To tady není víc lidí co mají tu zvětšenou nádrž? Já mám od nich taky jednu z těch prvních protože tam ty vývody na propojení taky nebyly a asi byla ještě asi bouraná, protože levá kapsa je odchlíplá od motorky, kraj nádrže je zároveň s krajem válce. Jde mi o to že po asi dvou měsících se začaly dělat puchýře, když jsem to nafotil s tím že to reklamuju, tak mi naslibovali že to opraví a ptal jsem se i na dodělání vývodů když už se to bude vařit, to jsem se ptal kolik to bude stát a bylo mi řečeno že to bude zdarma. Po asi měsíci a půl mi poslali nádrž zpátky s tím že je opravená, ale že reklamace nebyla uznaná, prý to probrousil můj lakýrník a mám si to ještě ty opravený místa překontrolovat tlakováním k tomu mi poslali ucpávky. Když jsem viděl tu vrstvu kitu, nechápal jsem jak by to lakýrník mohl údajně probrousit.
Upravil Olda85 dne 17.06.2015 22:14
to je přesně co jsem psal....pokud je to zvrchu rozlitý, obvykle to potřebuje zabrousit, pokud nechceš na nádrži kýbl kitu.
Takhle si na nich asi už těžko něco vezmeš, když nedělali lak oni.
Poučení pro ostatní, když si tam necháte zvětšit nádrž, tak včetně laku, ať se nemaji na co vymlouvat.
Malá rada:
Tlakovou zkoušku moc nepřeháněj!
Doporučuju zajít někam,kde vaří kontejnery nebo tlakový nádoby a dělají zkoušky směsí vzduchu a hélia. Vyzkoušíš za nízkého tlaku dokonalou těsnost v místech svaru čidlem na hélium. Malej prvek proleze i tam,kde vzduch ne. Nebo to zevnitř stříknout indikalem - transparentní červená barva,která proleze pórem ve svaru taky lépe než vzduch.
Kámoš zkoušel tlakovat nádrž, že jí potopí do vody, ucpal jí jen hadrem, natlakoval dle jeho citu a ona se mu rozervala v místě sletování lemů. Krom toho, kde neproleze vzduch, může prolézt benzín, takže hélium jako malej prvek nebo indikal jsou spolehlivější metody.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /