Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Marcino1
#21 
Přidané 01.11.2014 07:02

Příspěvků: 25
Registrace: 03.02.13
[quote]MichalD napsal:
GSA ADV je pro lidi nad 195 cm výšky Co máte pořád s tou výškou, mám 170 cm váha 65kg a jezdím úplně normálně, jen nízké sedlo, to není o výšce, ale o pocitu,
 
mtucek
#22 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 01.11.2014 07:06
Avatar člena


Příspěvků: 95
Registrace: 20.06.14
rauly napsal:
Uprimne me nejvic odrazuje ta voda...prste mi u tohohle boxera neni sympaticka a nastava dalsi problem...fridex + pumpa...a nevim jak je to delany na lc prave...ale nejradsi bych klasickej vzduch vzhledem jsou mi sympaticke obe...u obycejnyho adv se mi vic libi normalne otocena hlava sani vzadu a vyfuk vpredu...svest se...to neni jednoduchy...nikdo z okoli novy lc nema Sad


Pokud se chces projet na novem LC - objednej si u prodejce testovaci jizdu.Jinak sani nahore u LC je lepsi - mas vic mista na nohy.
 
rauly
#23 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 01.11.2014 20:22

Příspěvků: 31
Registrace: 05.10.14
allroad napsal:
MichalD napsal:
GSA ADV je pro lidi nad 195 cm výšky

A na to jsi prisel jak ? To jsou rady opravdu k nezaplaceni.
Jinak ve srovnani je LC se vzduchem uplne jinde. Jede motorycky vyborne musis ale pocitat s castejsim razenim. Podvozek je taky uplne nekde jinde. Opravdu nemecky japonec ale zvyknes si rychle. S LC se otocis na miste. Celkove kdyz nebudes resit penize vyborna masina. Pocitej ale s tim ze uz to neni ten echt kus nemeckeho zeleza Wink


to je taky jedna z věcí co se mi moc nepáčí...jinak asi opravdu jen zkusit jízdu u prodejce...a to místo na nohy neni zase tak katastrofický...mám malý a krátký nohy Grin a vim že asi LC bude špička oproti echt němci ale stejně asi zvolím klasiku...LC má hezká design a je i obratnější jak tak čtu...ale asi sem se právě rozhodl...klasika u mě vyhraje
 
Vjetrnik
#24 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 02.11.2014 21:08
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
...zásadní otázka, kterou zde nikdo neřešil je, kde a jak chce s motorkou dotyčný jezdit...

Pokud chce vyrazit maximálně po asfaltu do Alp, pak si asi užije více s vodníkem....pokud chce jet někam dál a nedej bože mimo asfalt, vodníka bych vůbec neřešil...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
rauly
#25 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 02.11.2014 21:21

Příspěvků: 31
Registrace: 05.10.14
Vjetrnik napsal:
...zásadní otázka, kterou zde nikdo neřešil je, kde a jak chce s motorkou dotyčný jezdit...

Pokud chce vyrazit maximálně po asfaltu do Alp, pak si asi užije více s vodníkem....pokud chce jet někam dál a nedej bože mimo asfalt, vodníka bych vůbec neřešil...


proc si po silnici uziju vice s vodnikem a mimo asfalt bys vodnika neresil?...offroad s tim jezdit nechci...chci spis asfalt...mozna obcas sotolina...ale zadny blato...lesy atd...
 
Vjetrnik
#26 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 02.11.2014 21:45
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
rauly napsal:
proc si po silnici uziju vice s vodnikem a mimo asfalt bys vodnika neresil?...offroad s tim jezdit nechci...chci spis asfalt...mozna obcas sotolina...ale zadny blato...lesy atd...


...vodník má pár koní navíc, což některým zdejším závodníkům může imponovat...

Mimo asfalt bych s ním nejezdil, neb to na to není absolutně dělané...Grin...větší kámen od předního kola, hned bouchlé svody, nešikovně to odložit, chladič či nádrž v háji, celé je to více plastové, na rozměr kol není výběr pneu, atd.....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
kerny76
#27 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 07:20

Příspěvků: 35
Registrace: 22.05.14
Nejsem majitelem GS LC moc dlouho, ale chtěl bych tady napsat také svůj názor. Před BMW jsem jezdil na japonských strojích a po svezení na GS jsem byl hodně překvapený hlavně z pocitů z jízdy. Přišlo mi jako že se pode mnou celá kroutí jako kdyby měla povolený výplet nebo hodně podhuštěný gumy, ale vše bylo v pořádku. A po konzultaci s majiteli těchto motorek jsem zjistil, že je to normální a to mě odradilo. Proto jsem si koupil LC ta nic takového nedělá a pocit z jízdy je dokonalý. Lehký terén také bez problému zvládne na to je stavěná. Do těžkého terénu jsou podle mě jiné stroje hlavně o dost LEHČÍ A LEVNĚJŠÍ! Ono praštit někde v lese s pul milionem není pro mou náturu a myslím, že nejsem sám.
 
Alda
#28 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 08:02
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Kdyz vidim vysledky ankety, zajimalo by me, kdo na LC vubec jel. A pokud, tak asi nestaci jedno odpoledne.
Mam bohaty zkusenosti s obojim, na LC najeto 16tkm a rozhodne bych za vzduchac nemenil.
Neni to o vykonu, ten mi ani neprijde. LC je lehci, ma nizsi spotrebu, prijemnou vybavu, moderni motor, tempomat (kterej jsem fakt nechtel a nakonec zjistuju, ze pri nutnych rychlych presunech po dalnici je to skvely), genialni el. plyn atd atd atd..
Ale je pravda, ze v africkych dunach plynovy lanko nevymenis, proto je nakonec asi nejlepsi koupit Basica, protoze vsichni nutne potrebuji to lanko v africkych dunach vymenit Grin.
Mozna mam stesti, ze mam motorku bez zavad, ale nenapada me v cem by mela byt kvalitou horsi nez vzduch.
 
Alda
#29 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 08:08
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
A mimochodem. Vratime se o par let zpatky, kdy se resilo 1150 vs 1200 a 1150 bylo lepsi.
Predtim se resilo 1100 vs 1150 a 1100 bylo lepsi.
A takhle porad dokola.

Takze jestli chces super motorku, kup si LC, ale musis pockat cca 6 let, nez prijde jeji nastupce - pak ji zacnou teprve vsichni chvalit.
 
MichalD
#30 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 08:23
Avatar člena


Příspěvků: 277
Registrace: 11.07.13
fascinuje mě jak dlouho vydrží a žije jedno vlákno...
Za mě je LC úplně nejlepší stroj. Na nic staršího se nevlezu a nelíbí se mi, ano mám najeto 18500 km, je to nic proti jiným cestovatelům. A jestli mám 2 metry? A Marcino 170 cm? jestli někdo nasedá při rozjezdu jako na kole a přehazuje nohu po rozjetí jako na kole? to je jedno, je to jak píše o pocitu, jen si myslím že LC ADV je největší a nejrobustnější motorka na zeměkouli (vzhledově) a proto u ní blbě vypadá menší člověk.... (můj názor - teď všichni do mě) Smile
Upravil MichalD dne 03.11.2014 08:24
všude dobře, s kávou nejlíp
 
MichalD
#31 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 08:33
Avatar člena


Příspěvků: 277
Registrace: 11.07.13
a ještě jedna věc kterou sleduju. Když bylo LC nové, nevyzkoušené, dle většiny škaredé, plné elektroniky, jakési divné, drahé, a nevím co ještě kamkoliv jsem přijel, tak všichni říkali jak by neměnili, jak jsou s 1100 až 1200 spokojení a neměnili by a bla bla bla... Teď až se pomalu po těch dvou letech povozili na půjčené, koupili atd je plnej bazar od 1100 do 1200 modelů. A většina lidí má různý důvody proč je pro ně ta stará lepší. Odkud tedy jsou? z ciziny? Nicméně já bych třeba do staršího modelu auta nešel byť by bylo ve slevě za půl. Mám rád nový věci a kupuju nový věci a za celou dobu jsem neměl jedinou poruchu. Pouze nezaviněnou dopravní nehodu kterou jsme se ženou přežili a mám tedy po modelu 2013 LC model 2014 - taky jsem nesháněl skladovku model 2013 LC protože měl třeba hezký logo vzadu na nosiči a ten novej nemá.
všude dobře, s kávou nejlíp
 
raptor
#32 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 08:36
Avatar člena


Příspěvků: 2054
Registrace: 19.06.13
podla mna to vobec nie je o tom ci mas LC alebo DOHC ale o tom kolko mas casu a penazi sa na nej vozit a kde vsade si s nou bol

nebudem na LC hadzat spinu iba preto ze mam DOHC ale skratka mam pocit ze je to zasa raz zo strany BMW klasicky scenar. Vydaju novy model a prve dva tri roky odladuju chyby za pochodu (a aj ****ngu užívateľov).

Som si istý že za dva roky už budú vychytané všetky chyby a chybičky... rovnako prvé ročníky 1200 neboli dokonalé (EWS, doživotná náplň kardanu...) a LC bude parádne a bezproblémové vozenie...

ďalšia vec je či potrebuješ 125 - 150 koní na cestovnom endure a točivý motor... lebo ak áno tak Triumph Tiger Explorer je motoricky ešte lepšie riešenie ako LC a o závadách vodnej pumpy a vysiacich ovládačoch som zatiaľ nečítal.. Wink
Upravil raptor dne 03.11.2014 08:37
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
fero
#33 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 08:53
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Je to docela švanda to číst ...Grin
 
www.kartonmat.cz
raptor
#34 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 08:59
Avatar člena


Příspěvků: 2054
Registrace: 19.06.13
MichalD napsal:
GSA ADV je pro lidi nad 195 cm výšky



bullshit
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Mira1150
#35 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 09:15
Avatar člena


Příspěvků: 327
Registrace: 19.01.13
Sakra mám 194.5cm tak to si lc adv nikdy nebudu moct koupit. Shock Né že bych teda chtěl .
 
morabo
#36 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 11:11
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Je to jednoduchy, GS je do terenu (fakt terenu) v principu na hovn0 minimalne od doby co ma telelever. Ale to nezanamena, ze se na nem neda jezdit. Nehlede na model, je tedy porad nejpodstatnejsim prvkem takoveho dovadeni to, co se nachazi mezi riditky a stupackami. Tedy jezdec a to co umi. Zbytek je jen o vkusu a osobnich preferncich. Blbe trefit strom, tak abych nemohl pokracovat se da uplne na vsem.
Jinak mimochodem par vlastnosti LC, jako je stihlejsi stavba, vetsi cit v telelveru se naopak hodi a da se na tom jed v offiku celkem prijmne i na hladkejch gumach (za sucha), coz je treba na 1150 sci-fi.

YouTube Video


...je tam spousta balastu okolo, ale par hezkych zaberu LC se najde Wink


a tady od 4:00 Jean-Pierre Goy:

YouTube Video

Upravil morabo dne 03.11.2014 11:27
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Marcino1
#37 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 11:39

Příspěvků: 25
Registrace: 03.02.13
MichalD napsal:
fascinuje mě jak dlouho vydrží a žije jedno vlákno...
Za mě je LC úplně nejlepší stroj. Na nic staršího se nevlezu a nelíbí se mi, ano mám najeto 18500 km, je to nic proti jiným cestovatelům. A jestli mám 2 metry? A Marcino 170 cm? jestli někdo nasedá při rozjezdu jako na kole a přehazuje nohu po rozjetí jako na kole? to je jedno, je to jak píše o pocitu, jen si myslím že LC ADV je největší a nejrobustnější motorka na zeměkouli (vzhledově) a proto u ní blbě vypadá menší člověk.... (můj názor - teď všichni do mě) Smile
MichaleD, ja možná opravdu vypadám blbě když na ní jedu, vosa na bombóně, ale já si ji koupil, že jsem ji chtěl, věřil jsem si, že ji udržím i na polní cestě, a nepřehazuji nohu jak na kole, nasednu a jedu, tož tak
 
raptor
#38 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 12:27
Avatar člena


Příspěvků: 2054
Registrace: 19.06.13
morabo IMHO to ze LC ma vacsi "cit" v telele je podla mna dane iba tlmicom... nicim inym

takze si myslim ze ak prehodis seriu na DOHC za nejaky najsamvačší ohlins, hyperpro, WP, atd tak sa dostaneš určite na level LC a mozno aj dalej...

inak tvoje poznatky ohladom jazdy v terene vobec nespochybnujem ale 90% (vratane mna) su zbytocne lebo teren nejazdia alebo to jazdecky skratka posudit nevedia
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
rak72
#39 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 12:59
Avatar člena


Příspěvků: 245
Registrace: 05.03.14
Marcino1 napsal:
MichalD napsal:
fascinuje mě jak dlouho vydrží a žije jedno vlákno...
Za mě je LC úplně nejlepší stroj. Na nic staršího se nevlezu a nelíbí se mi, ano mám najeto 18500 km, je to nic proti jiným cestovatelům. A jestli mám 2 metry? A Marcino 170 cm? jestli někdo nasedá při rozjezdu jako na kole a přehazuje nohu po rozjetí jako na kole? to je jedno, je to jak píše o pocitu, jen si myslím že LC ADV je největší a nejrobustnější motorka na zeměkouli (vzhledově) a proto u ní blbě vypadá menší člověk.... (můj názor - teď všichni do mě) Smile
MichaleD, ja možná opravdu vypadám blbě když na ní jedu, vosa na bombóně, ale já si ji koupil, že jsem ji chtěl, věřil jsem si, že ji udržím i na polní cestě, a nepřehazuji nohu jak na kole, nasednu a jedu, tož tak

vosa na bombóně = velký člověk na malém stroji
 
Marcino1
#40 
GSA 1200 vs gsa 1200 LC
Přidané 03.11.2014 13:02

Příspěvků: 25
Registrace: 03.02.13
rak72 napsal:
Marcino1 napsal:
MichalD napsal:
fascinuje mě jak dlouho vydrží a žije jedno vlákno...
Za mě je LC úplně nejlepší stroj. Na nic staršího se nevlezu a nelíbí se mi, ano mám najeto 18500 km, je to nic proti jiným cestovatelům. A jestli mám 2 metry? A Marcino 170 cm? jestli někdo nasedá při rozjezdu jako na kole a přehazuje nohu po rozjetí jako na kole? to je jedno, je to jak píše o pocitu, jen si myslím že LC ADV je největší a nejrobustnější motorka na zeměkouli (vzhledově) a proto u ní blbě vypadá menší člověk.... (můj názor - teď všichni do mě) Smile
MichaleD, ja možná opravdu vypadám blbě když na ní jedu, vosa na bombóně, ale já si ji koupil, že jsem ji chtěl, věřil jsem si, že ji udržím i na polní cestě, a nepřehazuji nohu jak na kole, nasednu a jedu, tož tak

vosa na bombóně = velký člověk na malém stroji
Ale, i opačně, velký stroj, malej člověk, ale nechci se hádat
 
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 129
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.25 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI