bystricke napsal:
Minulý rok to bylo dělané, nastavené, ve starších vláknech to pár lidí přiznává, že to cuka, takže nejsem sám
Nejsi sám.... Je to v základu dost chudé, a otevřením čehokoli se směs stane v některých pásmech ještě chudší. S laďákem bez KATu bych určitě nejel kládu po dálnici. Znám případ, kdy vedl Y svod na R1100S k propálení pístu.
Zkušenost s jemným pocukáváním mám i na 650 jednobuchu po nasazení laďáku (SR Racing). Ale motorka hezky ožila ))
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Zatím se mi Jones neozval, jestli to nestihnu, tak to na dlouhou trasu opět prehážu, vrazim tam kat a papirovej filtr
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
výfuk RP, Kn, svod RP žádné cukání ani cvrkot ventilů díky špatnému benzínu a jede jak pila
Upravil joe dne 23.06.2015 10:43
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Je pravda, ze me Erich pred montazi chipu nepocukaval. Koupil jsem ho ciste na upraveni mapy a na radu Mela. Motorka jela znatelne lepe nez bez chipu. Po vymene plynovych lanek a serizeni u Servisaka motorka leti jak šutr
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mám čip od Johna motorka jede výborně, mám KN Sebring koncovku i s katem, ALE zkoušel jsem ho dát bráchovy do RT vše originál a motorka nám ani nechytla tak asi tak
Milda napsal:
Mám čip od Johna motorka jede výborně, mám KN Sebring koncovku i s katem, ALE zkoušel jsem ho dát bráchovy do RT vše originál a motorka nám ani nechytla tak asi tak
Vtip bude asi v tom, že každý čip je "vymyšlen" na určitou sestavu . Pokud to přehodíš na origo, nemusí to fungovat. Možná se mýlím, když tak mně opravte...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Jara Cimrman napsal:
Ještě se možná přiblble zeptám. Nedá se zvednout v případě problému bohatost směsi na potenciometru klapky. Možná by Servisák věděl
...v praxi nedá. Rozhodíš přechod do volnoběžného režimu.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
bud v klidu mě odepsal asi po 2-3 dnech pak odepisoval vesměs hned asi je problém, že jak ho nemáš v přátelích tak ty zprávy mu padají do jiného fochu než normálně
včera se ozval,ale neodpověděl mi na otázky,tlačí mě čas,tak jsem mu to ráno zaplatil,buď to pojede nebo ne,zeptal se mě jestli je to jednosvíce,nebo dvou,nic víc,v poledne mi přišel email,že je to na cestě a stručná zpráva Thanks !! I just send a twin spark stage 6 chip, gives great power. Let me know when you try it.tož to su zvědavé
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
taky mám stage 6 je to pro kombinaci filtr - Y svod bez katu - ladak plus mám někde od něj stručný popis jak to přepinovat pokud by jsi chtěl někde náhodou jezdit na nízko oktanový benzín
Jetam, tož to sem nahoď, než to někde ztratíš, tady to bude na věky, nebo aspoň po dobu, kdy dokážu přehodit nohu přes ořa
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
recomend a stage 6 chip for your bike. Has full torque and power at all revs of rpms. Huge torque at very low rpms (you can drive by a gear up) and +8 Hp at high. Better consumption (you can drive by little opening of throttles). Needed only using 95 octane or higher petrols
The chip works for low octane petrol has multiply maps. You can select the maps by the CCP.
The pins 30,87 (yellow plug) is the stantard map. The 30,87,86 is for low octane petrols. The 30,87,87a is for large intake air tubes from rs-rt. And the 30,86,87,87a is for large intake air tubes and low octane petrols. Here is the socket and the pins of CCP : https://www.faceb...ef=message
I suggest the standart CCP, if you have no ccp at your bike just fit a jumper or wire at pins 30,87 as the photo : https://www.faceb...ef=message
Here is instruction to fit the chip : http://ukgser.com...Chip/page7 britský forum je tam příspěvek o instalaci někde v polovině stránky
Upravil jetam dne 26.06.2015 13:16