Tonda napsal:
Ještě mrkni na brzdový desky-dual s posilovačem tuším umí rozeznat opotřebení destiček. Jak víc vyjíždí pístky v brzdičích při opotřebování destiček, tak klesá hladina kapaliny v zásobní nádržce kapaliny pod nádrží a čidlo, které je asi v ní, vyhodnotí, že desky jsou ojetý a hlásí to chybu.S tím resetem ABS u dualu nevím, tam jsem to nikdy nezkoušel. Jestli chceš tu diagnostiku, tak Cyrilovi brnkni-určitě se domluvíte.
desky v zadu nesoumerne sjety vnitrni ma 1,5mm a venkovni u pistku tak 3mm nevim jestli je to tak normalni kolik je norma ? v predu jsou dobry tak kolem 3mm
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
to abs se mi odporoucelo naveky takze kdyby nahodou nekdo o nejakym vedel (samo za primerenej peniz) dejte vedet je to tohle*pissed*
nefunkcni abs ulozim do sbirky vse propojim naprimo a brzdim dal
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
demontovano propojeno byl jsem prekvapen ze brzdi i bez posilovace naprosto super cele abs vazi cca 5 Kg
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“