Nevím jak to vidí Servisák,ale já jsem si ta futra na předchozí 1200 dělal nová a nechci to tvrdit,ale řekl bych,že přesnější,než origo.Tady téměř bez vůle,ale za měsíc to mělo téměř stejnou vůli jako před repasi.Stojan je moc vyosen mimo motorku a ta váha motorky s tím udělá své,protože to futro je velmi tenké a brzo se vymačká.Nejsem si úplně jist,ale zkus na každé 1200 vůli bočního stojanu a věřím,že každý tam minimálně 15 mm bude mít.
.
neměřil a je pravda, že pouzdra by vyřešila cca 80% problému. Nechápu, proč jsou z hliníku, nebo co to je za materiál. Kdyby byla bytelnější s větším lemem, tak by to rozhodně bylo lepší a vydrželo by to déle.
Upravil TomP dne 10.04.2015 16:30
TomP napsal:
neměřil a je pravda, že pouzdra by vyřešila cca 80% problému. Nechápu, proč jsou z hliníku, nebo co to je za materiál. Kdyby byla bytelnější s větším lemem, tak by to rozhodně bylo lepší a vydrželo by to déle.
Já to nechal opravit letos, servisák (ne servisák :- ) mávl rukou, jo, pouzdra odchází, stojí pár stovek...
Jenže nakonec to byla dvě pouzdra a dvě další věci a s prací snad 1600 Kč (čert ví jestli s nebo bez DPH, musel bych se podívat).
Tedy celkem dost.
Přitom stačilo parkovat vhodně ke svahu nebo hodit na hlavní :-)
Upravil Suky dne 22.11.2016 10:57
adbiker73 napsal:
Oficiální bych ani nečekal, spíše nějaká zkušenost místních otřepaných znalců...
Asi jen dvě možnosti - obě jsou popsané. Buďto koupit nová futra a šroub (můžeš zkusit adv1.cz), nebo nechat udělat. Já jsem to na 2005, která nemá pouzdra, řešil vymezením axiální vůle mezi stojanem a rámem vlsovými antikorovými podložkami. A výtazně se to zlepšilo.
Hm, přesně jak píšeš. Nebyl by problém vrazit takové prachy, ale kdyby to vydrželo zase alespoň 30tis km. Ono to prý odejde dříve než ten originál...
Budu o tom celou zimu přemýšlet