desperado napsal:
panove, za kolik se daji koupit orig. desky?
Správná otázka? Co stojí na 1150 GS orig desky přední a zadní. Zjistěte to někdo. Vy to umíte na stránkách BMW a já ne. Díky.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Teda to cucim jak puk.To opravdu jde najet na motorce na jedny desky trebas 50tis????????? To je ulet. Myslim, ze kdyz desky vydrzi 20tis,tak je to vykon.Za 40tis, to by bud musel odnest desky nebo kotouce, protoze mi to jinak neleze do hlavy. Jinak s tou cenou originalu by me to taky zajimalo.
Upravil milanosor dne 20.01.2009 04:42
S těma deskama to mohu potvrdit. Já to tak mám Nejsem na motorku ras ve smyslu, že bych lítal jak prase. Na to bych si koupil silničku. Ale přetížený to jezdí furt. Píšu si deníček, takže to vím s přesností na kilometr tyhlety věci.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
...mám najeto 97500km a mám druhé destičky na předku a to jsou tak ze 70 % dobré.
Zadní mám taky druhé, ale nechápu proč ubývají, dual nemám a zadní nebrzdím téměř vůbec. Na destičkách nešetřit, použít výrobce, který používají na BMW z výroby, tuším SBS, kotouče mám původní na minimálně dalších sto tkm.
Jo a abych nezapoměl, při první výměně jsem chtěl ušetřit a koupil měkké goldfreny a hned po první jízdě šly dolů. Kotouče byly lesklé jak psí koule a pod lupou bylo vidět, že jsou pěkně ubrušovány, mám destičky goldfren doma na regále a věnuju je největšímu nepříteli.
Věřím, že může být lepší brzdný účinek při různých tvrdostech, pokud mám motorku na dva roky, tak nebudu hledět na výdrž kotoučů, ale na brzdný účinek a o tom to všechno je, pokud mám a to já mám, tuto motorku na furt, tak chci aby sloužila na úrovni a co nejdéle vydržela pěkná a funkční. Ale nešetřím za každou cenu.
Upravil bmwivo dne 21.01.2009 07:51
Svatá pravda. Já mám 89000 km, desky oboje druhý. Na předku jsem já najel 33000 km, nevim kolik předchůdce, ale ještě vydržej. Zadek jsem měnil v 70000 km a nebyly hotový. Teď má asi 19000 km a desky jako nový. Desky jsem dával samo origo BMW, cenu už nevim, ale byly dražší, ale vyplatí se. Kotouče naprosto v pořádku, musej dát dalších 100000 km.
Tak koukal jsem na to a predek dobry ( jak kotouce tak desky cca na pulce) Zadek desky taky dobry,ale kotouc ten je asi KO.Kdyz mate moto na hlavnim stojanu a prevod v neutralu, jde protocit zadni kolo stejne lehce jako predni nebo to brzdi trochu kardan?Mam totiz podezdreni,ze ten kotouj je odpravenej,protoze se pistky brzdice poradne nevraci.Musim na to mrknout
Upravil milanosor dne 21.01.2009 03:50
Kardan bude každopádně trochu brzdit kolo. Jinak destičky musí být slyšet jak šustí o kotouč. Já měl třeba před tím než jsme jeli na Krym zadní desky jak nový a z Bachčisaraje do Jalty jsem je sjel a Honza na druhým GS taky. Bylo to 40km nahoru a dolu a krutý zatáčky a stačilo.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tady je o tom něco napsaný. http://www.bmwgs....15#post_15
Jinak ty kotoče zadní si myslím, že i za těch 30t km jdou oddělat. Jsou menší a jde do nich bordel. U pár motorek jsem to viděl. Taky mu dá zabrat, když odejde v zadním kole ložisko, nebo se brzda "hryzne". To může být zapříčiněno už špatnou brzdovkou (je v ní bordel), nebo zadřením posuvných čepů. Brzdovka se má měnit každý rok.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
....myslím si, že zadní desky odejdou hlavně proto, ža se zadní moc nebrzdí a hydr. válec se přidírá a přibržďuje, chce to občas cvičně zadní zabrzdit, aby se to hnulo, jinak je potřeba rozebrat, rozchodit a znovu namontovat, už jsem to dělal hochům několikrát, stačí silikonový olej a hlavně namazat měděn. vazelínou vedení třmenů. Zadní kolo musí na stojanků jít úplně volně po odbrždění, jinak tě potkal právě tento problém a desky odejdou, může se i hřát od kotouče koncový převod.
Jinak bych kotouč nechal klidně sjet více než na 4,5mm, nemá to co udělat, váleček nevyběhne, řešil bych to tak na 3mm tloušťky, nebo pokud by byl křivý a kopal do pedálu.
Az bude chvilka, kouknu na pistky, striknu to WDckem a procistim.Uvidim co to bude delat. V Maroku se kolegovi taky zacal pridirat trmena na KTM, po vycisteni to bylo ok. Jinak na brzdovku se taky chystam. Abs to bude asi sranda
Upravil milanosor dne 21.01.2009 14:34
Postup výměny brzdovky s ABS i bez něj najdeš tady na webu. Není to tak složitý. Pokud jsi trochu zručný, tak by to neměl být problém.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tak snad to zvladnu. Ale nemam tady zadneho dolivace bzdovky,tak budu asi litat jak colik po tom zapnuti serva Jo a kdyz jsme u toho, kdyz se ty okruhy maji delat postuplne ( myslim napred zadek od nadrzky a pak od serva.....), nemuze se stat, ze nekde zustane stara kapalina, nebo nejaky bordel? Precejenom neotevre se celej okruh najednou
Jinak trošku jsem se informoval jestli jsou origo SBS tak právě správná volba jsou BENDIX, protože v dnešní době už SBS neseženete (možná starý zásoby) ted SBS=Bendix koupili pobočku vyroby moto destiček proto je taky normálně nabízej v Elitu prodejce autodílů!!!
smazak73 napsal:
Jinak trošku jsem se informoval jestli jsou origo SBS tak právě správná volba jsou BENDIX, protože v dnešní době už SBS neseženete (možná starý zásoby) ted SBS=Bendix koupili pobočku vyroby moto destiček proto je taky normálně nabízej v Elitu prodejce autodílů!!!
Mam dalsi otazecku.Bohuzel budu muset vymenit na zadnim brzdovem trmenu nejen odvzdusnovak ale i ten jeho drzak ktery je zasroubovany do tela trmenu.Vse uz je objednane, ale ted ta otazka. Jak muzu eliminovat zavdusneni brzd?Zamezit tomu nemuzu,protoze nez to vymontuji a namontuji,tak kapaliny vytece dost, ale snad to odvzdusnit pujde.ABS a posiovac, hold zkouska ohnem
milanosor napsal:
Mam dalsi otazecku.Bohuzel budu muset vymenit na zadnim brzdovem trmenu nejen odvzdusnovak ale i ten jeho drzak ktery je zasroubovany do tela trmenu.Vse uz je objednane, ale ted ta otazka. Jak muzu eliminovat zavdusneni brzd?Zamezit tomu nemuzu,protoze nez to vymontuji a namontuji,tak kapaliny vytece dost, ale snad to odvzdusnit pujde.ABS a posiovac, hold zkouska ohnem
teda čeče ty co sis to bawo privez tak se v nem nak pořad vrtáš,a nachzíš pořad naky mouchy masařky, to tem policajtum muselo snad padnout ze skaly
Upravil basto dne 02.02.2009 16:31
milanosor napsal:
Mam dalsi otazecku.Bohuzel budu muset vymenit na zadnim brzdovem trmenu nejen odvzdusnovak ale i ten jeho drzak ktery je zasroubovany do tela trmenu.Vse uz je objednane, ale ted ta otazka. Jak muzu eliminovat zavdusneni brzd?Zamezit tomu nemuzu,protoze nez to vymontuji a namontuji,tak kapaliny vytece dost, ale snad to odvzdusnit pujde.ABS a posiovac, hold zkouska ohnem
teda čeče ty co sis to bawo privez tak se v nem nak pořad vrtáš,a nachzíš pořad naky mouchy masařky, to tem policajtum muselo snad padnout ze skaly
To vis, ja se vzdycky ve vsem vrtam at uz je to dobre nebo ne , no ale hlavni problem je tady v tom pocasi.Kdyz to proste pouzivali celorocne, tak to podle toho tak i vypada.Ale na takouve mouchy se nehraje. Halvne aby bylo vsechno s motorem a hlavnima castma ok. Ostani se doresi case. Ted jen ladim mouchy s kteryma uz se nechci drbat v sezone!!!
Ach jak závidím všem, co se mužou v motorce vrtat, v pantoflích dva-tři schodky z pokoje do garáže....
Já ráno ( z paneláku) dojedu autem 15 km do práce, tam tu mou i tu manželčinu pohladím, jednou za čas přehodím nabíječku z jedné na druhou, zatlačím sluzu a jdu makat.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra