemy se resi servisem ktery je cca hodinku cesty resp. zavola asistencni sluzbu a ta ho trapeni zbavi behem par desitek minut.
Ale toto vsechno dohromady jsou uz velice zname a nekolikrat opakovane pravdy....
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
kdo chce Enduro bez elektroniky a aby bylo nove tak at si jeste pocka rok (mozna i 10let) a JAWA vam jej bude brzy vyrabet. Surove zelezo bez elektroniky...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...