Těžko říci, ani s přední 19" to nebylo ono, prostě si holky nesedly i když v terénu byla Drákula na GS dobrá a projela co se dalo, občas jsem ani nedoufal, ale ona to probublala v pohodě (RO, Alpy). Terénu je ale na našich cestách málo a na eRku si to bude užívat víc. Teď je u strejdy Zámka na úpravě držáků kufrů. V každém případě je eRko v tomhle provedení krásná motorka a těším se - jestli mi ji půjčí - až se svezu.
moc hezky barvy!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě ke zmíněným testům - v jednom testují verzi s integrálem a píší "Brzdit lze prakticky jen za použití brzdové páčky, neboť ta aktivuje i zadní brzdu, brzdový pedál, který ovládá samostatně zadní brzdu tak využijete pouze v krizových situacích ke zvýšení brzdného účinku." Čili klasický integrál, ovšem podle mých zkušeností z GSA se pletou, protože největší brzdný účinek je při stisku samotné brzdové páčky, pak integrální systém vyhodnocuje brzdný účinek a rozděluje ho optimálně na obě kola. Několikrát jsem to měl na hraně a zkusil jsem přibrzdit i nohou. A úplně jsem se lekl, protože motorka začala v tu chvíli brzdit o něco méně! Zkoušel jsem to opakovaně, jestli jsem třeba nepovolil ruku na páčce - stisknout páčku, intenzivně brzdit, do toho brzdový pedál - a vždy to bylo stejné, motorka začala brzdit méně. U eRka by to mělo být myslím stejné.
Kamarád dovařil držáky kufrů, Drákula je ošmirglovala a vyčistila, stříkly se barvou a teď se budou montovat. Já namontoval padáky a držák RAM pro Zumo 660, svářeč/lakýrník/elektrikář to snad zapojí, namontujeme topcase a může se vyrazit směr Balkán.
No a ty padaky ? Ty se mi vubec nelibi.navic mi unika funkce pri prevraceni na sutr, ja mam tu trubku u hepco becker kolem spodku vika.to se mi zda lepci a hezci.
Kupredu spatki ni krok...
Pánové, pánové.... držák je můj výmysl- abych viděla alespoň trochu na budíky a klíček do zapalování nemusel bojovat o své místo na slunci...
padáky na eRko dělají tři výrobci- Hepca jsou ještě mohutnější a vypadají jak lešeňová trubka, Wun. jsem měla ale nic moc ... a na tyhle půjdou alespoň hezky odkládat i moje krátký nohy
Upravil Drakulka dne 17.08.2015 20:04
Bohumil - motorka se nepřevrací, na té se jezdí. A polička na nohy se hodí (také si je občas odkládám na padáky GSA). Spodní trubka není, ale 1.nezažil jsem za 17 let proražené víko (ale náhoda je ****), 2.dokud to nebude pod souvislým pancířem, vždy si může šutr najít skulinku, 3.jsou tam i další chrániče, mám pocit, že kovové.
Na GPS je dobře vidět, nemusí se moc sklánět zrak, dobře se ovládá, na GSA to mám taky tak. Jedeme Albošku a když to nebude vyhovovat, za 20 minut bude GPS jinde.
Jj, tak ty designové chrániče ventilových vík jsou Wunderlich, jsou duralové a obepínají a chrání ventilová víka podobně jako ty od TT. Chybějící spodní trubka na padacích rámych myslím vůbec nevadí.
Ivan přiložený následující obrázek: