presne toto tema jsem tu zacal resit pred par mesici!
ladak na gs2006 o tom jsem uvazoval vic nez rok ale nechtel jsem do toho vrazit vic nez 6000,- i za tyto prachy na japonce mam uz dobry a novy ladak, na bafo ladak pres 10tis. teprve zacina a me to prislo zbytecne hodne, navic se me jednalo spis o zvuk nez ladeni vykonu. z gs R1 neudels slysel jsem a jel asi na 3 gs s ladakem a ve zvuku jsem neslysel velky rozdil! to me odradilo.
letos v lete se na me ale usmalo stesti a znamy me prodal skoro nejety ladak LASER - dual sound. ja z nej posleze udelal tri sound
ticha vlozka v koncovce = origos vyfuk; hlucnejsi - vetsi prumer vlozky, hlucnejsi ale na muj vkus porad maoolo
uz jsem chtel ze to nekoupim, ale jeste jsem se projel bez vlozky a bylo rozhodnuto, ze bude muj! jen maly problem s uchycenim, bo mam od big huskyho drzaky na bocni kufry a origos vyfuk je o 7cm kratsi, lasera jsem musel "povesit" o neco niz, ale neni to nicemu na skodu
co se tyce vykonu a kroutaku, mam origos svody i vzd. filtr a musim rict, ze se me ten motor zda byt trochu vykonnejsi a urcite jde lepe do otacek, neni logicky tolik "uduseny" se spotrebou jsem taky rozdil nepoznal, takze jezdim bez vlozky, doporucuju vsem
To Rafo: Jo jo, tak jsem to také přesně udělal a super. Mám teda i ty svody a KNko. Když mi V Autecu Předával motorku po zkušební jízdě po servisu Dušan Horský (to ještě dělal na dílně), tak mi řekl, že tak dobrej vejfuk ještě na 12tce neviděl. A ten jich už projel Mám přesně model LASER Hotcam dual. Jedinej problém byl v loňských modelech tlumičů, u kterých když si vykopnul tu koncovku úplně, byl ten vnitřek volnej. Když jsem se vracel z Tunisu, obal od toho chvění vnitřku prasknul a bylo po něm. Ale klobouk dolu před dovozcem, vyměnil mi ho úplně bezplatně. Ten novej už je proti tomu vychytanej a drží parádně i bez vložky.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD