tak to by sme se potom nějak domluvili, Mrknu do tý nádrže a zkontroluju jak to tam vypadá, zkusim proměřit co půjde a pak by jsme se teda domluvili. Díky moc za ochotu a pomoc
chuan - počítám, že vše ostatní (kontrolka neutrálu, zobrazení neutrálu na displeji) je OK. Jestliže ti startovací relé sepne (jak jsi psal v prvním příspěvku, že relé při stlačení tlačítka startéru cvaká), tak v BMS-KP jednotce to bude OK - tzn., že z jednotky přijde napětí na cívku startovacího relé (kontakty č. 85, 86), relé sepne (kontakty 30, 87) a mělo by se dostat napětí na cívku startéru. I kdyby byl zkrat na větvi čerpadla a BMS-KP by ho odstavila, tak jestli ti startovací relé spíná, tak by měl startér točit. Zkontroluj startér - hlavně vodič co jde od relé (z kontaktu 30) na cívku startéru a zkontroluj startovací relé (můžou být v háji kontakty 30, 87).
Jestli ti po zapnutí klíčku nezabzučí čerpadlo, tak buď odešel regulátor čerpadla, čerpadlo nebo je ta větev "bloknutá" (jak píše servisák výše) a budeš ji muset "nahodit" na diagnostice.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj
Tak jsem dle rad prošel kabely od relátka ke startéru a zjistíl jsem že byl asi po pádu povystrčený konektor od relátka, takže jsem jej zastrčil zpátky a starter už je funkční, takže děkuji za rady. Co se týká čerpadla, tak jsem vypustil nádrž a vyndal čerpadlo ven. Nic nejeví žádné známky mechanického poškození. zkoušel jsem startovat a při točení starteru se rozběhne i čerpadlo, takže čerpadlo asi bude v pořádku, jen je mi divné proč čerpadlo ne zabzučí při zapnutí zapalování.
zdravím
čerpadlo jsem i s regulátorem překontroloval utáhl a vrátil zpátky do nádrže, pokusil jsem se nastartovat a ona naskočila. takto jsem několikrát nastartoval a už dokonce i po zapnutí klíčku čerpadlo sepne a zabzučí jak má. Děkuji tímto ještě jednou servisákovi a Tondovi za pomoc.