Dobrý a jak jsi je zapojil? To se napojí někam na kablík k potkávacím světlům?A ještě jak jsou zpracované?Aby do toho při prvním dešti nenateklo..
per aspera ad astra
Právě, že tyhle LED dálky jsou docela bytelné, myslím, že je má dost lidí tady z fóra... ale mám je namontovaný chvilku, takže jestli do nich někdy nateče - nevím....
Je dobrý to zapojit z baterky přes rele a vypínač a jen s klíčkem...
Upravil tobig dne 10.11.2014 19:34
tobig
No za ty prachy je fakt že i kdyby do toho nateklo tak to zahodim a je po starostech..A pro mě přijatelnější než dálková od té za 10tis.
Asi to taky vyzkouším..
per aspera ad astra
cauky tak ty led svetilka ma na foru (dneska sem to pocital) namontovany nejmene 37 lidi respektive 37 sad sem zakoupil pro cleny fora
ja to mam treba zapojeny na F800gs na samostatnej vypinac pres relatko , nekdo to ma zapojeny, kdyz zapne dalkovy svetla zapnou se ledky atd.
kubas: jinak jsou dva druhy tahle kulaty a pak hranaty , jeste se deli na dalkovy a rozptylky , vse je made in china , ale za ty prachy je to luxus , v cine vyjde sada s postovnym podle kurzu, typu a nabidky od 1000 - 1300
Upravil schrek dne 10.11.2014 19:48
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
patol---Píšeš bludy a vůbec tomu nerozumíš
1. relé se nekupuje podle optické velikosti ,ale podle parametrů 12v a ampéry 10A 15A 30A .Jedná se o velikost spínaného proudu a tím pádem o výkon P= UxI , takže když tam máš 10A relé Tak je schopné přenést 120W což je v pohodě dvakrát více než vypínač na motorce.
2. další blbost vypínání a zapínání relé při každém startu. Relé je zapojeno na originální vypínač na motorce ,když zapneš světla sepne relé a naopak.
3. samotné relé není spása jsou tam důležité silnější přívodní kabely
Samozžejmě nebráním se led technologii
Upravil Milda dne 10.11.2014 20:38
Podle mě to má smysl, aby když startuješ a máš zapnuté světla, tak aby nebyla zapnutá a zapla se sama až po nastartování
Pokud teda funkci relé chápu dobře...
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper: jde o to, jak pise milda, posilas to tam mimo vypinaca tedy mas proste tlustsi kabely bez hrdla v podobe vypinace... sepne to i bez nastartovani, je to prez vypinac ne na alternator...
radovant: hmm tak v tom moc smysl nevidím. Kdyby to bylo jak jsem psal tak by to bylo zajímavé. Ale udělat by to šlo, ne?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper: ano, udelat by to samozrejme slo. To bys musel ale spinad od alternatoru. Jakmile by tam zacel poustet proud, tak by ti to rele sepnul.
Smysl toho "meho" reseni je spis v tom odlehcit spinaci. Vcera jsem to zkusil, funguje, ale nemohl jsem porovnat rozdil, rele jsou velke a musim to prekopat na delsi kabely, protoze se nenacpou do svetla. Asi je prasknu pod pristrojovku. Proste kdyz uz jsem se do toho pustil a udelal to, tak to tam nejspis dam, nicemu to neuskodi. "ku*rvitko" to je relativni pojem, rele ma tam otorka tak jak tak a zivotnost bude dost dlouha, toho bych se nebal
Milda napsal:
patol---Píšeš bludy a vůbec tomu nerozumíš
1. relé se nekupuje podle optické velikosti ,ale podle parametrů 12v a ampéry 10A 15A 30A .Jedná se o velikost spínaného proudu a tím pádem o výkon P= UxI , takže když tam máš 10A relé Tak je schopné přenést 120W což je v pohodě dvakrát více než vypínač na motorce.
2. další blbost vypínání a zapínání relé při každém startu. Relé je zapojeno na originální vypínač na motorce ,když zapneš světla sepne relé a naopak.
3. samotné relé není spása jsou tam důležité silnější přívodní kabely
Samozžejmě nebráním se led technologii
jaaaj, Milda, asi som 4 roky nedaval pozor na priemyslovke...aj ked je pravda, ze to uz bolo dost davno :-)
1.otazka znie, kolko ampreov znesie NOVY (resp udrziavany) BMW prepinac. Tie "A" pri relatkach su maximalne spinane prudy, ktore to relatko vydrzi, vychadzam z predpokladu, ze soudruzi z NDR to v tych devedesiatych rokoch uz vedeli spocitat a nepoddimenzovali ten prepinac, takze pokial nema polovicu tych kontaktov uz odpalenu (zaoxidovaost sa da odstranit), tak prechodovy odpor bude pomerne zanedbatelny v porovnani s prechoodovym odporom silovej casti relatka
2. mne motorka (MY94) pri vypnuti kluciku zhasne svetla aj ked necham vypinac svetiel v polohe zapnute, takze mi z neho zmizne napetie, ktore by pri relatku islo do cievky, cim sa relatko rozpojiiiii, cize vlastne davas rele za rele, nakolko sa tie svetla asi nespinaju priamo kontaktom v spinacke (nepozeral som schemu)
3. v tomto suhlasim, takze pokial chce niekto silou mocou "silnejsie svetlo", nech vymeni kabelaz za hrubsiu, ale hlavne nech su v poriadku vsetky spoje!!! Alternator by dokazal davat za jazdy ovela vyssi prud ako je spotreba (to zabezpecuje regulator). Ak das bezne rele niekde pod svetlo napichnute "nevodotesnymi konektormi", tie sa mozu casom zaoxidovat a si spet kde si bol
Ja som to riesil ziarovkami so svysenou svietivostou (tusim Osram nightbraker) v TT dvojcockovom svetle a vycistenim celej kabelaze so zakonzervovanim kontoxom....ale inak vas chapem prichadza zima
...kua nedalo mi to a pozrel so si tu schemu...vyzera to tak, ze stava ide so spinacky cez spinac svetiel (prava rukovet) do prepinacu stretavacky/dialkove (lava rukovet) priamo do svetiel bez relatka. Cize celkovo 3 spoje ktore moozu zvysovat prechodovy odpor, cize ako som spominal, dopoorucujem vsetko vycistit, je to myslim jednoduchsie ako tahat nove kable a dokladat dalsie "hejbatko", ktore v dnesnej dobe cinskej produkcie a planovaneho starnutia ma svoju zivotnost. Ak by bol problem so svietivostou aj po vycisteni a nakonkorovani celej cesty prudu k ziarovke, potom by som pristupil k rieseniu s relatkom so silovou castou od baterky (cez piostku) ale vsetky komponenty vo vodotesnom !!! prevedeni, lebo vlhkost je svina :-). Vycistenim navyse ozivite (alebo im aspon pomozete) aj dalsie funkcie tych prepinacov
záruka je dva roky, ni... ??
akorát, kdo to bude furt montovat dolů a zpět...
tak tuty? co sem už někdo dával?
http://www.motomachos.cz/pridavne-svetlomety/1428-pridavne-svetla-na-motorku-h3.html
https://www.youtube.com/user/MsTomas65