Takže přístup Carservisu byl vzorovej,poslal sem jim kotouč,oni ho poslali k siebenrockovi a minule týden dorazil nazpět. Nějak ho srovnali,ale broušením to nebylo. Dostal jiný desky a po krátké projížďce zatím dobrý. Tak uvidím co to bude dělat najaře po pořádné jízdě. Pokud by se to projevilo znovu,tak ho hodím do popelnice a nechám vyrobit plovoucí kotouč,nebo seženu nějakej brembo a převrtám na něm střed...
Takže já jsem HE 320 mm na svém R100GS odrovnal loni v Itálii - po vítězné honičce s Italem na "dvouvačce" R1200GS na passo Mauria jenž stál moji přední brzdu opravdu spoustu sil. Kotouč šel úplně do sr.ač.ek, zmodral a začal kopat do páčky. Doma jsem ho změřil a házel skoro 0,9mm. Nechal jsem si vyrobit z lepšího materiálu, kotouč se udělal navíc o 0,3mm širší (tzn. že má tloušťku 5,3mm) a s lepším odvětráním a je po problému. Zátěžový test již proběhl a zatím OK.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Biker755 napsal:
A nebude nějaká akce výroby více kusů?????
Ahoj Romane. Určitě ne. Ale dělal mi to Tonda Zela - http://www.motoko... - tak mu zavolej a domluv se s ním.
Budeš ale potřebovat i ten zbytek - vymezovací kruh + držák třmenu.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Takže já jsem HE 320 mm na svém R100GS odrovnal loni v Itálii - po vítězné honičce s Italem na "dvouvačce" R1200GS na passo Mauria jenž stál moji přední brzdu opravdu spoustu sil. Kotouč šel úplně do sr.ač.ek, zmodral a začal kopat do páčky. Doma jsem ho změřil a házel skoro 0,9mm. Nechal jsem si vyrobit z lepšího materiálu, kotouč se udělal navíc o 0,3mm širší (tzn. že má tloušťku 5,3mm) a s lepším odvětráním a je po problému. Zátěžový test již proběhl a zatím OK.
Škoda Tondo,že jsi neměl kameru,byla by to pěkná podívaná.
Když houska, tak se salámem, když salám, tak turistický!
Tonda napsal:
Takže já jsem HE 320 mm na svém R100GS odrovnal loni v Itálii - po vítězné honičce s Italem na "dvouvačce" R1200GS na passo Mauria jenž stál moji přední brzdu opravdu spoustu sil. Kotouč šel úplně do sr.ač.ek, zmodral a začal kopat do páčky. Doma jsem ho změřil a házel skoro 0,9mm. Nechal jsem si vyrobit z lepšího materiálu, kotouč se udělal navíc o 0,3mm širší (tzn. že má tloušťku 5,3mm) a s lepším odvětráním a je po problému. Zátěžový test již proběhl a zatím OK.
Škoda Tondo,že jsi neměl kameru,byla by to pěkná podívaná.
Hlavně pro majitele dvanáctek,kteří si myslí,že když se motorka kroutí,špatně brzdí a má menší výkon,tak to automaticky znamená,že se na ni skoro nedá jezdit.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ahoj, je to lehce mimo ale snad to nikoho neurazí.. Zůstal mě doma po přestavbě předního kola z PD střed a hezkej kotouč.. Tak když by někdo sháněl originál tak se můžeme dohodnout. Dík.
per aspera ad astra