Tom_P napsal:
No .... popravdě se horko těžko s nima domlouvá, v Rabatu v servisu ochota nulová, že by to objednávali z německa, že to potrvá 14 dní a bla bl bla .... sám sem to rozhozený nikdy neměl, tak nevím co s tím a představa, že to nějakej týpek rozhodí na koleni a ůpak nebude vědět co s tím mě děsila snad ještě víc
taky jsem to nikdy neměl rozdělané, ale Tonda přes telefon poradil, co a jak a s pomocí poloviny ulice jsme to přehodili.
Ráno v 9 jsme to zjistili, že ložisko teče, s místními jsme po obchodech sehnali gufera a správný olej, ložisko přes policajta koupili v Meknesu a ten ho poslal odpoledne 250km k nám autobusem, v 21h jsme to začali skládat a ve 23h jsem jel. Za den hotovo. Místní lidi jsou velice ochotní a tvořiví. A týpek nikdy neviděl větší motorku než skutr.
Snad Vám to ve Španělsku Tome klapne, protože před 3 týdny když jsem jeli do Maroka, tak kamarádovi nejela F800, zůstal v servisu v Esteponě, kde mu po týdnu řekli, že za 1000euro mu ji opraví. Nejsou zrovna rychlí a ani levní.
ty tak doufám, že ložisko daj, vypadali ok, řeli si ubohých 380 eček ..... ) a o guferech mi tvrdili, že v maroku takový nejsou a nemaj je (
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Celý západní a severní pobřeží je stejný - neochota, nic nejde, za všechno hlavně hodně platit..
Ochota lidí na jihu a východě je nesrovnatelná. Pokud jste to vezli do Španělska, tak to už by bylo snad jistější zkusit tu Zagoru.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
allroad: některé věci se mají taky spíš kontrolovat před nějakou zásadnější cestou. Pochopitelně tohle mohlo být ze servisu fungl nové, odejít může kdykoliv. A brát nějaké ty typické součátky pro sichr. Já vím, lidi se tomu smějí, že to je blbost ale málokdy se vysype ložisko, které má najeto 2000km.. A když jede člověk sám (natož skupina motorek) tak se taky hodí vozit nějaké věci náhradní - na každou motorku se dá vybrat pár nejrizikovějších dílů, které se blbě shání na cestách - třeba na 1150GS vozím náhradní cívku, když nás jede víc, tak palivovou pumpu, gufera... Těch dílů není tolik a pořád to jsou ty samý věci. U skupiny lidí se stejnou motorkou bych vzal třeba snímač polohy škrticí klapky apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tož to mi měli sakra štěstí.
Jardovi se začalo viklat zadní kolo na téměř nové GS800
tak pomalu jsme dojeli do Ksar-el-Kebir na benzínku.
Přes Lukáše z CarTecu jsme zjistili rozměr ložiska, pak si nás odchytili místní garážníci.
Těm sice rozměr nestačil, ale Míra strojař našel přes net přesnou normu, garážník to koupil v místní "Mototechně" za pár Euro (Míra byl s ním, tak cenu nepopřel - ovšem když zjistil prodejce, že ložisko je pro innostrance málem garážníka zabil - to by byla úplně jiná cena) a společnými silami to kluci vyměnili.
TomasTT napsal:
Celý západní a severní pobřeží je stejný - neochota, nic nejde, za všechno hlavně hodně platit..
Ochota lidí na jihu a východě je nesrovnatelná. Pokud jste to vezli do Španělska, tak to už by bylo snad jistější zkusit tu Zagoru.
TomasTT napsal:
allroad: některé věci se mají taky spíš kontrolovat před nějakou zásadnější cestou. Pochopitelně tohle mohlo být ze servisu fungl nové, odejít může kdykoliv. A brát nějaké ty typické součátky pro sichr. Já vím, lidi se tomu smějí, že to je blbost ale málokdy se vysype ložisko, které má najeto 2000km.. A když jede člověk sám (natož skupina motorek) tak se taky hodí vozit nějaké věci náhradní - na každou motorku se dá vybrat pár nejrizikovějších dílů, které se blbě shání na cestách - třeba na 1150GS vozím náhradní cívku, když nás jede víc, tak palivovou pumpu, gufera... Těch dílů není tolik a pořád to jsou ty samý věci. U skupiny lidí se stejnou motorkou bych vzal třeba snímač polohy škrticí klapky apod.
No já to měl po autorizovaným a trvalým servisu v inveltu 1000 km ..... čekám, že by mi něco řekli, že se sere ..... no nic, zejtra to snad bude ok a jdédeme dál. Ale příště si kupuju tu vaší novou krabici na nářadí a ložika, gufera, snímače vezu sebou )
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
TomasTT napsal:
Celý západní a severní pobřeží je stejný - neochota, nic nejde, za všechno hlavně hodně platit..
Ochota lidí na jihu a východě je nesrovnatelná. Pokud jste to vezli do Španělska, tak to už by bylo snad jistější zkusit tu Zagoru.
mám úplně stejné zkušenosti
myslíte Maroka?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Já ji měl tenkrát taky po servisu, ale měla už přes 80tis. Spojku jsem preventivně měnil v 75, ale ložisko v kardanu mě nenapadlo , tak jsem to udělal až v Maroku a levněji
becka: no to se sice říká ale když jezdíš dost dlouho, tak vypozoruješ že ty věci se fakt pořád opakují. Za nějakých 15 let ježdění a pár set tisíc kilometrů jsem nezažil, že by někdy někomu z party odešla řídící jednotka, propálil se píst apod. Ty závady jsou pořád dokola - spojky, ložiska v kolech, řízení a v kardanu, nefungující relátka, ukroucená tyč kardanu, gufera, vychcaný vidle, antény imobilizéru, nereagující alarmy s imobilizérem, rozpadlý křížky, rozbitý snímač škrticí klapky, vadná jedna nebo obě cívky ...
Spojku asi poveze málokdo ale ty ostatní věci se fakt dají vzít. Zrovna třeba ta cívka u 1150 odchází docela běžně a nikde jí neseženeš, tu ti v garáži nevyrobí. Gufero taky ne. Jsou to malý a lehký věci, není to žádná zátěž.
Jo jo, v úterý to bylo ok a už jsme se plavili večer do Ceuty .... teď jsme v Merzouze
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i