Mosquito napsal:
Ja WD40 nepouzivam protoze zere gumu. Od doby co mi to sezralo tesneni (na necem jinem nez motorce) tak pouzivam jak pise vjetr oleje pouze na silikonove bazi
zpet k tematu....ja osobne pouzivam WD40 na vsechno a je mi jedno jestli rozklada gumu nebo ne, stejne to mam radsi bez gumy, ale abych taky neco k tematu...mam jiz sve ctvrte BMW a zadne jsem nikdy nijak zvlast nezazimovaval, opravdu, zadny ty triky s litim oleje do valcu apod. Proste jen umejt, pichnout do nej udrzovacku, dat na cenral stojan, prikrejt dekou a pryc...navic posledni dve zimy jsem vlastne porad jezdil
chafre přiložený následující obrázek:
Vjetrnik napsal:
to Vevis: "Být dobrým vojákem je morální ostudou každého člověka." (John Lennon)
a měl pravdu...
"Nikdy never nikomu nad 30" (John Lennon)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdarec mám par otázeček ohledně zazimování motorky, mám ji vyčištěnou umytou namazaný to co má byt namazaný akorát nevytahuji baterku a nechávám ji v mašině cca jednou za měsíc du nastartuji motorku a nechám chvilku jet na volnoběh aby se trochu oživila baterka muže to tak byt????? nebo to škodí motorce aji baterce mám vyhřívanou garáž tak si myslím ze by nemel byt problém jaký máte na to vy názor ?????????
petr22j napsal:
Zdarec mám par otázeček ohledně zazimování motorky, mám ji vyčištěnou umytou namazaný to co má byt namazaný akorát nevytahuji baterku a nechávám ji v mašině cca jednou za měsíc du nastartuji motorku a nechám chvilku jet na volnoběh aby se trochu oživila baterka muže to tak byt????? nebo to škodí motorce aji baterce mám vyhřívanou garáž tak si myslím ze by nemel byt problém jaký máte na to vy názor ?????????
naprosto nestaci.
udrzuj baterii nabitou, jinak te ta zima bude stat na baterce tak tisicovku cca... jestli ji neodvaris letos (pokud je nova), tak pristi rok temer urcite.
pokud tomu nerozumis, koupil bych tu prvni asi. Ted vyhrala test a je pouzitelna i pro auto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Čauec
no já Ti nevim... motku cca jednou za měsíc nadlábneš a necháš běžet...jak dlouho? Myslim,že za třeba 10minut volnoběhu se ta baterka ani nedobije.Vem si,jakej dostane "kopanec" když Báwo našťouchneš... Já osobně bych to řešil udržovací nabíječkou. Motorce to určitě neškodí,myslim to startování...
Jinak moje zazimování probíhá tak,že mašinu umeju,vyndám baterku,přehodím jí plachtou a při sebemenším náznaku příjemnýho počasí zase vyrážim jezdit
Upravil Kubrt dne 18.12.2010 12:34
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
jasně, když přestaneš jezdit, jen ji postav na stojan, povol zadní tlumič na min. (pružina si odpočne) a zapoj udržovačku. Jak se budeš chtít projet, tak přitáhni centrál, odpoj nabíječku a můžeš vyjet. Jinak bych s tím nic jiného v Tvém případě vytápěné garáže nedělal ani nestartoval.
Upravil grog dne 18.12.2010 12:55
BMW R 1100GS vzor kačer
Studený motor trpí vždy nejvíc.Když ho budeš startovat, tak ho musíš nechat úplně zahřát a navíc nevidím žádný důvod, proč bys jej měl startovat, když nikam nejedeš.
BMW R 1100GS vzor kačer
GROG napsal:
Studený motor trpí vždy nejvíc.Když ho budeš startovat, tak ho musíš nechat úplně zahřát a navíc nevidím žádný důvod, proč bys jej měl startovat, když nikam nejedeš.
a co nejaky (olejovy?) film na valcich?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Běh motoru na volnobeh je na prd. Usazuje se nízko teplotní karbon neboli si zaseres kroužky a svíčka. Jestli mas garáž tak radeji vyndej baterku a vrať ji nabítou až na jaře. To psaní z mobilu je fuskaa
Pája
GROG napsal:
Studený motor trpí vždy nejvíc.Když ho budeš startovat, tak ho musíš nechat úplně zahřát a navíc nevidím žádný důvod, proč bys jej měl startovat, když nikam nejedeš.
podle mě se olejový film na veválcích a pístech dělá,pokud je motor dlouhodobě odstavenej nebo vyndanej z auta třeba.Alespoň já to tak dělal,když jsem vyndal motor z auta.A nědělal jsem to olejem ale védečkem a pak jen motor ručně protočil...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
podle mě se olejový film na veválcích a pístech dělá,pokud je motor dlouhodobě odstavenej nebo vyndanej z auta třeba.Alespoň já to tak dělal,když jsem vyndal motor z auta.A nědělal jsem to olejem ale védečkem a pak jen motor ručně protočil...
no když si to po sobě přečteš, tak to nedává smysl.Má to nějakou souvislost se stáním motoru přes zimu?
BMW R 1100GS vzor kačer