Souhlas s Tomem, chce to nejmín vidět, jak se to dělá, ještě lepší to zkusit a když je k tomu pragmatická zpětná vazba jde to rychlejc
ale asi nejsem ten správnej HRDINA co to tam pere, vono se něco stane
Jedním slovem PARÁDA!! Bezvadně napsané, hltal sem to jedním dechem.. Nad enduroškolou jsem už taky přemýšlel, rozhodně si myslím že je to dobrá investice..
kačeR1100GS
Chlapi, chtěl bych se takové enduroškoly zúčastnit a pak jezdit v pořádném terénu 70% zbytek silnice, takže bych potřeboval poradit co obout na F800GS - předek 90/90 21 a zadek 150/70 17. Uvažoval jsem o Continental TKC 80 - prý neberou v terénu, Metzeler Karoo - prý plavou a hučí a Mitas nedělá rozměr na zadek a není bezdušovka... tak fakt nevím a budu vděčný za každou radu ....
viajero napsal:
Chlapi, chtěl bych se takové enduroškoly zúčastnit a pak jezdit v pořádném terénu 70% zbytek silnice, takže bych potřeboval poradit co obout na F800GS - předek 90/90 21 a zadek 150/70 17. Uvažoval jsem o Continental TKC 80 - prý neberou v terénu, Metzeler Karoo - prý plavou a hučí a Mitas nedělá rozměr na zadek a není bezdušovka... tak fakt nevím a budu vděčný za každou radu ....
Nic ideálního nenajdeš
Já dal na GS 1200 Metzeler Karoo T první dny hrůza, kravál, nejistota už jsem si zvyk a řek bych, že dobrý - nejsem žádný řezník co to klopí na koleno, ale mrkni na http://www.bmwgs....ead_id=693, když jsem to viděl přestal jsem to řešit, přislo dost debat čistě akademických proč tyhle? nejsem jen na terén GS 650 Dakar jsem ze stejného důvodu obul do Metzeler Sahara 3 - měl jsem je tam předtím, na silnici super v terénu - viz enduroskola - to zvládly líp než já - bacha kluci to tam jezdili na Tourancech
shimi napsal:
že Milda je borec to se všeobecně ví ale před váma všema klobouk dolu chlapy,fakt moc dobrý,joa to vydeo a popis je naprosto luxusní Jardo!!
dík baví mi to a učím se Jen ten čas, neber to jako skuhrání, ale kdyby... kdyby... být rentier, tak jsem na motorce od rána do večera.. Včera jsem konečně moh s trochou potíží překročit motorku tak jsme zajel na wapku... Nápad nechat se taky ostříkat - požádal jsem jednoho kluka, byl z toho trochu vedle, ale pak, že do toho jde - nasadil jsem si helmu vyndal kameru - zvolil záběr a.... baterky na dně takže nic, chtěl jsem tím ukončit tuhle akci - tak příště
K těm pneumatikám - TKC není špatná guma, na šotoliny ideální, skvělá guma třeba do Maroka ale nečistí se v bahně. Jak je v terénu mokro - zapomeňte. Karoo (ne typ T) je v terénu asi nejlepší volba ale na silnici se s ní člověk musí naučit jezdit, je tam mezera mezi řadou středních a bočních špuntů a když to člověk naklopí a má boční špunty od bahna, obvykle to znamená že se zadek utrhne. Karoo T je to samý jako TKC akorát s nižší životností myslím. A Mitas jsme jezdili, v terénu slušná, 140 se dozadu dá použít, protože fyzicky je 150 a ne 140, trošku to míň kryje ráfek, takže se odře od kamenů víc než s jinou gumou. Předek je podle mě debilní. Nedrží a hlučí. Já je zkoušel asi 3x a když mám volit mezi Karoo a Mitas, jednoznačně beru Karoo. Dá se i kombinovat - vpředu Mitas, vzadu Karoo apod. Chce to zkoušet. Každopádně TKC považuju spíš za silniční pneu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ja mam zatim mitas 07 a je zajimavy,ze v blate mi hrabe min,nez kolegoj karoo t.V blate je 07 pouzitelna,ale vse se musi projizdet prostredkem.Na sikmine opravdu nedrzi.Ale chci se spis zeptat na kombinaci predek tkc a zadek 07.Protoze 07 vzadu je po 8tis asi v polovine,ale ve predu mi zbyvaj asi 2-3mm.Takze zivotnost 07 a tkc na predku mi prijde stejna,ale vzadu je urcite trvanlivejsi mitas.
Upravil vevis dne 15.10.2008 11:59
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
no napsaný jako vždy super, ale že bys mě zrouna dodal vodvahu
hale, ta ztráta předposranosti je v ceně?
dyš vo tom tak přemejšlim, sem spíš z těch hustejch ofroďáků co maj najeto víc s nohama na zemi než ve stupačkách
říkám si hurikán
vorel napsal:
no napsaný jako vždy super, ale že bys mě zrouna dodal vodvahu
hale, ta ztráta předposranosti je v ceně?
dyš vo tom tak přemejšlim, sem spíš z těch hustejch ofroďáků co maj najeto víc s nohama na zemi než ve stupačkách
Jasan ztráta předposranosti je jako prémie - teda bez přebalování - to už musíš sám
Je to fakt dobrý
Jestli tam dokážu vložit snímek - tak to jsem já, druhý den a to jsem předtím při prvním pokusu o výjezd hodil fakt docela dobrý záda (asi 2/3 toho kopce) Popadl dech, chvilku točil - vyjel a sjel ) a bez přebalování - skoro
Jarda Dingo přiložený následující obrázek:
brtnik napsal:
To jsi jel na Dakaru 650? To jsi si pujcil abys nenicil svoji 12-ku? Jinak krpal je to poradnej
ne ta je moje, ale je fakt, že jsem velkou nechal doma - to je jako se starou (mladou) - je někdy jistější ji nechat doma - a radši to na ní zkoušet sám
to je presne to, o cem jsem vam tolikrat psal, je to fakticky obrovsky pokrok, co zaznamena i offroadovy zacatecnik [jako jsem byl - a jsem - i ja].
nejlepsi investice je investice do hlavy a umu, nikoli do jineho vyfuku, bilych blinkru, do jinych riditek a desrto designu - tato investice do nas samotnych je naporad a nasleduje nas na vsech motorkach co vymenime
Jardo, hezky napsano, vim presne co jsi citil, mam to prozite presne stejne a tak jsi mi to krasne ozivil
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal:
to je presne to, o cem jsem vam tolikrat psal, je to fakticky obrovsky pokrok, co zaznamena i offroadovy zacatecnik [jako jsem byl - a jsem - i ja].
nejlepsi investice je investice do hlavy a umu, nikoli do jineho vyfuku, bilych blinkru, do jinych riditek a desrto designu - tato investice do nas samotnych je naporad a nasleduje nas na vsech motorkach co vymenime
Jardo, hezky napsano, vim presne co jsi citil, mam to prozite presne stejne a tak jsi mi to krasne ozivil
déšť tma, kostky a koleje Karoo T - rychlá vzpomínka, když to začalo klouzat pod zadkem - pohlked, kde chci vyjet, plynule na plyn, spojka OK dojel jsem domu a tek nějak víc v klidu vlastně se to chová podobně jako bahno
taaak a ted ja....
BACHA na MITAS... pokud jezdis ve dvou s plnou polni...
vsechny pneu foukany tak kolem 2atm
vepredu E07 s dusi v pohode ma ted 16 tis a jeste je v norme. Pravda najezdil jsem z toho 15 ve dvou, takze jsem dost brzdil motorem a hodne zadkem a pred. brzdu jsem mel jako rezervu spise.
E07 vzadu s dusi... na bokach se mi zacaly znacne praskat ty velky spunty (pry je to normalni diky pretizeni a nicemu to neva) cca po 1500km, guma se hrozne seskakala... ty spunty co dou az do stredu nejsou skoro sjety a ty co jsou na bokach jsou sjety uplne a jeste odlepeny...v blate to na sikmych plochach hrozne ujizdi to plati hlavne pro predek
E09 DAKAR vzadu s dusi
super na blaticko, na silnici to rve jak cirkularka tak pri 80-90km/h... hlavne to slysi spolujezdkyne
problem: v albanii se mi zacala mezi spunty uprostred guma rozlepovat nebo praskat asi je ze dvou dilu... whisky ji mel obutou bez duse taky ve dvou s plnou polni v rumunsku... vysvetluji si to tak, ze 43stupnu v albosi, duse, ktera se tre a vznikaji tam vetsi teploty tusim ze kolem 100 tam bude urcite ,pretizena motorka s gumou, ktera na takovou zatez neni delana.. proste dostala zabrat a nevydrzela domu jsme na ni dojeli, ale duveru jsem ztratil. takze dozadu pujde TKC dopredu 07
myslim si ze 09 DAKAR na blato je super ale jen v jednom a mozna lepsi ji dat bez duse a s ultrasealem
jinak mam dotaz... kdyz jsou ve predu spunty oskakany jednim smerem z brzdeni, co kdyby se pneosa otocila proti smeru otaceni? nechci moralni a bezpecnostni poucky, ale chci to znat z technickyho hlediska jak to tam vlastne je? proc ma jeden smer, kdyz na pohled je pro oba smery stejna?
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
ChipGS: nikdy jsem gumu nepitval, ale je pravidlem, že když výrobce určí směr rotace je to nikoli kvůli vzorku na běhounu ale kvůli vnitřní konstrukci která je udělaná tak aby v určeném směru fungovala líp. Týká se to hlavně výstuže (kordů) tím moje vědomosti končí. Morálně radit nebudu. Jen popíšu, že když v servisu zjistili, že mi nazuli přední E09 obráceně tal ji otočili i přes můj odpor (spěchal jsem) se slovy že výrobce ví přesně proč to značí. Jsou to kluci, kteří mi dělaji servis pneu na všech přibližovadlech co mám doma už pár let a jim věřím.