Jen bych dodal,že kupovat motorku na které se budu bát dát plný plyn je nesmysl.Unavený jezdec na silný motorce je potencionální dárce orgánů.
Druhá věc je že endura mají jiný podvozek,který funguje i když nejedeš zrovna palici,ale jdou rychleji do kolen.Naopak cross Ti při prdění po trati bude připadat hrozně tvrdej,a jeho síla se projeví až při pořádný palbě.
sadilek napsal:
Jen bych dodal,že kupovat motorku na které se budu bát dát plný plyn je nesmysl.Unavený jezdec na silný motorce je potencionální dárce orgánů.
Druhá věc je že endura mají jiný podvozek,který funguje i když nejedeš zrovna palici,ale jdou rychleji do kolen.Naopak cross Ti při prdění po trati bude připadat hrozně tvrdej,a jeho síla se projeví až při pořádný palbě.
Souhlas.
jestli jsi kus chlapa, 125 uplne vynech. To je dle meho blbost. To uz kdyztak 250. ja mel pres 70kg takze semnou nemelo CRF250 problem, ale 450 na trati....parkart jsem zkusil a fakt bych to nedal..... Nekde na rovine ti to tak asi neprijde a klidne das plnej.
Myslim, ze hlavni otazkou je, co a s kym chtes jezdit. Nekdy mene je vice. Kluci co meli v terenu 450 se pobcas divili, jak lehce lze vyjet na 250. Nejvetsi limit je mezi riditky a jezdcem.
Upravil milanosor dne 11.09.2014 14:12
I pád na hubu je pohyb kupředu
zetor napsal:
Jasně...on chce ostrou a vy mu nabízejte WR250...
.
Mám WR 250F a nemůžu říct, že je slabá i na mých 100 kg..Lítá krásně a zatím utahá spíš mě než já ji. Možná by ses na tom měl prvně svézt a pak hodnotit.
Koupit si silné enduro a pak se bát přidat plyn je IMHO taky blbost Ale je to o tom, co kdo od toho čeká..a kde chce jezdit. Na techniku je lepší 250, ideálně 300..450 už musíš umět, abys využil její potenciál.
Hele 125 má smysl pokud jsi mladej 'hubenej' kluk a máš závodní ambice, pak má Meli pravdu a je potřeba jít od spoda všechno si to odbít a pilovat techniku a rychlost a hlavně na těhle malo-rážkách dostaneš tu agresivitu...
Ale na hoby ježdění a to mluvím třebas i o hoby enduro závodech je ideální podle mě začít na 4T, ale jak psal Meli na něčem rozumnějším než je 450!!!
Vytahá Tě za ruce, neudejcháš to a nic se nenaučíš....když 450 tak bych kopupil rozhodně Enduro a nebo něco okolo 350-400 ve 4T...pokud máš na provoz tak na tom uděláš největší pokroky.....
Na rovinu většina ostřílených endurářů/crosáků když jim dáš 350 4T jsou rychlejší a líp se jim jezdí než na 450...
Melizoy napsal:
To jsou odpovědi, že bych se někdy smál...
Možná by bylo dobré Láďo, kdybys napsal, jestli budeš teprve začínat, nebo už si skočíš lavici a máš nějaké zkušenosti, apodobně. Za mě, jestli se chceš teprve učit, tak na sezonu dvoutakta 125, třeba EXC od KTM, a až jí budeš za rok, nebo za dva ždímat nadoraz, že už nebudeš moci být rychlejší, pak má smysl přeřadit na 200. Ale začínat na EXC450, tak se pravděpodobně zasekneš a budeš jezdit s očima plnýma hrůzy a nikdy nevyužiješ její dobré vlastnosti, které má, protože k tomu se člověk prostě musí dopracovat. Ale jestli chceš třeba jen rekreačně poprdávat po normálních šotolinách, pak je to asi jedno..
čuz Mele,
sice budu začínat, ale já su totiž strašný talent.
125 snad nééééé, to mě ani neuveze.
Jel jsem na EXC 200 a dával jsem jí docela za uši a bylo to výkonově tak na hraně - zřejmě díky mojí váze. Máme tu docela slušné kopce a tam by to stálo za pikaču.
Nevidím smysl v tom ždímat 125ku nebo 200ku. Proč si rovnou nekoupit něco trochu silnějšího? Mozek na ježdění snad mám.
Takže si myslím, že akorát je 250-300. GG EC 300 je už trochu moc raketa, takže spíš ta 250.
Ako že si zobral 200ku do ťažkého terénu a nestačila ti ?
Pre predstavu: ked potiahneš 2t tak sa ti otvorí vo vrchnom spektre prívera a tam začne muzika. V tom spektre treba jazdit, výjazdy zo zákrut driftom, skoky atd.
takže tam ti tá 200ka nestačila
Ja mám šiestu sezónu GG300 2T po všeliakých 4T som kúpil
2T. Prvý rok dva som si len zvykal a teraz ked už ako tak využívam jej potenciál tak uvažujem o 200 2t aby som vedel byť rýchlejší a menej unavený.
Ale dodám že pre hobíka je 450EXC uplne v pohode volba. Netreba na nej tak vedieť jazdiť ako na akejkolvek 2T.
Melizoy napsal:
To jsou odpovědi, že bych se někdy smál...
Možná by bylo dobré Láďo, kdybys napsal, jestli budeš teprve začínat, nebo už si skočíš lavici a máš nějaké zkušenosti, apodobně. Za mě, jestli se chceš teprve učit, tak na sezonu dvoutakta 125, třeba EXC od KTM, a až jí budeš za rok, nebo za dva ždímat nadoraz, že už nebudeš moci být rychlejší, pak má smysl přeřadit na 200. Ale začínat na EXC450, tak se pravděpodobně zasekneš a budeš jezdit s očima plnýma hrůzy a nikdy nevyužiješ její dobré vlastnosti, které má, protože k tomu se člověk prostě musí dopracovat. Ale jestli chceš třeba jen rekreačně poprdávat po normálních šotolinách, pak je to asi jedno..
čuz Mele,
sice budu začínat, ale já su totiž strašný talent.
125 snad nééééé, to mě ani neuveze.
Jel jsem na EXC 200 a dával jsem jí docela za uši a bylo to výkonově tak na hraně - zřejmě díky mojí váze. Máme tu docela slušné kopce a tam by to stálo za pikaču.
Nevidím smysl v tom ždímat 125ku nebo 200ku. Proč si rovnou nekoupit něco trochu silnějšího? Mozek na ježdění snad mám.
Takže si myslím, že akorát je 250-300. GG EC 300 je už trochu moc raketa, takže spíš ta 250.
Mozek je to poslední, co do terénu potřebuješ. Takže skoč na 2T 300 buď Husara nebo Gasgas.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Ako že si zobral 200ku do ťažkého terénu a nestačila ti ?
Pre predstavu: ked potiahneš 2t tak sa ti otvorí vo vrchnom spektre prívera a tam začne muzika. V tom spektre treba jazdit, výjazdy zo zákrut driftom, skoky atd.
takže tam ti tá 200ka nestačila
Ja mám šiestu sezónu GG300 2T po všeliakých 4T som kúpil
2T. Prvý rok dva som si len zvykal a teraz ked už ako tak využívam jej potenciál tak uvažujem o 200 2t aby som vedel byť rýchlejší a menej unavený.
Ale dodám že pre hobíka je 450EXC uplne v pohode volba. Netreba na nej tak vedieť jazdiť ako na akejkolvek 2T.
Měl jsem ji půjčenou asi 10 min a musel jsem jí dávat na můj vkus pořádně za uši, aby trochu jela. Možná kdybych ji pořád dojil, tak by stačila, ale takové ježdění se mě moc nelíbí. Když to porovnám s EC 300 tak je tam propastný rozdíl - ta táhne krásně už od spodu.
Musím někde ještě půjčit 4T, abych měl porovnání.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
... ja zapomel dodat, ze bych chtel tu 4T 250 spis na pohodu, zadny motorkros. Mam sice neco najeto, ale spis enduro, poslancky, lesnacky, sem tam vyjezd nebo lehce poskocit, pripadne lehce do trialu nez litani po krosove trati. Dokonce jsem cucel po tom Tricksteru od Yamahy nebo jak se to jmenuje... takovy to kolo na terenich pneu... ... ale to me zase prislo moc subtilni.....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
schrek napsal:
ja asi pujdu kdyz nevysla ta BMW 450 do WR 450
schreku schreku ty do ničeho nechod na to tvoje prdlání ti stačí to tvoje GS a ušetříš peníze za udržbu 2moto místo jedné a když tak rozhodně 2T a 300 to je potom jiná a hlavně ty náklady na případnou udržbu a opravy jsou u 2T trochu jinde a to o dost
uprime, ted kdyz sem na slezine jel ten kopec, sem si rikal, ze opravdu asi nechci to svoje GS tak trapit a ucit ho litat atd.
Upravil schrek dne 12.09.2014 11:59
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Schreku, když už, tak určitě tu WR. BMW v segmentu 450 není značka.
Pominu-li fakt, že ujezdit 2 motky je opravdu fuška, posune Tě 450 i v ježdění na těžké. S lehkou si vyzkoušíš spoustu věcí, na které by ses s velkou ani nepodíval. A když zjistíš, že to jde, osmělíš se pak i na těžké motce.
Bubak napsal:
... ja zapomel dodat, ze bych chtel tu 4T 250 spis na pohodu, zadny motorkros. Mam sice neco najeto, ale spis enduro, poslancky, lesnacky, sem tam vyjezd nebo lehce poskocit, pripadne lehce do trialu nez litani po krosove trati. Dokonce jsem cucel po tom Tricksteru od Yamahy nebo jak se to jmenuje... takovy to kolo na terenich pneu... ... ale to me zase prislo moc subtilni.....
To chce neco s normalni Enduro/Cross pneu. Takze jestli 250 mrkni na to WR nebo CRFL
I pád na hubu je pohyb kupředu
schrek napsal:
uprime, ted kdyz sem na slezine jel ten kopec, sem si rikal, ze opravdu asi nechci to svoje GS tak trapit a ucit ho litat atd.
Je mi taky hrosika lito, kdyz ho musim nekde odlozit...
Ja druhy moto prodal, protoze jsem na nej nemel cas.A na ostry MX jsem mekej. Ale zvaz trebas i ten Freeride 350 od KTM. Podvozek neni zadna palba, ale jestli chces nejakyho splhouna..... A at chces nebo, je to dost penez navic ( druhe moto ).
Upravil milanosor dne 12.09.2014 13:16
I pád na hubu je pohyb kupředu
ja dve masiny uzivym jelikoz GS mam v garazi u kanclu jelikoz ho nemam zatim kde jak bydlim parkovat a bydlim na druhym konci mesta a tam se lehky off motocykl bude snadno uskladnovat
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček