[quote]MichalD napsal:
GSA ADV je pro lidi nad 195 cm výšky Co máte pořád s tou výškou, mám 170 cm váha 65kg a jezdím úplně normálně, jen nízké sedlo, to není o výšce, ale o pocitu,
rauly napsal:
Uprimne me nejvic odrazuje ta voda...prste mi u tohohle boxera neni sympaticka a nastava dalsi problem...fridex + pumpa...a nevim jak je to delany na lc prave...ale nejradsi bych klasickej vzduch vzhledem jsou mi sympaticke obe...u obycejnyho adv se mi vic libi normalne otocena hlava sani vzadu a vyfuk vpredu...svest se...to neni jednoduchy...nikdo z okoli novy lc nema
Pokud se chces projet na novem LC - objednej si u prodejce testovaci jizdu.Jinak sani nahore u LC je lepsi - mas vic mista na nohy.
MichalD napsal:
GSA ADV je pro lidi nad 195 cm výšky
A na to jsi prisel jak ? To jsou rady opravdu k nezaplaceni.
Jinak ve srovnani je LC se vzduchem uplne jinde. Jede motorycky vyborne musis ale pocitat s castejsim razenim. Podvozek je taky uplne nekde jinde. Opravdu nemecky japonec ale zvyknes si rychle. S LC se otocis na miste. Celkove kdyz nebudes resit penize vyborna masina. Pocitej ale s tim ze uz to neni ten echt kus nemeckeho zeleza
to je taky jedna z věcí co se mi moc nepáčí...jinak asi opravdu jen zkusit jízdu u prodejce...a to místo na nohy neni zase tak katastrofický...mám malý a krátký nohy a vim že asi LC bude špička oproti echt němci ale stejně asi zvolím klasiku...LC má hezká design a je i obratnější jak tak čtu...ale asi sem se právě rozhodl...klasika u mě vyhraje
...zásadní otázka, kterou zde nikdo neřešil je, kde a jak chce s motorkou dotyčný jezdit...
Pokud chce vyrazit maximálně po asfaltu do Alp, pak si asi užije více s vodníkem....pokud chce jet někam dál a nedej bože mimo asfalt, vodníka bych vůbec neřešil...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
...zásadní otázka, kterou zde nikdo neřešil je, kde a jak chce s motorkou dotyčný jezdit...
Pokud chce vyrazit maximálně po asfaltu do Alp, pak si asi užije více s vodníkem....pokud chce jet někam dál a nedej bože mimo asfalt, vodníka bych vůbec neřešil...
proc si po silnici uziju vice s vodnikem a mimo asfalt bys vodnika neresil?...offroad s tim jezdit nechci...chci spis asfalt...mozna obcas sotolina...ale zadny blato...lesy atd...
rauly napsal:
proc si po silnici uziju vice s vodnikem a mimo asfalt bys vodnika neresil?...offroad s tim jezdit nechci...chci spis asfalt...mozna obcas sotolina...ale zadny blato...lesy atd...
...vodník má pár koní navíc, což některým zdejším závodníkům může imponovat...
Mimo asfalt bych s ním nejezdil, neb to na to není absolutně dělané......větší kámen od předního kola, hned bouchlé svody, nešikovně to odložit, chladič či nádrž v háji, celé je to více plastové, na rozměr kol není výběr pneu, atd.....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Nejsem majitelem GS LC moc dlouho, ale chtěl bych tady napsat také svůj názor. Před BMW jsem jezdil na japonských strojích a po svezení na GS jsem byl hodně překvapený hlavně z pocitů z jízdy. Přišlo mi jako že se pode mnou celá kroutí jako kdyby měla povolený výplet nebo hodně podhuštěný gumy, ale vše bylo v pořádku. A po konzultaci s majiteli těchto motorek jsem zjistil, že je to normální a to mě odradilo. Proto jsem si koupil LC ta nic takového nedělá a pocit z jízdy je dokonalý. Lehký terén také bez problému zvládne na to je stavěná. Do těžkého terénu jsou podle mě jiné stroje hlavně o dost LEHČÍ A LEVNĚJŠÍ! Ono praštit někde v lese s pul milionem není pro mou náturu a myslím, že nejsem sám.
Kdyz vidim vysledky ankety, zajimalo by me, kdo na LC vubec jel. A pokud, tak asi nestaci jedno odpoledne.
Mam bohaty zkusenosti s obojim, na LC najeto 16tkm a rozhodne bych za vzduchac nemenil.
Neni to o vykonu, ten mi ani neprijde. LC je lehci, ma nizsi spotrebu, prijemnou vybavu, moderni motor, tempomat (kterej jsem fakt nechtel a nakonec zjistuju, ze pri nutnych rychlych presunech po dalnici je to skvely), genialni el. plyn atd atd atd..
Ale je pravda, ze v africkych dunach plynovy lanko nevymenis, proto je nakonec asi nejlepsi koupit Basica, protoze vsichni nutne potrebuji to lanko v africkych dunach vymenit .
Mozna mam stesti, ze mam motorku bez zavad, ale nenapada me v cem by mela byt kvalitou horsi nez vzduch.
A mimochodem. Vratime se o par let zpatky, kdy se resilo 1150 vs 1200 a 1150 bylo lepsi.
Predtim se resilo 1100 vs 1150 a 1100 bylo lepsi.
A takhle porad dokola.
Takze jestli chces super motorku, kup si LC, ale musis pockat cca 6 let, nez prijde jeji nastupce - pak ji zacnou teprve vsichni chvalit.
fascinuje mě jak dlouho vydrží a žije jedno vlákno...
Za mě je LC úplně nejlepší stroj. Na nic staršího se nevlezu a nelíbí se mi, ano mám najeto 18500 km, je to nic proti jiným cestovatelům. A jestli mám 2 metry? A Marcino 170 cm? jestli někdo nasedá při rozjezdu jako na kole a přehazuje nohu po rozjetí jako na kole? to je jedno, je to jak píše o pocitu, jen si myslím že LC ADV je největší a nejrobustnější motorka na zeměkouli (vzhledově) a proto u ní blbě vypadá menší člověk.... (můj názor - teď všichni do mě)
Upravil MichalD dne 03.11.2014 08:24
všude dobře, s kávou nejlíp
a ještě jedna věc kterou sleduju. Když bylo LC nové, nevyzkoušené, dle většiny škaredé, plné elektroniky, jakési divné, drahé, a nevím co ještě kamkoliv jsem přijel, tak všichni říkali jak by neměnili, jak jsou s 1100 až 1200 spokojení a neměnili by a bla bla bla... Teď až se pomalu po těch dvou letech povozili na půjčené, koupili atd je plnej bazar od 1100 do 1200 modelů. A většina lidí má různý důvody proč je pro ně ta stará lepší. Odkud tedy jsou? z ciziny? Nicméně já bych třeba do staršího modelu auta nešel byť by bylo ve slevě za půl. Mám rád nový věci a kupuju nový věci a za celou dobu jsem neměl jedinou poruchu. Pouze nezaviněnou dopravní nehodu kterou jsme se ženou přežili a mám tedy po modelu 2013 LC model 2014 - taky jsem nesháněl skladovku model 2013 LC protože měl třeba hezký logo vzadu na nosiči a ten novej nemá.
všude dobře, s kávou nejlíp
podla mna to vobec nie je o tom ci mas LC alebo DOHC ale o tom kolko mas casu a penazi sa na nej vozit a kde vsade si s nou bol
nebudem na LC hadzat spinu iba preto ze mam DOHC ale skratka mam pocit ze je to zasa raz zo strany BMW klasicky scenar. Vydaju novy model a prve dva tri roky odladuju chyby za pochodu (a aj ****ngu užívateľov).
Som si istý že za dva roky už budú vychytané všetky chyby a chybičky... rovnako prvé ročníky 1200 neboli dokonalé (EWS, doživotná náplň kardanu...) a LC bude parádne a bezproblémové vozenie...
ďalšia vec je či potrebuješ 125 - 150 koní na cestovnom endure a točivý motor... lebo ak áno tak Triumph Tiger Explorer je motoricky ešte lepšie riešenie ako LC a o závadách vodnej pumpy a vysiacich ovládačoch som zatiaľ nečítal..
Upravil raptor dne 03.11.2014 08:37
live fast, die young be wild, have fun
Je to jednoduchy, GS je do terenu (fakt terenu) v principu na hovn0 minimalne od doby co ma telelever. Ale to nezanamena, ze se na nem neda jezdit. Nehlede na model, je tedy porad nejpodstatnejsim prvkem takoveho dovadeni to, co se nachazi mezi riditky a stupackami. Tedy jezdec a to co umi. Zbytek je jen o vkusu a osobnich preferncich. Blbe trefit strom, tak abych nemohl pokracovat se da uplne na vsem.
Jinak mimochodem par vlastnosti LC, jako je stihlejsi stavba, vetsi cit v telelveru se naopak hodi a da se na tom jed v offiku celkem prijmne i na hladkejch gumach (za sucha), coz je treba na 1150 sci-fi.
YouTube Video
...je tam spousta balastu okolo, ale par hezkych zaberu LC se najde
a tady od 4:00 Jean-Pierre Goy:
YouTube Video
Upravil morabo dne 03.11.2014 11:27
Maiali nel Fango!
MichalD napsal:
fascinuje mě jak dlouho vydrží a žije jedno vlákno...
Za mě je LC úplně nejlepší stroj. Na nic staršího se nevlezu a nelíbí se mi, ano mám najeto 18500 km, je to nic proti jiným cestovatelům. A jestli mám 2 metry? A Marcino 170 cm? jestli někdo nasedá při rozjezdu jako na kole a přehazuje nohu po rozjetí jako na kole? to je jedno, je to jak píše o pocitu, jen si myslím že LC ADV je největší a nejrobustnější motorka na zeměkouli (vzhledově) a proto u ní blbě vypadá menší člověk.... (můj názor - teď všichni do mě)
MichaleD, ja možná opravdu vypadám blbě když na ní jedu, vosa na bombóně, ale já si ji koupil, že jsem ji chtěl, věřil jsem si, že ji udržím i na polní cestě, a nepřehazuji nohu jak na kole, nasednu a jedu, tož tak
morabo IMHO to ze LC ma vacsi "cit" v telele je podla mna dane iba tlmicom... nicim inym
takze si myslim ze ak prehodis seriu na DOHC za nejaky najsamvačší ohlins, hyperpro, WP, atd tak sa dostaneš určite na level LC a mozno aj dalej...
inak tvoje poznatky ohladom jazdy v terene vobec nespochybnujem ale 90% (vratane mna) su zbytocne lebo teren nejazdia alebo to jazdecky skratka posudit nevedia
live fast, die young be wild, have fun
MichalD napsal:
fascinuje mě jak dlouho vydrží a žije jedno vlákno...
Za mě je LC úplně nejlepší stroj. Na nic staršího se nevlezu a nelíbí se mi, ano mám najeto 18500 km, je to nic proti jiným cestovatelům. A jestli mám 2 metry? A Marcino 170 cm? jestli někdo nasedá při rozjezdu jako na kole a přehazuje nohu po rozjetí jako na kole? to je jedno, je to jak píše o pocitu, jen si myslím že LC ADV je největší a nejrobustnější motorka na zeměkouli (vzhledově) a proto u ní blbě vypadá menší člověk.... (můj názor - teď všichni do mě)
MichaleD, ja možná opravdu vypadám blbě když na ní jedu, vosa na bombóně, ale já si ji koupil, že jsem ji chtěl, věřil jsem si, že ji udržím i na polní cestě, a nepřehazuji nohu jak na kole, nasednu a jedu, tož tak
MichalD napsal:
fascinuje mě jak dlouho vydrží a žije jedno vlákno...
Za mě je LC úplně nejlepší stroj. Na nic staršího se nevlezu a nelíbí se mi, ano mám najeto 18500 km, je to nic proti jiným cestovatelům. A jestli mám 2 metry? A Marcino 170 cm? jestli někdo nasedá při rozjezdu jako na kole a přehazuje nohu po rozjetí jako na kole? to je jedno, je to jak píše o pocitu, jen si myslím že LC ADV je největší a nejrobustnější motorka na zeměkouli (vzhledově) a proto u ní blbě vypadá menší člověk.... (můj názor - teď všichni do mě)
MichaleD, ja možná opravdu vypadám blbě když na ní jedu, vosa na bombóně, ale já si ji koupil, že jsem ji chtěl, věřil jsem si, že ji udržím i na polní cestě, a nepřehazuji nohu jak na kole, nasednu a jedu, tož tak
vosa na bombóně = velký člověk na malém stroji
Ale, i opačně, velký stroj, malej člověk, ale nechci se hádat