bystricke napsal:
[quote]Jara Cimrman napsal:
Kvalita nerezu se lehce zjistí magnetem. Kvalitní nerez je antimagnetický. Jestli jen trošku magnetuje je to šmejd. J.C.[/quote
]ne magnetická nerez je potravinářská, pokud lehce magnetuje,tak to rozhodně neznamená, že je to šmejd
Naprosty souhlas.. je to zazity nesmysl,ze nerez (i kvalitni) musi byt nemagneticka.
Lisi se procentem legujicich prvku, a jsou nerezi ktere opravdu lehce magnetuji.
Upravil bluesbery dne 22.08.2014 21:41
je ale zajimavy ze na origo svodu nic neni az na tomhle kousku , takze ze by to bylo postrikany bych zas neresil, proste bych rekl ze je to smejdsky udelanej kousek
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
ja mam docela slusne orezlou i tu original koncovku :-) a ta se tvari tak yjako echt nerez - nastesti jen zevnitř
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
jo ale ty mas na masine 50tisic najeto a obcas i hroznyma srackama a masinu vubec nbesetris tenhle vejfuk ma najetio 7000 a vypada hur jak moje origo koncovka co ma 13000
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
ty seš fakt úplně retardovanej nebo co?
Nerez tohle normálně dělá.To není žádná hloubková(strukturální) koroze.V podstatě je to jen napečenej bordel.Mám origo nerez svody a když se o to rok nestarám,tak je mám úplně hnědý...ale jde to zase vyčistit!!! tak se uklidni a nevysírej reklamacema.
A hlavně se nauč věcně nadepsat vlákno.Myslím,že ti pak většina NORMÁLNÍCH lidí,co zajímá nějakej problém nebo něco hledá,bude vděčná.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Schreku o nerez nebo titan se musíš starat obzvláště pak když je vystavena vysokým teplotám na reklamaci to rozhodně neni,to ti nikdo neuzná
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Jestli se někdo díval na autosalon minulou sobotu tak to tam taky říkali, že je to normální,že
to chytne povrchovou rez. Sic u výfuku u auta, ale to je asi fuk.
Takze nejprve jdu zjistit zda jsem nebo nejsme retardovanej a overim o jakou korozi jde
Celou dobu tu pisu, ze me dostalo to ze origo vejfuk ma 13tis. a je oki a ani u jednoho kamose co maji Akrapa ani po 25tis.km neni znamka koroze. Jinak pokud jde o nastrikani a zapeceni proc to same neni na origo svodu co vede k vyfuku tam neni ani znamka koroze
Cekal bych., ze kdyz si clovek koupi premiovou znacku neceho, tak to bude lepsi a dyl vydrzi jak original, u kteryho vsichni rikate, jak je ta nase motorka vyrobena cela v Cine.
A kdyz jsme u toho, tak poradte cim to osetrit, kdyz je potreba se o nerez starat aby nezrezla.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Já to vzal jemným šmirglem a pak přeleštil hadrou a je to v šusu.
Pravda u nových svodů by se mě bral těžce do ruky
Upravil strndy dne 23.08.2014 20:51
Jestli to na reklamaci uznají pochybuji, pokud by použily špatnou nerez, určitě by jsi nebyl jediný a museli by nechat udělat testy. Oni tu nerez taky někde kupují.
Jinak ale ještě něco k nerezi:
Nerez nesnáší styk se železem, stačí použít ocelový kartáč a po prvním dešti je z toho liška.
Pokud bude řezat flexou železo a nalítá ti na to struska zase rezaví /neprojížděl si někde haldy?/
A jako velký nepřítel je čpavek. Čistil jsem savem pivní KEG, pak někdo zazvonil a já to nevypláchl hned, za měsíc z toho byl cedník.
Pokud to rozleštíš, bude to zas jak zrcadlo. čím je nerez víc vyleštěná, tím je odolnější vůči rzi.
aron: presne o tom vim uz se mi neco podobnyho stalo to s tou flexou , ale tohle neni muj pripad.
Jinak nez jsme odjeli do slovinska vyfuk byl jak alabastr a ted po tom co jsme se vratili tohle , ale jsem tam byl s Matym a ten ma ten samej vyfuk podobny najezd a nic takze, ze by na to neco nastrikalo po ceste to asi ne.
A jak rikam bylo by to i na svodu, sundam to ocistim a uvidim, ale sere me to.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Takze nejprve jdu zjistit zda jsem nebo nejsme retardovanej a overim o jakou korozi jde
Celou dobu tu pisu, ze me dostalo to ze origo vejfuk ma 13tis. a je oki a ani u jednoho kamose co maji Akrapa ani po 25tis.km neni znamka koroze. Jinak pokud jde o nastrikani a zapeceni proc to same neni na origo svodu co vede k vyfuku tam neni ani znamka koroze
Cekal bych., ze kdyz si clovek koupi premiovou znacku neceho, tak to bude lepsi a dyl vydrzi jak original, u kteryho vsichni rikate, jak je ta nase motorka vyrobena cela v Cine.
A kdyz jsme u toho, tak poradte cim to osetrit, kdyz je potreba se o nerez starat aby nezrezla.
Za ty prachy bych taky čekal minimálně stejnou kvalitu jako original výfuk který -alespoň mě, taky nerezne ;dát 18litrů za koncovku a ještě řešít leštidla ...
Upravil kim dne 23.08.2014 22:42
Já bych to nekompromisně reklamoval, buď nový výfuk nebo peníze zpátky. Přeci jsi ho nekupoval na burze nebo u Wietnamcu. Prodejce taky nese nějatý rizika a měl by to vyřešit. J.C.
Ještě poznámka. Určitě bych to nezkoušel čistit a šel bych to nejdříve reklamovat a určitě bych to nejdřív nafotil, origo svody a výfuk. Jak na to šáhneš řeknou že jsi si to zkurvil sám. J.C.
Nazdar takze davan info: poslal jsem klukum z prodejny kde sem to kupoval mail s fotkama, hned odepsali , ze to rozhodne je na reklamaci a obratem preposlali na ceskeho dovoce vyfuku Akrapovic, ten kontaktoval primo vyrobce, ktery konstatoval, ze to opravdu neni v poradku, ale nejprve se ma zkusit vyfuk ocistit a prelestit, jestli to opravdu neni jen zapeceny a rezavy bordel, pokud zustane sebemensi stopa po tom ze tam byla rez napr naruseny trocha povrh apod. ma se zaslal a obratem bude zaslan novy.
Tak tomuhle rikam luxusni postaveni se problemu a pece o zakaznika.
Upravil schrek dne 25.08.2014 20:13
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček