Wing napsal:
No já Vám soudruzi nevím jak s digitálama, co dělá dobrý fotky a co špatný. Jsem línej se učit cokoliv novýho a hlavně nemám potřebu měnit starý věci, co jsou osvědčený a fungujou, za jiný / stroje, BMW, foťáky i manželku / Mám zrcadlovku Nikon na kinofilm, poslední typ s magneziovým tělem / dle info odborníkú/ a asi se mnou umře. Najeto má se mnou na motorkách +150tkm a nikdy mě nezklamal, bez jedinné poruchy a fotky dělá nádherný. Při vyvolání ve fotolabu si všechny fotky nechám soušasně napálit u nich na CD a pak je mám i v PC. Jsou z nich pak velmi kvalitní fotky na 30x40cm, visí nám zarámovaný na stěnách po celým baráku. Jo jasně, digitál je progres a moderní, ale profík fotograf mi sdělil, že prý z digitálu nikdy není taková foto, jak z filmu. Nevím ,nejsem odborník, možná kecal nebo to už neplatí. Tož tak přátelé, moderní novinky nic pro mě, já radši starou kvalitní mechaniku. Ostatně i Jarda Šíma fotí na starý mechanický Nikouš, jestli mě chabá pamět neklame. Nuže, foťme čím kdo chce, ale hlavně to chce mít foťák pořád sebou... a nabitý baterky a volnou pamět u digitálú
Myslim ze nezasveceny clovek by po precteni tveho prispevku vsadil dost penez na to,ze jsi majitelem 100 gs nebo tak neco.A urcite by se vsadil,ze by jsi nesel do neceho s abs,ews,imobilizerem atd.Ber to trochu jako vtip,ale tvuj nazor na fotaky mi pripomel zdejsi diskuse o tom jestli posledni kvalitni Bmw bylo 1000gs nebo jeste 1150?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To téma je už dneska asi out. Přiznejme si to - digitál to vyhrál na celé čáře. To je pravda a nic než pravda. Poslední trosečníci, kteří používají kinofilm nebo nedejbože planfilm (!!!) jsou postupně izolováni stále mizejícími prodejnami s materiálem a postupně zavíranými laborkami.