1150 jsou už dneska docela starý, ale projížděl jsem jednu (mám zkušenost jen s jednou) 1200GS (myslím 2005) a tedy že by mi to přišlo nějak o moc lepší zejména na rozbitý silnice, jsem vyšší postavy a manipulace s těžší motorkou na místě mě netrápí.. měl jsem pocit že na rozbitý silnici sedí 1150 lépe, asi díky své váze .. a nárůst výkonu o 10-15% mi nepřijde tak podstatný, co myslíte ?
včera jsem zkoušel jednu bez posilovače a přišlo mi brždění ok ..
v garáži mám kamarádovu 2003 s posilovačem bez ABS, chtěl jsem 2003 pro 2dvou svíci, dali jsme tam tu kombinaci svíček iridium + 3kontakt (brisk) a mám pocit, že motorka jde lepší za plynem .. možná je na tom o malinko lépe výkonově
tak jak je zpřevodovaná 2003 to mi přijde ideální .. tedy alespon při jízdě v jednom po silnici, zkoušel jsem řazení o 2rychlosti nahoru, přicemž jsem se zbavil toho nepříjemného škubnutí do strany při přeřazení
Upravil andybross dne 30.08.2014 09:39
Mám 1150GS r.v. 2000 s dlhou 6 ,jednosviečka s ABS, zatial som najazdil na GS asi 2000 km a na dlhú 6 si ešte zvykám.Jazdím prevažne mimo diaľnic a skôr by som ocenil kratšiu 6 ale verím že na dlhé rovné úseky je dlhá 6 výhoda.
Já mám dvousvíčku s abs a posilovačem neměnil bych. Posilovače jsem se bál,ale není důvod. A ten brzdný účinek za to stojí. stačí jeden prst. Jediný co mě točí,když stojím někde na brzdě,jak to furt bzučí. 6-ku mám krátkou,ale naopak bych bral delší. Třeba přesun do Rumunska byl po dálnici pořád kolem 5000+ otáček,což se podepsalo na vyšší spotřebě. Dvousvíčka zatím šlape bez problému. A dát 100 kč navíc při výměně 2 svíček navíc mi neva