Zamyslel se nekdo nad umistenim toho cidla? Asi je nejdulezitejsi, aby se overil tlak pri ceste na mazani vacek, protoze zbytek stece dolu, takze ma takoveto cidlo vypovidaci hodnotu?
Ten tlak benzínu síce nie ja až tak potrebný, ale pri ceste do oblastí kde benzín rád upcháva palivové filtre Ti dá jasne vedieť čo sa deje.
Čo sa týka oleja, tak určite súhlasím, tu je môj názor :http://motoride.s...otore.html
No a ešte s čím celkom nesúhlasím alebo som nepochopil autora :
"v motoru jsou tlakove regulatory ktere ovlivnuji max a min tlak oleje min tlak je nekde na hranici 3,5 baru-."
Neverím. že motor má nejaký regulátor ktorý nastavuje či reguluje minimálny tlak oleja.
Ten je daný otáčkami - aktuálny výtlak čerpadla a netesnosťami - opotrebovaním motora.
"3,5 baru" je pravdepodobne minimálny tlak pri 5000 ot/min ak je tlak nižší motor potrebuje G.O.
"kontrolka mazani na palubovce dle cidla ti zhasne pri 2,5 baru a jen dodavam ze tlakov.regulator pousti tlak min 3,5 bar max je nekde kolem tech 6 bar.... "
Môj názor je, že kontrolka zhasína pri tlaku cca 1 bar inak by Ti musela na volnobeh svietiť, kedže volnobežný tlak odhadujem na cca 1,8 baru.
Aký ho máš REÁLNE?
"apropoooo vsiml sis ze filtr oleje ma na sobe pojistku a kdyz nestiha filtrovat tak pusti natvrdo!!!!!! neprefiltrovany olej do okruhu mazani....hmmm ze to neni mozne???? "
Áno je to tak, lebo vždy je lepšie ak motor dostane neprefiltrovaný olej ako žiadny olej kvôli upchatému filtru. Kedže neviem nakolko je nastavený obtokový ventil filtra domnievam sa, že pri vytočení studeného motora kedy tlaky presahujú hodnotu 6-8 barov sa tento ventil aspoň čiastočne otvára...
Ku konštrukcii: Vyzerá to tak, že tlakomer je napojený hned za olejovým filtrom. Kedže v motore neplatí že, tlak sa šíri rovnako všetkými smermi. Je dobré meranie napojiť na čo najvzdialenejšie miesto aby to nemeralo len výstupný tlak z čerpadla ale aj straty - opotrebovanie jednotlivých mazacích miest.
A ak tomu dobre chápem, tak si Tečko k bloku pripojil kúskom závitu M10. Tejto konštrukcie by som sa obával kvôli vybráciám motora - že sa to bude uvolňovať.
Ak by som sa aj pripájal na tomto /podľa mňa nevhodnom mieste/ tak by som použil ako medzikus krátku rúrku a Téčko s čidlom zapojil na ňu.
Upravil Tryskac dne 13.02.2015 09:35
chlapi kdyz na jedne strane palubovky budik,tak na druhe taky budik.a tlak paliva neni az tak od veci.. proste at to pusobi troska simetricky,ale ja tlak los-benos chtel.myslenka je v pohledu na palubovku....
Nenašel jsem nic tématičtějšího, tak jsem to přidal sem.
Potřeboval bych radu ohledně čidla tlaku oleje. Momentálně protéká. Vždycky to utáhnu a časem začne protékat. Měděná podložka je tam zalisovaná tak, že nejde pryč. Před třičtvrtě rokem jsem tam dával novou. Pomůže jako nouzovka další podložka?
Ještě jsem našel tohle 11117695425:
Docela se mi to líbí, ale průměr stopky je menší než průměr závitu. Nemám představu jak to bude těsnit, když klasický čidlo má závit až do konce přitlačí podložku a stejně protéká.
Je možný to nějak přetěsnit? Pomohlo by tam dát ten adaptér a zalepit ho lepidlem na závity?
Nebo nemůže být poškozen ten zavit a proto to protéká? Pomohla by závitová vložka
a nechat ten adaptér vyrobit na zakázku?
Napište jak jste to řešili, vyřešili vy nebo co si myslíte o navržených řešeních, pls.
Upravil xarrow dne 29.08.2016 16:28