Jak už VOJTA naznačil. Každá značka má svoje. Někdo tvrdí že BMW BOXER je jen pro páprdy a staré dědy. To možná platilo dříve u 11XX. Dvanáctky jsou více a více pro mladé a zkušené jezdce.
Triumph je prostě nová motorka, designem určitě nezestárne ale nikdo neví co od toho čekat do budoucna.
BMW jezdí po světě milion... a to mluví za vše. Náhradních dílů a kluků co to umí opravit je víc a víc. Další plus je vzduchem chlazený motor - když se na to budu dívat z hlediska poruchovosti či servisu. Nemusíš měnit chladící kapalinu a nemusíš mít strach o to že prorazíš chladič - když nebudu brát vpotaz chladič oleje.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Chceš s 250 kg motorkou jezdit v terénu a doteď jsi jezdil na hornetu jo? Máš nějaká enduro zkušenosti z dřívějška, jako např. motocross
A kolik lidi tu zkusenost s motokrosem melo, kdyz si koupilo prvni cenduro??? To je zase pic.ovina...
Ja zapomel, Vy mate vsichni enduro skolu
Však psal že chce jezdit 60:40 jsem se jen zeptal ne zase čteš mezi řádkama. Vidíš a napsal že lítal na bigovi....tak je to asi starej zkušenej offrouďák
YouTube Video F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
tomiking napsal:
To je pravda nák se začít musí a známí má 175 a jezdí na těžkým GS jak na pírku takže toho se nebojím a jsem poměrně zdatný
Jestli jsi tak zdatný, jako tvoje čeština, tak to pak jo.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
tomiking napsal:
To je pravda nák se začít musí a známí má 175 a jezdí na těžkým GS jak na pírku takže toho se nebojím a jsem poměrně zdatný
Jestli jsi tak zdatný, jako tvoje čeština, tak to pak jo.
Cekal jsem kdo to napise prvni ... Nechtel jsem byt za rejpala
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ahoj pokud máš vážně zájem se něco dozvědět a nemáš to moc daleko tak přijed na čumendu http://www.triump...z2015.html
ostatní jezdci co mají jasno se mohou přijet podívat taky na konkurenci
tomiking napsal:
Ahoj lidi rozhoduji se jestli BMW GS 1200 Adventure 2007-2008 nebo Triumph Explorer 1200 rv. 2013 nemá někdo zkušenosti stěmahle motorkama, nebo co by jste doporučili. Plusy a mínusy a td.
Ahoj,
pátral jsem, četl jsem různé názory, mluvil s jinými motorkáři a nakonec jsem si vybral BMW R 1200 GS a jsem spokojen. Motorka do terénu a na silnici, plno náhradních dílů, plno věcí si na ní člověk udělá sám, jezdí po celém světě.
Klasická odpověď, svez se a uvidíš. Na první svezení se ti (vzhledem k tvý současný motorce) asi bude víc líbit Triumph, ale podívej se taky na množství doplňků co by jsi na ni chtěl. Kufry, padací rámy, popřípadě světla a podobný "nutnosti". Za další pokud budeš jezdit alespoň trochu off tak bych šel do GSa a to z jednoduchýho důvodu, vydží po pádu víc, díky tomu že si lehne na válec a nějaký lehký odložení tomu neuškodí. Z Triumphu budeš mít po pár pádech trsátka a kdo ví jak to budeš opravovat, GSo (jak už tady kluci psali) ti opraví spousta lidí.
VojtechPolicky napsal:
Jak už VOJTA naznačil. Každá značka má svoje. Někdo tvrdí že BMW BOXER je jen pro páprdy a staré dědy. To možná platilo dříve u 11XX. Dvanáctky jsou více a více pro mladé a zkušené jezdce.....
Tos pos.ral! Můžeš si to myslet, ale neříkej to nahlas!
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."