Motor jsem sám nejel, byť ho mám v záloze v garáži , ale právě na advrider minimálně člen Sparqq jezdil dvousvíci dakar, dokud se mu neposral a nenahradil ho právě rotaxem z xmoto. Zpočátku jezdil na původní bmsc, pak ji vyměnil za bmsc pro x řadu. Poznatky jsou ty, že je to živější. Je to určitě živější proto, že motorky jsou o čtyřicet, padesát kilo lehčí, ale hlavně proto, že je tam lehčí volnoběžka, a stator má nižší návin. V bmsc jsou asi trochu upravené mapy, ale jinak jsou ty jednotky stejné. X motory se z počátku dělaly v Rakousku, takže nejen Loncin. Asi i víc kw v techničáku, ale kdo to pozná. Není to výkon až někde v absurdních otáčkách ve kterých nikdo nejezdí?
Já jsem s dvousvící na počátku své jezdecké kariéry za ty 3,3 jezdil. Nikam jsem se nehnal. Dnes se taky nehoním, ale spotřebu nepočítám. Každopádně s tím tak jezdit jde.
Terra měla minimálně jiný vačky. Celý motor byl na ebay.us, vlastně jak tak koukám dnes jsou tam dva. Býval bych to koupil, kdyby poštovný nestálo levou ruku. Otázka je, jestli by to sedělo, přece jen hq má jiný rám oproti F/G GS. Jak vypadá rám X nevím, ale odlišný je.