no prostě kdo chce jezdit na šicím stroji (což bezpochyby 11 GS bez laďaku je) tak je to jeho věc, ale ať netvrdí, že je to na nic. Takovej kravál homologovanej výfuk nedělá, nížší váha je taky + a hlavně když tě přestane bavit tak ho vždycky za podobný prachy prodáš.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
staci ist okolo najblizsieho staveniska kde 20 rocna naftova tatrovka vychadza zo staveniska a prides sam na to ze KAT na benzinovych v podstate nizkoobjemovych motoroch je ekologicka kravina
.. p.s. o transoceanskych lodickach ktore spaluju bez katalyzátorov od morskej vody s mazutom vsetko co hori az po zohriatu ropu ani nehovorim
p.s.2 vahovy rozdiel na 1150 s KAT a bez KAT som nepoznal.. a nie som profesionalny powerlifter
live fast, die young be wild, have fun
BURE napsal:
Katak je tam na Euronormy na ktery vsichni dlabem! Na vykonu tech par kilo motorka ani ty nepoznas, ale az budes po 10. zvedat hrocha ze zeme na nejakym off spaciru, tak budes rad za kazdy deko, ktery masina nema... Ale pokud je Potok profesionalni powerlifter, kterymu nedela mrtvej tah s 250kg tadnej problem, pak takovy kraviny resit nemusi...
Odkládám častěji, než bych si přál, ale při zdvihání mi pomůžou kamarádi a o tom to je!
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Katak je podle me dalsi vec, ktera se muze podelat. Obycejna roura se asi nevysype, kdyz s ni o neco nevemes. Pokud jeste nekdo zalaboruje a GSo si chipne, tak Y-svod a ladak ma i vykonove opodstatneni. Jede to fakt paradne! A zvuk je dalsi vec. Az budu chtit jezdit uplne neslysne, koupim si elektroskutr. Motorka musi mit nejaky projev, aby se umocnil zazitek z jizdy! A homologovana kouncovka nikoho nenas*re...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Díky za reakce. Jak říkám mne jde hlavně o tah ve spod, potom o váhu. Zvuk mi je úplně putna. Stačí že závistive okolí prudim značkou natož ještě nějakým kravalem z výfuku. Y svod s origo koncovkou by byl nejlepší, ale co jsem to vyzkoušel na jiné 1150, tak kromě střílení do výfuku, to byl standart. To postrádá významu. Čili jedine Y svod a koncovka ladeneho rázu.
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
ja som dal Y-zvod,Sebring vyfuk,chip do riadiacej,prepojil palivovu mapu a oproti standartnej to islo od spodu jak raketa.ale len dovtedy,pokial mi fabia neskrizila cestu.a spotrebu som mal 5,3.a teraz sa uz len pozeram,jak to je pekne rozbite.ale neva,ved vedla nej uz stoji druha!
Zkoušel jsem otevřít trošku origo koncovku a když jsem zjistil, že se to všechno rozhodilo, tak jsem sklopil uši a stáhl ocas, protože mi ten spodek za to nestál. Měl jsem hodně motorek, které si nechaly líbit cokoliv, ale BMW je jiné...BMW má duši a je sakra citlivé! Ikdyž bych rád měl zátah odspoda a jezdil bez pocukávání, jsem rád, že mám origo koncovku z modelu BMW 1200, která malinko zlepšuje spodek , má pro mne velmi příjemný zvuk a co je "fundamentální", že nikde to nemá díru a jede to jako z praku. Dlouhodobá (12 měsíců) spotřeba dlle tacho (proměřuje) 5,16 litru na 100 km. Já jsem spokojený...musím být, jestli nechci mít někde díru. Je to každého rozhodnutí a já se rozhodl takto.
liborGS napsal:
Zkoušel jsem otevřít trošku origo koncovku a když jsem zjistil, že se to všechno rozhodilo, tak jsem sklopil uši a stáhl ocas, protože mi ten spodek za to nestál. Měl jsem hodně motorek, které si nechaly líbit cokoliv, ale BMW je jiné...BMW má duši a je sakra citlivé! Ikdyž bych rád měl zátah odspoda a jezdil bez pocukávání, jsem rád, že mám origo koncovku z modelu BMW 1200, která malinko zlepšuje spodek , má pro mne velmi příjemný zvuk a co je "fundamentální", že nikde to nemá díru a jede to jako z praku. Dlouhodobá (12 měsíců) spotřeba dlle tacho (proměřuje) 5,16 litru na 100 km. Já jsem spokojený...musím být, jestli nechci mít někde díru. Je to každého rozhodnutí a já se rozhodl takto.
Dle mého je asi nejlepší cesta Y-svod a laďák, když už jít cestou mimo standard. Když se k tomu přidá ještě čip, který se tady hojně vychvaluje, věřím, že potom motorka frčí jak pominutá a shodí nějaké to kilo dolů. Jelikož nejezdím jen asfalt, každé kilo dole je velké plus.
Nicméně jen pro zajímavost, jak je na tom váhově koncovka z 1200 gs oproti 1150 gs? Zlepšil se trochu spodek, to znamená jaké jsou minimální použitelné otáčky?
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
mě to stím čipem moc nefungovalo,spodek jel hodně dobře,vrch taky,ale ve středu propad tak to zas postupně montuju k originálu,vždy to projedu,jak tam ucítím díru,jdu k dalšímu kroku,zbývá mi vyhodit ten čip do prd...e a těšit se,že to nebude sice takový dravec,ale potáhne furt a bez cukání
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Fanous...
váhově je to asi srovnatelné. Spodek se zlepšil snad jen pocitově. Do terénu by to určitě nebylo. Zkoušel jsem i KN filtr, ale bylo to horší. Já jezdím jen asfalt. Probírá se kolem 2.500, ale táhne až kolem 2,700. Při jízdě si na pětku nechá líbit i 2200, takže řadit nemusím, ale já se to snažím držet výš, tedy pokud nejedu z kopce na "E" to točí jen cca 2000. Je to ale moc pěkný výfuk a zvuk má hlubší, dunivější.
Potok napsal:
Suma sumárum: 13kg při objemu motorky 1100 ccm nijak zvláště nepocítíš. Jestli jo, jsi citlivý pašák. Když si dáš na výletě do kufru o pár piv míň a 2x nepoobědváš, nepoznáš nic. Zvuky motorky jsem řešil naposledy v 15ti letech na pinckovi, od té doby jsem vyrostl a chci být spíše co nejméně na obtíž. Když k tomu přičtu, že koníky laďákem nenahoním a budu se jen strachovat. kdy mě za čarou nějaký policista zbuzeruje, opravdu si myslím, že jsou mnohem lepší investice na motorce, než je laďák.. Ovšem každého volba a touha mít něco jinak, než z výroby. Odstranit katalyzátor.. bezva nápad.Proč tam asi je..?
Tvuj nazor ti neberu,ale dokaze me nas...t "rejpalek" jak ses asi ty a nazor jak tu pises .Jel jsi na 11tce nebo 1150 se svodem,ladakem a k&n?Prijde mi ze asi ne pak bys nepsal takovou blbost.Sakra to zlepsi prubeh vykonu hlavne dole a ve stredu spektra.Kecy o tom ze zvuk jsi resil naposledy v 15...Rec je samozrejme o homologovanych a renomovanych vyrobcu ladaku.
Po montazi svodu+remuse a k&n me uplne stejne zacalo znova jezdeni na GS daleko vic bavit.To ze si vychutnam nekde na vyjezdu z dediny ten zvuk kdyz za to vemu.Stav se,bawo ti klidne pujcim at citis ten rozdil a pak mi das treba za pravdu ;-)
Upravil ALF-gs dne 17.08.2015 09:33
Potok napsal:
Suma sumárum: 13kg při objemu motorky 1100 ccm nijak zvláště nepocítíš. Jestli jo, jsi citlivý pašák. Když si dáš na výletě do kufru o pár piv míň a 2x nepoobědváš, nepoznáš nic. Zvuky motorky jsem řešil naposledy v 15ti letech na pinckovi, od té doby jsem vyrostl a chci být spíše co nejméně na obtíž. Když k tomu přičtu, že koníky laďákem nenahoním a budu se jen strachovat. kdy mě za čarou nějaký policista zbuzeruje, opravdu si myslím, že jsou mnohem lepší investice na motorce, než je laďák.. Ovšem každého volba a touha mít něco jinak, než z výroby. Odstranit katalyzátor.. bezva nápad.Proč tam asi je..?
Tvuj nazor ti neberu,ale dokaze me nas...t "rejpalek" jak ses asi ty a nazor jak tu pises .Jel jsi na 11tce nebo 1150 se svodem,ladakem a k&n?Prijde mi ze asi ne pak bys nepsal takovou blbost.Sakra to zlepsi prubeh vykonu hlavne dole a ve stredu spektra.Kecy o tom ze zvuk jsi resil naposledy v 15...Rec je samozrejme o homologovanych a renomovanych vyrobcu ladaku.
Po montazi svodu+remuse a k&n me uplne stejne zacalo znova jezdeni na GS daleko vic bavit.To ze si vychutnam nekde na vyjezdu z dediny ten zvuk kdyz za to vemu.Stav se,bawo ti klidne pujcim at citis ten rozdil a pak mi das treba za pravdu ;-)
Nějak si se rozepsal....
Každý máme pocity nastavené jinak - nevím co se Ti na Potokově příspěvku nelíbí. Do nikoho nerýpe, tak "zklidni hormon". Nejdříve si doplň profil a pak se můžeme bavit dál....
Upravil hobr dne 17.08.2015 13:25
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Potok napsal:
Suma sumárum: 13kg při objemu motorky 1100 ccm nijak zvláště nepocítíš. Jestli jo, jsi citlivý pašák. Když si dáš na výletě do kufru o pár piv míň a 2x nepoobědváš, nepoznáš nic. Zvuky motorky jsem řešil naposledy v 15ti letech na pinckovi, od té doby jsem vyrostl a chci být spíše co nejméně na obtíž. Když k tomu přičtu, že koníky laďákem nenahoním a budu se jen strachovat. kdy mě za čarou nějaký policista zbuzeruje, opravdu si myslím, že jsou mnohem lepší investice na motorce, než je laďák.. Ovšem každého volba a touha mít něco jinak, než z výroby. Odstranit katalyzátor.. bezva nápad.Proč tam asi je..?
Tvuj nazor ti neberu,ale dokaze me nas...t "rejpalek" jak ses asi ty a nazor jak tu pises .Jel jsi na 11tce nebo 1150 se svodem,ladakem a k&n?Prijde mi ze asi ne pak bys nepsal takovou blbost.Sakra to zlepsi prubeh vykonu hlavne dole a ve stredu spektra.Kecy o tom ze zvuk jsi resil naposledy v 15...Rec je samozrejme o homologovanych a renomovanych vyrobcu ladaku.
Po montazi svodu+remuse a k&n me uplne stejne zacalo znova jezdeni na GS daleko vic bavit.To ze si vychutnam nekde na vyjezdu z dediny ten zvuk kdyz za to vemu.Stav se,bawo ti klidne pujcim at citis ten rozdil a pak mi das treba za pravdu ;-)
+ 1
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mě přestavala jedenactka bavit tak sem nasadil remus a ejhle,najednů strašná prdell,zábava,radosť z jízdy,huba ot ucha k uchu....vloni sem to projistotu nechal změřit a ejhle,moc sem temu sice nepomohl ale ani neuškodil... Je tam Remus,KN,rozšiřeny karbonový sání a iridiový svíčky.
Bohumil přiložený následující obrázek:
Alf očividně zapadá do přísloví o potrefené huse. Debatovat bez osobních invektiv a nasranosti je mu zřejmě dost cizí prostor. Nechť. Sám na sebe tak práskne mnoho věcí. A všem ostatním, kteří by se snad mými poznámkami cítili nějak uraženi či napadeni: Je to jednoduché. Stačí napsat: Cítím to jinak. A je to. Konečně, ať si každý na svou motorku dá co chce a natře si ji třeba na zeleno se žlutými tečkami. Pokud si někdo užívá "ten zvuk" při výjezdu z vesnice, je to konečně jen důkaz, že muži nestárnou a mnohdy zůstávají dětmi do vysokého věku, což samo o sobě není nic špatného. Jen jsme se tady bavili o praktičnosti takových zásahů do motorky, které jsou jednak finančně trochu náročnější ( ale to je jak pro koho) a mají nějaký opravdový praktický význam. Zatím mě Alf ani nikdo jiný nepřesvědčil natolik o té praktičnosti, abych se tím směrem taky vydal. A jen jsem to dal v plen. Toť vše. Příspěvky chlapců, kteří lavírovali s laďáky, čipy a vším možným, aby pak sestoupili zpět do standartu jsou na webu na denním pořádku. Ono to totiž opravdu není tak jednoduché vymazlit chod spalování a otáčky, tlaky a co ví kdo ještě. Na to jsou asi opravdu třeba jiní kabrňáci s haldou přístrojů.