Také jsem použil filtr na Roomstera s tlakem 4Baru (OEM číslo dílu 6Q0201051J ) a zatím spokojenost, vše funguje jak má... Pouze jsem mírně zkrátil vývody a použil nové stahovačky na hadice, jinak to sedí do původního držáku, nic nikde nepřekáží.
Dave S napsal:
Také jsem použil filtr na Roomstera s tlakem 4Baru (OEM číslo dílu 6Q0201051J ) a zatím spokojenost, vše funguje jak má... Pouze jsem mírně zkrátil vývody a použil nové stahovačky na hadice, jinak to sedí do původního držáku, nic nikde nepřekáží.
Co je pro motor lepší, 3 nebo 4 bary ? Nemůže vyšší tlak něco poškodit ....
700 GS, 1100 GS
Někdo si myslí že ano, někdo zase že ne. Nejlepší by bylo provést dlouhodobý test a podělit se pozitivní nebo negativní výsledky
Je třeba si uvědomit že FPR pracuje na malém gs v rozmezí 3,3-3,7 bar a 3,5 je tak průměrnou hodnotou. Tak jako tak, 3 barový regulátor je pod tímto rozmezím. Jeden borec z Norska omylem namontoval regulátor s 2,5 bar a motorka moc nechtěla jet. Ale tady je samozřejmě výraznější rozdíl oproti 3 barovému regulátoru. Na druhou stranu ty automobilové filtry stojí pár set, tak kdyby to na 3 barovém nejelo, tak se svět nezboří a filtr se zahodí do rybníka.
Upravil Nahdar_Vebb dne 11.07.2017 10:01
Nahdar_Vebb napsal:
Někdo si myslí že ano, někdo zase že ne. Nejlepší by bylo provést dlouhodobý test a podělit se pozitivní nebo negativní výsledky
Je třeba si uvědomit že FPR pracuje na malém gs v rozmezí 3,3-3,7 bar a 3,5 je tak průměrnou hodnotou. Tak jako tak, 3 barový regulátor je pod tímto rozmezím. Jeden borec z Norska omylem namontoval regulátor s 2,5 bar a motorka moc nechtěla jet. Ale tady je samozřejmě výraznější rozdíl oproti 3 barovému regulátoru. Na druhou stranu ty automobilové filtry stojí pár set, tak kdyby to na 3 barovém nejelo, tak se svět nezboří a filtr se zahodí do rybníka.
říkám si, že s ucpaným filtrem bude v systému možná méně než 3bary. Na druhou stranu po chvíli ježdění se z 4barového filtru stane 3,7 taky.
700 GS, 1100 GS
Se starym filtrem mi uz nechtela masina za studena ani nastartovat. Dal jsem tam ten z Roomstera 4bar a parada! Podivam se na starter a uz to vrci. Jen jsem upravil delku vyvodu a padnul tam jak ulitej. Diky za cennou radu!
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Dal jsem filtr 4 bar za směšných 280,- . Mám najeto cca 2000km a žádný problém nevidím. Za tyhle prachy ho budu měnit klidně dvakrát ročně
Starty jak víno. Spotřeba stejná. Ztratilo se cukání.
Nechápu jak za origoš můžou chtít takovou raketu
Upravil trotl dne 20.07.2017 19:44
„Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.“
www.pycoadventure.cz
Také už ho mám koupený a snad o víkendu se dostanu k výměně.
... a mám najeto, respektive stočeno na 9980 km
Rok 2014, dovoz z Itálie v květnu.
Jezdím mnoho let, ale málo km.
Dnes filtr vyměněn. Bohužel asi nepoznám rozdíl, protože jsem na tom starém najel jen asi 250 km.
Když jsem do starého houknul, vytekl z něho nepěkný černý humus.
Upravil George dne 25.07.2017 19:41
Jezdím mnoho let, ale málo km.
Taky se přidávám ke klubu roomster filtrů K tomu ještě iridiová svíčka s prodlouženým hrotem a motorka si brblá jak nikdy! Opravdu je to hodně znát (dřív jsem měl často potíže s volnoběhem)
Ještě jsem ten novej neprojel, jsem zvědav, jestli poznám nějakej rozdíl, na filtru je datum 2004, já motorku kupoval v roce 2014, od tý doby mám najeto 20tk a kolik to natočilo na ten filtr lze jen spekulovat, teďka má moto 48tk. No jsem zvědav jak to pojede s tím novým.