taky sem tak párkrát potlačil zoufalce na kelímkunež ztoho vysedl,to byla celá věčnosttento kelímkář to v půlce harmance vzdal pro absolutní neschopnost při jízdě v zatáčkáchna rovince mu to šlo slušně,ale nikdy daleko neujel
no popravděkdybych měl celou dobu někoho nalepenýho za sebou,tak radši taky uhnupáč su pod tlakem a dělám chyby+ jedu jak chybující dobytek
nejsem žádnej střelec, z GS mám respekt a dlouho mít budu, ale i tak se mi už podařilo drcnout špičkou boty, ale fakt náhodou
jen musím s váma souhlasit, jel jsem za poslední dobu několikrát s kamarádem co sedlá VFR, jednou cesta Krumlov - Vyšší Brod, což je zatáčka na zatáčku a pak tady pod Šumavou a vždycky jak píšete, na rovině mu to šlo, ale 2 zatáčky a byl Bůh ví kde v zrcátku
ovšem opravdu nejbáječnější je ujíždět někomu na špuntech v zatáčce, to už je trapný i mě za něj
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Jednou se mi povedlo v zatáčce škrtnout padákem .Bylo to u nás na pumpě,máme tam ostrou vracečku.Povedlo se mi to pouze jednou ,protože jsem to víckrát nezkoušel.Jenom jsem si dodal,že jsem asi pěknej debil.Na takový kraviny už člověk musí tu silnici hodně dobře znát.Ta cesta co popisuje MotoPaja Č.Krumlov-V.Brod je hodně dobrá,ale problém je v sezoně.Je to tam samý autobus a auta s loděma.Ta cesta vede celou dobu podél Vltavy.
Das ist BMW
Botama jsem si už párkrát škrtnul, na to ostatní ještě nedošlo, ale je pravda, že GSo je podstatně rychlejší v zatáčkách než kelímek. Měl jsem předtím R1 rv05 a tak svižně jsem se v zatáčkách nesvez jako na Gsu.
BMW R 1250 GS Exclusive