Všechno hezký ale na RR nedáš žádný zavazadla, nemůžeš jet 5000km bez výměn oleje. Srovnávat F800GS s rallye mi přijde šílenost.
A ta motorka v prvním příspěvku je "rallye sport" asi tak, jako moje 1150, možná ještě míň. Sport možná ale rallye to není. Už jen proto, že tam nemá místo ani osazení přístroji - roadbook a tripmastery. Ano, na ICR není roadbook potřeba ale stejně to není rallye. Je to parádně udělaná univerzální motorka na cestování adventure.
Opravdu "sport" bych si představoval takhle:
Velká rallye má vypadat takhle:
Vizuální pokus o rallye kokpit:
Tady je Jirka Kalát na ICR, taky to není rallye motorka...
TomasTT napsal:
Všechno hezký ale na RR nedáš žádný zavazadla, nemůžeš jet 5000km bez výměn oleje. Srovnávat F800GS s rallye mi přijde šílenost.
A ta motorka v prvním příspěvku je "rallye sport" asi tak, jako moje 1150, možná ještě míň. Sport možná ale rallye to není. Už jen proto, že tam nemá místo ani osazení přístroji - roadbook a tripmastery. Ano, na ICR není roadbook potřeba ale stejně to není rallye. Je to parádně udělaná univerzální motorka na cestování adventure.
Opravdu "sport" bych si představoval takhle:
Velká rallye má vypadat takhle:
Vizuální pokus o rallye kokpit:
Tady je Jirka Kalát na ICR, taky to není rallye motorka...
Tohle je velká rallye motorka:
Jojo to je opravdu na sport tohle..., ale na rovinu na kolik vyjde F800GS na obrázku a na kolik vyjde KTM690.....
Tom
Nevím na kolik přišla tahle s Mecasys ale třeba Dottori kit na 690 vyjde na 7 tisíc EUR. To je asi 200 tis. K tomu motorka třeba za 220 tis. A práce. Do půl mega se vejde. Tady co jsem to tak počítal hrubě ten materiál, tak to je za 300 tisíc plus cena motorky. Nebude se to zase tolik lišit. Ale F800GS je univerzál, dá se s tím cestovat. S opravdovou rallye ne.
To je rally sem a rally tam. Dle mě by 99% lidí tady stačila obyč. 690 s větší nádrží. Tzn. stejná platforma, se kterou kdysi Beba vyhrál Touareg rally.
Zbytek je pro amatérské užití jen bižuterie. Na lokální sranda rally v rámci ČR je holá 690 určitě lepší.
cibus napsal:
To je rally sem a rally tam. Dle mě by 99% lidí tady stačila obyč. 690 s větší nádrží. Tzn. stejná platforma, se kterou kdysi Beba vyhrál Touareg rally.
Zbytek je pro amatérské užití jen bižuterie. Na lokální sranda rally v rámci ČR je holá 690 určitě lepší.
Přesně to tím také myslím...oproti F800GS to jsem i porovnával...
Když vezmu obyčejnou 690 a jen pro můj pocit si pořídím masku Rallye tak mě to vyjde daleko méně než F800Gs + tlumiče + další úpravy...
Než se člověk dostane na hranice 690 myslím, že má hodně let ježdění před s sebou
kúpil som ju už vyskladanú s prídavnými nádržami, zvýšeným podvozkom na 30cm, tlmičom riadenia ... ale bola postavená na turistiku, tak som si predok prerobil na navigačné rallye - teraz práve dokončujem elektriku a montujem roadbook. - je to kit od firmy https://www.rally...cts.co.uk/ - má svoje chybičky ale poteší.
Upravil vlado dne 29.01.2015 14:39
BMW R 1150 GS & KTM 690 ADVENTURE R
cca 10 000,- eur a bola z SK najazdených cca 4000km rv 2013 - leštenka s jedným centimetrovým škrabancom na plaste - odvtedy sa už spočítať nedajú.
Upravil vlado dne 29.01.2015 15:44
BMW R 1150 GS & KTM 690 ADVENTURE R
Co to je za motorku? je to jenom přestavěná lc4 690, nebo je to rally repica? vypadá jak nová ale 690 rr už se přece 5 let nevyrábí. a když by byla ježděná tak je to moc drahý.
TomasTT napsal:
Nevím na kolik přišla tahle s Mecasys ale třeba Dottori kit na 690 vyjde na 7 tisíc EUR. To je asi 200 tis. K tomu motorka třeba za 220 tis. A práce. Do půl mega se vejde. Tady co jsem to tak počítal hrubě ten materiál, tak to je za 300 tisíc plus cena motorky. Nebude se to zase tolik lišit. Ale F800GS je univerzál, dá se s tím cestovat. S opravdovou rallye ne.