Kuci neporadím ( hov** tomu rozumím) , ale přihřeju si polivečku, jelikož mám taky ročník 04, s 81 tisíci, tak čekám každou chvíli, ze se to ABS taky vys*** ,kolik stojí to nové a dá se to zaměnit nějak za ABS které je u dvouvacek ( bez bzucaku) nebo je to zase úplně všechno jinak.....
Lepší než za ženštinami hampejznými se píditi, jest plodníkem svým dvakrát týdně řádně zatřásti!
Fogy napsal:
Kuci neporadím ( hov** tomu rozumím) , ale přihřeju si polivečku, jelikož mám taky ročník 04, s 81 tisíci, tak čekám každou chvíli, ze se to ABS taky vys*** ,kolik stojí to nové a dá se to zaměnit nějak za ABS které je u dvouvacek ( bez bzucaku) nebo je to zase úplně všechno jinak.....
Tak já jsem se do toho včera taky pustil (2007), je to celkem jednoduchý a na pár minut to vše rozebrat. Ale po otevření, uvnitř všechno vypadalo jako kdyby to vyrobili právě včera, takže jedninný co jsem mohl, tak jsem uhlíky promazal nějakým sprejem na čištění a konzervování elektroniky. Takže to dám dokupy a budu doufat že se už nezaseknou.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
No nevím jak u toho,ale některé uhlíky mají doraz. Je důležité změřit o kolik lezou ven. Někdy to drží lanko a někdy dor. plech.
Proč zrovna já, proč né on!!
Tak včera jsem se opět pustil do opravy - problém byl zase u uhlíků. Nehejbaly se. Jelikož jsem tuhle věc rozebíral už po třetí, přistoupil jsem k drastičtější "opravě". Kleštěma jsem rozštípnul ten plech ve kterýn uhlíky běhají a tím jsem je uvolnil. ABS zatím maká jak za mlada. Bohužel nechápu jak sem dát fotky.
petrvotipka napsal:
Tak včera jsem se opět pustil do opravy - problém byl zase u uhlíků. Nehejbaly se. Jelikož jsem tuhle věc rozebíral už po třetí, přistoupil jsem k drastičtější "opravě". Kleštěma jsem rozštípnul ten plech ve kterýn uhlíky běhají a tím jsem je uvolnil. ABS zatím maká jak za mlada. Bohužel nechápu jak sem dát fotky.
upload na postimage třeba a potom odkazy plné do tagů img
petrvotipka napsal:
Tak včera jsem se opět pustil do opravy - problém byl zase u uhlíků. Nehejbaly se. Jelikož jsem tuhle věc rozebíral už po třetí, přistoupil jsem k drastičtější "opravě". Kleštěma jsem rozštípnul ten plech ve kterýn uhlíky běhají a tím jsem je uvolnil. ABS zatím maká jak za mlada. Bohužel nechápu jak sem dát fotky.
upload na postimage třeba a potom odkazy plné do tagů img
Jen takový dotaz.Není teda lepší shánět model 04-06 1200 gs bez posilovače a ABS?
Pak by se mne tento problém s posilovačem a ABS nemusel týkat.
Nevím sice proč ale údajně modely bez ABS jsou hůř prodejný.
Upravil Francek dne 14.02.2016 16:55
Francek napsal:
Jen takový dotaz.Není teda lepší shánět model 04-06 1200 gs bez posilovače a ABS?
Pak by se mne tento problém s posilovačem a ABS nemusel týkat.
Nevím sice proč ale údajně modely bez ABS jsou hůř prodejný.
Třeba proto, že nemají ABS . Já jsem za něj rád i přes všechny potenciální problémy (doufám, že jsem na sebe nic nepřivolal ).
Francek napsal:
Jen takový dotaz.Není teda lepší shánět model 04-06 1200 gs bez posilovače a ABS?
Pak by se mne tento problém s posilovačem a ABS nemusel týkat.
Nevím sice proč ale údajně modely bez ABS jsou hůř prodejný.
Nebo to koupit s tím vším a když to klekne,tak to dáš napřímo a je.Ale přijdeš o ABS a duál.Na předchozích motorkách jsem to neměl a nijak mi to nevadilo.Bohužel potom je to hůře prodejné,ale jak se říká,každá věc má svého kupce.Lepší servisovaná motorka bez ABS a duálu,než past se všemi serepetičkama.To je můj názor,ale co člověk to názor.Je to na každém,co upřednostňuje.
Dum spiro,spero.
tuším, že je tam asi od října, možná dříve. Tady nejde o ABS, tady jde o duál. Byl jsem se aji na nu podívat, ale raději jsem ěel na proti, do GS
R 1200 GS 05
petrumr napsal:
tuším, že je tam asi od října, možná dříve. Tady nejde o ABS, tady jde o duál. Byl jsem se aji na nu podívat, ale raději jsem ěel na proti, do GS
Ta ve Free moto v jakém je stavu?Je tam nějaký zásadní problém?
Jenom fakty jsem se díval, na nic jsem se neptal a potom přes cestu v gs jsem se ptal a ptal a nakonec koupil levnější, starší, méně najeto. Rozhodoval jsem se, protože angličana jsem nechtěl, ale jak jsem uslyšel laděný Y svod tak bylo rozhodnuto. I v gs a free platíš jen za český tp a značku 500kč, tak když budeš vybírat s kalkulačkou tak to si spočítej. Ještě si pohlídej ty svolávačky- čerpadlo, unašeč a u adventure to přečerpávání(nevím) to mně udělali v anglii včetně nové baterky. V GS kompletní servis a má na sezonu klid.
R 1200 GS 05