Jestliže dráty jenom spojíte zaděláte si na slušnej problém, až si jednou zapomenete policajta sklopit. Viděl jsem takhle hozenou tlamu na vlastní oči a nebyl to pěknej pohled na pomlácenou motorku a slušně dobitýho majitele (proklemovanej spínač na postarší CBR 1000F). Buď to nechte na 11-tkách jak to je, nebo to předělejte podle schématu.
Tonda napsal(a):
Jestliže dráty jenom spojíte zaděláte si na slušnej problém, až si jednou zapomenete policajta sklopit. Viděl jsem takhle hozenou tlamu na vlastní oči a nebyl to pěknej pohled na pomlácenou motorku a slušně dobitýho majitele (proklemovanej spínač na postarší CBR 1000F). Buď to nechte na 11-tkách jak to je, nebo to předělejte podle schématu.
taky se mi tostalo na 650 i na 1100 když mi upadl kontakt ani sem si nevšiml,naštěstí jsem to ustál a už nikdy více
FRN napsal(a):
Nastartuju a jedu neboť hrkání za studena na volnoběh motoru nesvědčí. Máchá se totiž ve studeném oleji mnohem dýl než když se hned jede (pochopitelně v ruzumných otáčkách bez prudké akcelerace). Ale přiznávám že mě to taky občas vadí když potřebuju jen na okamžik opustit motorku (třeba vyhodit odpadky po večerním táboráku,nebo si podat upadlou rukavici). Ale zase to není důvod k tomu rozvrtat si elektriku a zadělat si tím na potencionální závadu pro kterou bude motorka nepojízdná. Pak kolem toho budu lítat jak trubka támhle někde v tramtárii a zjištovat proč to ani neškytne. Pak rozeberu celou motorku a zjistím že to čínský rélé co sem koupil v autodílech zahořelo jasným plamínkem. Možná proto že jsem elektrikář se do originál instalace nepuštím,nebo jen vyjímečně. Vždycky mě jímá hrůza když vidím jak někdo spojí vodič motalovou svorkou a omotá izolačkou která za půl roku vyschne a zase se rozmotá (tímto bych chtěl pozdravit TOLIho). Ale proti gustu žádnej dišputát.
já bych spíš řekl že to pomůže tím že se nahřejou písty.U vzduchem chlazených motorů mají přece jenom větší vůle a to máchání v oleji?Je to stavěné tak že to vydrží to i to.
To FRN:
tady není čeho se bát, zásah do el. je minimální a za málo peněz relé slibuje dost muziky.
Spolehlivosti bych se nebál. Ale každému vyhovuje něco jiného. Sám jsem minulý týden svěřil motocykl Tondovi a tuto fičuru si tam nechám doinstalovat a velice se na ní těším.
Až mi relé zahoří v tramtárii, budu mít zas jen standartní ovládání stojánku a mezitím ušetřím desítky zbytečných startů a ulevím tím dalším součástkám stařičkého motoru.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Před 14 dny jsem provedl upravu přesně podle toho schématu dokonce jsem použil i to rele BOSCH vše fungovalo jak má. Dnes jsem přišel do garage natěšený že se projedu otočím klíčkem a kontrolky jen tak plápolali totálně vybitá baterka. Baterka v kondici mám podezření že to zpusobila ta uprava. Baterku jsem lehce nabil znovu vše překontroloval zapojení v pořadku ale mám pocit že to relé je lechce vlažné i při vypnutém klíčku takže pomaličku ale jistě žere. Neměl někdo podobný problém?
komaiz - předělával jsem to minimálně na dvaceti motorkách BMW včetně mojí bývalé 1100GS(tam jsem to měl předělaný přes čtyři roky) a nikdy nebyl problém. Něco musíš mít špatně
Tonda napsal(a):
komaiz - předělával jsem to minimálně na dvaceti motorkách BMW včetně mojí bývalé 1100GS(tam jsem to měl předělaný přes čtyři roky) a nikdy nebyl problém. Něco musíš mít špatně
No jo ale nevím co vše jsem znovu překontroloval a vše je přesně podle schematu. Nabiju pořadně baterku vezmu v praci druhé relé a znovu to vyskouším jestli na to přijdu tak dám vědět co jsem s.......vil.
Tonda napsal(a):
komaiz - předělával jsem to minimálně na dvaceti motorkách BMW včetně mojí bývalé 1100GS(tam jsem to měl předělaný přes čtyři roky) a nikdy nebyl problém. Něco musíš mít špatně
No jo ale nevím co vše jsem znovu překontroloval a vše je přesně podle schematu. Nabiju pořadně baterku vezmu v praci druhé relé a znovu to vyskouším jestli na to přijdu tak dám vědět co jsem s.......vil.
Tak už jsem nato přišel v té skrumáži drátu v relé boxu jsem to připojil na drát který je pod proudem i při vypnutém klíčku takže relé bylo stále sepnute a pomaličku žralo. Tak už to facgčí jak má. PŘÍŠTĚ UŽ TO BUDE NAPOPRVÉ JAKO PÁJA.
Tonda napsal(a):
komaiz - předělával jsem to minimálně na dvaceti motorkách BMW včetně mojí bývalé 1100GS(tam jsem to měl předělaný přes čtyři roky) a nikdy nebyl problém. Něco musíš mít špatně
No jo ale nevím co vše jsem znovu překontroloval a vše je přesně podle schematu. Nabiju pořadně baterku vezmu v praci druhé relé a znovu to vyskouším jestli na to přijdu tak dám vědět co jsem s.......vil.
Tak už jsem nato přišel v té skrumáži drátu v relé boxu jsem to připojil na drát který je pod proudem i při vypnutém klíčku takže relé bylo stále sepnute a pomaličku žralo. Tak už to facgčí jak má. PŘÍŠTĚ UŽ TO BUDE NAPOPRVÉ JAKO PÁJA.
hlavně že to máš v poho
Klasika měla pravdu, stačilo pár kilometrů a .... ;-)
To Komaiz: Neměl bys fotky připojení - nejlépe s označením kde byla ta chyba. Chci se do toho zapojení teď pustit, ale ještě nemám domyšlené kde přesně to napojím a kam strčím a jak relé.
Benedikt napsal(a):
To Komaiz: Neměl bys fotky připojení - nejlépe s označením kde byla ta chyba. Chci se do toho zapojení teď pustit, ale ještě nemám domyšlené kde přesně to napojím a kam strčím a jak relé.
relé vleze do pojistkové skříně a za tricet korun jsem koupi v autoelektru na něj samici,usadil jsemho do pěnové izolace na trubky a přesně to tam sedne.napojoval jsem to hned pod sedlem.
Neměli byste někdo fotky kde přesně to máte napojený na dráty? Dneska jsem se do toho pustil. Osazení relé v pojistkové pixle je jasné a v pohodě, ale kde přesně se dá nejlíp dostat k těm drátům čidla stojanu a neutrálu?
Benedikt napsal(a):
Neměli byste někdo fotky kde přesně to máte napojený na dráty? Dneska jsem se do toho pustil. Osazení relé v pojistkové pixle je jasné a v pohodě, ale kde přesně se dá nejlíp dostat k těm drátům čidla stojanu a neutrálu?
z leva pod sedlem,tam je nejlepší přístup,a protáhneš hned dráty do pojistkové skříńky .
Taky bych byl rád kdyby to někdo nafotil.Můj problém byl v tom,že jsem se nedostal k drátům pod pojistky a relátka.Šroubky jsem vyšroubil,ale nepodařilo se mi kvůli rámu vydělat(odklopit) tu část s relátkama a pojistkama.Budu dávat přídavný světla tak bych to chtěl zmáknout naráz.
petr_t napsal(a):z leva pod sedlem,tam je nejlepší přístup,a protáhneš hned dráty do pojistkové skříńky .
No právě , zleva pod sedlem už zaznělo víckrát - teď jsem na to koukal a zleva pod sedlem bych mohl nacvaknout snad 20 drátků, tak které přesně to jsou.
Je tam např hned vedle pojistkové skříňky spojovací oválný konektor se 4 dráty (hnědý a 3 žluté s linkami - modrou, bílou a oranžovou). Hádám, že by to mohlo být ono, ale radši bych konkrétní fotku s napojením.