Mám LC GSA témeř rok najeto skoro 20 000 km, dříve jsem měl GS- DOHC 2013, na LC mi měnili vodní pumpu, jinak jen jezdím a jsem maximálně spokojený. Je to super stroj a DOHC bych už nechtěl. Více není potřeba zde psát, protože je zde zatím málo objektivních hodnotitelu tak asi tak .
holt nová doba.....
dříve se říkalo: "ta motorka má duši"
dnes: "nedotaženej zmetek". :-)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mal som GS LC nabehal som na ňom 15000 km a to som ho vôbec nešetril boli aj pády a v záruke menený len ovládač smeroviek inak všetko OK.včera som vymenil za GSA LC tak uvidíme :-).
Upravil iz dne 19.06.2015 21:08
Pamilton napsal:
...... Nejvíc mne ale pobavil opět pan Mr GS, který si neodpustil léčit si mindrák i zde a potěšil majitele LC několika řádky hnoje .......
...třeba jej brzo postaví do první linie a bude...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
tak ja taky něco : mnel jsem gs lc vymnena za gsa lc uz jen po nasednuti velka zmnena první lc bylo o hodne topornejší al také o hodně živější dokud jsem nenamontoval tlumič řízení po té změna nevídaná měnil jsem kuli většímu dojezdu .Mám pocit že za ty 3roky je změna obrovská řazení o hodně tišší motorka ovladatelnější a to je větší další poznatky později bo ji mám 3 dny a ještě jsem toho moc nenajezdil
mrkef napsal:
tak ja taky něco : mnel jsem gs lc vymnena za gsa lc uz jen po nasednuti velka zmnena první lc bylo o hodne topornejší al také o hodně živější dokud jsem nenamontoval tlumič řízení po té změna nevídaná měnil jsem kuli většímu dojezdu .Mám pocit že za ty 3roky je změna obrovská řazení o hodně tišší motorka ovladatelnější a to je větší další poznatky později bo ji mám 3 dny a ještě jsem toho moc nenajezdil
tak tady nekwákej a jezdi
všude dobře, s kávou nejlíp
Pamilton napsal:
...... Nejvíc mne ale pobavil opět pan Mr GS, který si neodpustil léčit si mindrák i zde a potěšil majitele LC několika řádky hnoje .......
...třeba jej brzo postaví do první linie a bude...
Tebe bych postavil do první linie... a bylo by... no, spíš nebylo ...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Pamilton napsal:
Nejvíc mne ale pobavil opět pan Mr GS, který si neodpustil léčit si mindrák i zde a potěšil majitele LC několika řádky hnoje. On sám sice LC nemá, dost možná mu ho ani nikdo nepůjčil, ale diskuse o něm se zúčastnil. Každý si udělejte obrázek, zdali to bylo potřeba. Já osobně bych jeho příspěvek oželel. Komické je, že příspěvek od Mr GS je prakticky totožný, jaký jsem od něj četl před asi rokem a půl, kdy jsem takto marnil čas naposledy. Tehdy se pochopitelně jednalo o jiné téma .
Ještě,že jsi zpět...už jsem se chtěl bát,že ses někde sám umlátil.
Jinak díky,že jsi už jen svoji účastí potvrdil moje slova.Přesně takový jsem měl na mysli
...a ještě sem napiš nějaký úctyhodný hodnocení motorky po prvním servisu...to tady má málokdo
Nebo ještě jsem zvědavej na hodnocení pneumatik po cestě z pneuservisu a helmy po vyndání z krabice.To tu dlouho nebylo
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nikto nikdy ešte nevyrobil motorku, ktorá by sa nepokazila. Mal som novú Hondu v roku 2004, ktorá po mesiaci nechcela ani za boha naštartovať. Mal som novú KTM Adventure 2006, na ktorej mi odišla spojka, tesnenie vodnej pumpy, olejové čidlo, zadná brzda. Dnešná LC je tak našlapaná že s tým jednoducho musím počítať. Kúpil som ju tiež novú a zatial má najeté asi 5000km. Nemal som zatial žiadny problém. Nešetrím ju vobec, motoru dávam hodne zabrať. Životnosť motorky je potrebné posudzovať aj z pohladu údržby a starostlivosti. Nemyslím si že by z minuty na minutu klakol motor. Väčšinou tomu niečo predchádza. Keď sa na prvé príznaky zkazy vykašlem, tak sa potom nemožem čudovať. Zanedbaná oprava za 50 evri može motoru zlomiť krk.
HONDA FMX650, KTM 950 ADVENTURE, BMW...
Hrabe_X napsal:
holt nová doba.....
dříve se říkalo: "ta motorka má duši"
dnes: "nedotaženej zmetek". :-)
Pokud dnes motorku s duší, tak asi HD. Měl jsem ho 15 let, duši má, s jízdou už je to horší.
Taky se občas svezu na HD.
A je pravda, že ta motorka má duši. Teda dvě - v kolech, protože nemá tak zmáklý ráfky jako GS.
Jinak novej HD je už totéž co GS... vstřikování, vodou dochlazovanej motor atd...
Pokrok nezastavíš.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Dva měsce jsem majitelem ADV LC. Najeto 10 tkm. Dojmy : Po rozjetí se to ovládá jako kolo, neuvěřitelně lehké, výkon jako prase, agilní, lehká, ovladatelná - neskutečně! Podvozek - prostě mega ! Díry, rozbitý asfalt paráda - to mě teď baví ještě víc. Při startování drnčí nějaký plast, ale to mi drnčel i na DOHC. Nežere to vůbec olej! Bral jsem na cestu litr a přivezl zpět. ( DOHC 1 l / 10000 km ). Svítí to neuvěřitelně, konečně v noci vidím. Ale abych jen nechválil : přední štít, přepínače blinkrů a stojan jako by urvali z nějakého japonce, prostě hnus, Hlavně to plexi, to považuju za největší průser. Blastry se musí dodělat, na ty ruce přece jen táhne víc než na DOHC, kde byly větší ( nebo proto že jezdím rychlejc ) Na terén jsem nikdy moc nebyl, u mně spíš výjezdy a sjezdy na asfalt z kempu od stanování, koupáni atd, tady mi to s DOHC šlo líp, ale uvidím až to přezuju na karoo 3, možná budu cítit větší jistotu, teď nevím jestli to je šířkou gumy, nebo jen gumou ( anaeke z výroby ). To řazení hlavně ze 2 na 3 nebo ze 4 na 3 musím nějak dopilovat, tam si nemůžu zvyknout a někdy hledání N je taky malý zázrak. Hlavně když stojíš někde v křižovatce. DOHC bylo moje první bmw, takže srdcovka, ale jak se říká, nikdy na ní nezapomenu, loučil jsem se s ní fakt přetěžce, ale jak se říká - vývoj nezastavíš..
Upravil Renek dne 01.07.2015 19:30
ja mam GSA 2015 - koupeno 11/2014. ma za sebou 6500km, takze se pravda neda moc soudit, jestli je spolehliva, nebo ne. Jen pro info, ten test byl delanej na GS 2013 - vyroba 2012. To bylo prvni GS, co slo koupit. Jel jsem na GS 2013 - dost hruza. Cukalo to (opraveno vetsi hmotnosti protizavazi a na GSA jeste tlumicem razu na kardanu). Nejvetsi problem byla loziska prevodovky (nova od 2014) a krk rizeni (novy od 2014). GSA LC uz ma vsechno "opravene" a melo by to vic vydrzet. Jestli to tak bude, to je otazka - prvni 1200 taky nic moc a skutecne spravnej cestovatel jezdi na 1150GS. Jenze taky nejlepsi byly stary CRT televize, notebooky s DOSem a zadna blba WiFi...
Uvidim, ted na ni davam 4500km Rumunsko a hned pak na servis. Necekam velky problemy, ale neco malo se pozna. Na tatove 2011 GSA se jezdi dobre, ale LC je LC. Nejde mi o vykon (jezdim spis plynule nez na 125kobyl), ale spis celkovy dojem. LC je super ovladatelny, trochu nizsi a nevibruje. Pravda, prevodovka je hlucna az necekane, ale nemyslim, ze by se rozpadla, pokud s tim nebudete zachazet jako s URALem...
vojta napsal:
je pekne, ze se s problemy dokazes hezky porvat
Treba zvuky z motoru zakryt zvukem gum, nekvalitni plasty slepit paskou, plexi radeji urvat nebo nechat upadnout a ovladace si nechat vymenit
Víš jak... když mám nějaký problém, tak se ho snažím vyřešit a pokud to za řešení nestojí nebo to řešení nemá, tak se na to vykašlu a nekazím si tím život...
S tím svým mastodontem jsem víc než spokojený. Podvozek perfektní, motor až zbytečně výkonný, jízdní vlastnosti skvělé... pár plastových "nedodělků" mi přece neotráví život... nehledě na to, že v terénu prostě občas něco ulétnout musí, protože jinak se jezdí pod své možnosti... Jen jedno by mé ego nesneslo... kdyby mi v té cisterně někdy došel benzín, to bych pak poslouchal další dva roky od kamarádů... neb když máš přátele nepotřebuješ nepřátele... ale elektronika to má zřejmě dobře spočítané a nejdále jsem došel na "dojezd 4km" a vyšlo to...
Upravil varanGSA dne 02.07.2015 13:22
Jelikož je tu už třetí strana příspěvků, ze kterých je jasné už jistě všem všechno, tak se docela rád do debaty nezapojím.
Je super, kolik lidí LC má, nečekal jsem tolik zkušeností. Dokonce mají LC i někteří, o kterých jsem to nevěděl
Dobře jsem se pobavil
Zdravím LC userov! Prečítal som si príspevky pričom pozitívne ma potešili a negatívne zchladili. Ale tak to má byť, nielen pri motorkách.LC mám od 11/2014. Čo som sa nedočítal , tak boli skúsenosti so spolujazdcom. .
No a to sa teším na reakcie:-).
Tento rok som dal Morocco s manželkou, taký klasický okruh aj s 3000m prevýšením medzi Dades a Todra cez Agoudal. Prekrásny dojem z prírody umocnil TÁTOŠ pod zadkom. GSA LC nezávahala ani raz a plnila s rezervou všetky výzvy. Takže za mňa po 20tKm všetko OK až na ľavý pomocný halogén. To vymením na garančku. Ešte doplním , že v Tangeri som na korbe videl 2014 GSA LC úplne grogy! Spanieli mi povedali, že zrazu motor zarachotil a bol koniec. Žene som to ani nepovedal lebo nás čakalo Španielsko. Predtým som sedlal r1150GS. Nemyslím tým ženu!!