Tak jsem ted prijel z Vidne... a nauctovali mi bratru 320E (z cehoz cca 50-60) byly opravy zpusobene mou vinou...
Servis samotny:
Prace:
43E: BMW Service 10000 (6j)
21E: Vymena oleje s filtrem (3j)
43E: Vymena brzdove kapaliny a serizeni systemu (6j)
7E: Zmena data a km pristi kontroly. (HE!?) (1j)
14E: Vymena zadnich desticek (2j)
Pavel GS vyletnik napsal:
To Randolf : Vyměnili ti taky ty blbý hadice k chladiči ?
A co je to (6j) ?
Jasne, to je jedna z tech svolavacek, stejne jako palivova pumpa a osa kola.
BTW: S novym SW jede motor jinak Zere tak o 0.3 mene, volnobezne otacky poklesly a tahne vic , navic ted je znatelny rozdil mezi petkou a sestkou... sestka asi pouziva jinou palivovou mapu, protoze to na ni ted min tahne a vyrazne mene zere, i kdyz jsou tam skoro stejne otacky.
BTW: vyjadreni pana Lichteneggera k pozadavku na zmenu palivove mapy na 91oct benzin:
Nic takoveho nemame a nedelame, ta motorka ma senzor klepani a je schopna zrat co do toho nalijes.
Tak jsem ho poprosil, aby to overil, ptal se lidi na dilne a pak jeste nekomu volal, vysledek stale stejny - zadna "zmena palivove mapy" neexistuje....
randolf napsal:
Jasne, to je jedna z tech svolavacek, stejne jako palivova pumpa a osa kola.
BTW: S novym SW jede motor jinak Zere tak o 0.3 mene, volnobezne otacky poklesly a tahne vic , navic ted je znatelny rozdil mezi petkou a sestkou... sestka asi pouziva jinou palivovou mapu, protoze to na ni ted min tahne a vyrazne mene zere, i kdyz jsou tam skoro stejne otacky.
6j je sest zakladnich jednotek prace servisu BMW
ja tedy zadny rozdil od zmeny palivove mapy nepozoruji...
btw: ty jsi sjel zadni desticky po 10k kilometrech?
ja mam 27k a zatim snad vypadaji ok...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
randolf napsal:
Tak jsem ted prijel z Vidne... a nauctovali mi bratru 320E (z cehoz cca 50-60) byly opravy zpusobene mou vinou...
Servis samotny:
Prace:
43E: BMW Service 10000 (6j)
21E: Vymena oleje s filtrem (3j)
43E: Vymena brzdove kapaliny a serizeni systemu (6j)
7E: Zmena data a km pristi kontroly. (HE!?) (1j)
14E: Vymena zadnich desticek (2j)
jinak ja tusim platil na 10k v Autecu cca 2500... tj 100EUR
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
randolf napsal:
BTW: vyjadreni pana Lichteneggera k pozadavku na zmenu palivove mapy na 91oct benzin:
Nic takoveho nemame a nedelame, ta motorka ma senzor klepani a je schopna zrat co do toho nalijes.
Tak jsem ho poprosil, aby to overil, ptal se lidi na dilne a pak jeste nekomu volal, vysledek stale stejny - zadna "zmena palivove mapy" neexistuje....
podezrele. Moc bych tomu neveril...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hmmm,já minulý týden platil za první ch 1000km 139E. Naštěstí se na mě už žádná svolávačka nevztahuje,takže jsem to měl na počkání (asi 5hod). A k těm deskám: dával jsem tam před rokem F650GS po 10.000km a taky mi je měnili i s brzdovkou. Možná blbě brzdím,nebo je potřebovali prodat
Mikes
Nově s KTM... :-)
Ahoj, vcera jsem absolvoval prohlidku ve Vidni. Jak jsme slibil, pisu report :-).
Sjednal jsem si mailem termin, cena kterou stanovili byla 145 euro. Souhlasil jsem.
Predavani probehlo vcela v klidu, popsal jsem jim problemy co mam ( 1 technik mluvi cesky ). Zkontrolovali si cisla na papirech a na motorce, podivali se do pocitace a rekli ze bylo tusim 6 svolavacek a ze tyto veci mi udelaji zdarma ( vcetne znamych problemu ). Po te jsme dostali skrinku, zamkli jsme si veci a vytratili jsme se do mesta. Naprosta spokojenost.
Vecer jsme se vratili, moto byla pripravena a umyta. Bylo videt ze na tom neco delali. Bohuzel timto moje spokojenost konci. Byl mi predan terminal na kartu a stalo na nem prez 330 euro .. zalapal jsem po dechu a rikal jsem jim ze stanovena cena byla cca 160 euro a poprosil jsem aby mi ukazali co presne na tom delali. Dobehl cesky technik a zacal mi vysvetlovat, ze ta cena, kterou mi poslali byla bez materialu a nejspise bez dane. Vsiml jsem si, ze menili olej a filtr i kdyz jsem jim v mailu rikal ze toto bylo vymenene pred 3000 km a ze je to zbytecne. Technik akorat pokrcil rameny a rekl mi co toto je politika bmw a ze se to v 10k udela musi. Ve fakture se mi zdala divna polozka 100 euro, takze jsem se ptal co to je .. a bylo mi zdeleno, ze to je 1h prace navic - demontaz a montaz veci ktere mam na motorce + drobne opravy. Kryt motoru, padaky, krytka na brzdovou kapalinu na riditkach - ktera by pry spatne namontovana a pry museli neco vrtat - coz mi ani nebyli schopni vysvetlit - technik co to delal tam nebyl . Nejelepsi na tom je, ze jsem to tam daval sam a vim, ze vse slo pridelat bez problemu a hlavne, ze jsem nic nedelal prez zavit. Nejpikantnejsi na tom je, ze padaky a kryt motoru mam oddelane za 10-15 min .. povoleni asi 12 sroubu. ( Prace - vymenu oleje, filtru atd .. uctovali zvlast )
Nakonec mi rekli ze pokud nezaplatim, nedaji mi motorku. Zaplatil jsem a jeli jsme dom. Cestou jsem jenom hloubal, zda jsem na ne nemel byt tvrdsi.
Jsem si jisty, ze s tou motorkou nic neni a vse co meli vymenili, bohuzel jejich obchodni a komunikacni praktiky uz tak pekne nejsou. Zapomnel jsem dodat, ze mi vubec nemeli snahu rict co na tom vse delali a kdyz jsem se zeptal zda zkontrolovali piskani ( asi desticky ) zadniho kola, ktere jsem jim zminoval pri predavani .. odpovedeli opet stejnou tazkou ... vse bylo zkontrolovano a moto je v poradku.
Mam chut jit za pravnikem a ukazat mu fakturu a smluvenou cenu. ( co je moc to je moc ). Tak to jsou me zkusenosti s BMW Viden.
randolf napsal:
Jasne, to je jedna z tech svolavacek, stejne jako palivova pumpa a osa kola.
BTW: S novym SW jede motor jinak Zere tak o 0.3 mene, volnobezne otacky poklesly a tahne vic , navic ted je znatelny rozdil mezi petkou a sestkou... sestka asi pouziva jinou palivovou mapu, protoze to na ni ted min tahne a vyrazne mene zere, i kdyz jsou tam skoro stejne otacky.
6j je sest zakladnich jednotek prace servisu BMW
ja tedy zadny rozdil od zmeny palivove mapy nepozoruji...
btw: ty jsi sjel zadni desticky po 10k kilometrech?
ja mam 27k a zatim snad vypadaji ok...
No... zadkem brzdim hodne, takze je to i mozne... stejne tak je mozne, ze je proste chteli udat. Puvodni desticky mi neukazali.
Mafator napsal:
Ahoj, vcera jsem absolvoval prohlidku ve Vidni. Jak jsme slibil, pisu report :-).
Sjednal jsem si mailem termin, cena kterou stanovili byla 145 euro. Souhlasil jsem.
Predavani probehlo vcela v klidu, popsal jsem jim problemy co mam ( 1 technik mluvi cesky ). Zkontrolovali si cisla na papirech a na motorce, podivali se do pocitace a rekli ze bylo tusim 6 svolavacek a ze tyto veci mi udelaji zdarma ( vcetne znamych problemu ). Po te jsme dostali skrinku, zamkli jsme si veci a vytratili jsme se do mesta. Naprosta spokojenost.
Vecer jsme se vratili, moto byla pripravena a umyta. Bylo videt ze na tom neco delali. Bohuzel timto moje spokojenost konci. Byl mi predan terminal na kartu a stalo na nem prez 330 euro .. zalapal jsem po dechu a rikal jsem jim ze stanovena cena byla cca 160 euro a poprosil jsem aby mi ukazali co presne na tom delali. Dobehl cesky technik a zacal mi vysvetlovat, ze ta cena, kterou mi poslali byla bez materialu a nejspise bez dane. Vsiml jsem si, ze menili olej a filtr i kdyz jsem jim v mailu rikal ze toto bylo vymenene pred 3000 km a ze je to zbytecne. Technik akorat pokrcil rameny a rekl mi co toto je politika bmw a ze se to v 10k udela musi. Ve fakture se mi zdala divna polozka 100 euro, takze jsem se ptal co to je .. a bylo mi zdeleno, ze to je 1h prace navic - demontaz a montaz veci ktere mam na motorce + drobne opravy. Kryt motoru, padaky, krytka na brzdovou kapalinu na riditkach - ktera by pry spatne namontovana a pry museli neco vrtat - coz mi ani nebyli schopni vysvetlit - technik co to delal tam nebyl . Nejelepsi na tom je, ze jsem to tam daval sam a vim, ze vse slo pridelat bez problemu a hlavne, ze jsem nic nedelal prez zavit. Nejpikantnejsi na tom je, ze padaky a kryt motoru mam oddelane za 10-15 min .. povoleni asi 12 sroubu. ( Prace - vymenu oleje, filtru atd .. uctovali zvlast )
Nakonec mi rekli ze pokud nezaplatim, nedaji mi motorku. Zaplatil jsem a jeli jsme dom. Cestou jsem jenom hloubal, zda jsem na ne nemel byt tvrdsi.
Jsem si jisty, ze s tou motorkou nic neni a vse co meli vymenili, bohuzel jejich obchodni a komunikacni praktiky uz tak pekne nejsou. Zapomnel jsem dodat, ze mi vubec nemeli snahu rict co na tom vse delali a kdyz jsem se zeptal zda zkontrolovali piskani ( asi desticky ) zadniho kola, ktere jsem jim zminoval pri predavani .. odpovedeli opet stejnou tazkou ... vse bylo zkontrolovano a moto je v poradku.
Mam chut jit za pravnikem a ukazat mu fakturu a smluvenou cenu. ( co je moc to je moc ). Tak to jsou me zkusenosti s BMW Viden.
Omlouvam se za pravopis.
Ty brdo... ulet. Tak to je mi moc lito. Jay byt tebou, tak uz na to seru.... neuhadas to s nimi ex-post. Musis to brat tak, ze je ta flaska z poloviny plna Ja treba byl velmi mile prekvapeny, ze na otazku jak se dostanu do centra, mi strcil do ruky 2 jizdenky a na fakture za ne ta 3E NEBYLA (Nicmene je tam nekolik polozek typu "drobny material", tak mozna je to jedno z toho