to nevim , ale mas to v podminkach prepravy trvalo to 30 vterin nez jsem to nasel, zkusil bych se zeptat , zda by prepravily ctyrkolku v bedne
Autovlakem do Košic lze přepravit i motocykl nebo motocykl s postraním vozíkem (sajdkárou), s maximální délkou 3,8 m. Čtyřkolky autovlakem přepravovat nelze.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
To jsem si pak také našel....jen nechápu z jakého důvodu to nelze. Auto vezmou, sajdkáru taky, tak proč ne čtyřkolku? To přece nemá logiku..
Když nejde o život, jde o houno.....
nasel jsme stary clanek z roku 2009 a to ctyrkolky jeste brali http://www.motork...?kid=10785Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
tak dle vyjadreni je to z bezpecnostnich duvodu http://www.cesked...vy/-17490/Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Nemáte někdo zkušenost s vlakem ÖBB Wien Hbf. - Düsseldorf (EN 420)???
Plánujeme příští rok Anglii.
Jsou nutné vlastní kurtny? Někde jsem četl, že rakušáci používají svoje.
micrak napsal:
Nemáte někdo zkušenost s vlakem ÖBB Wien Hbf. - Düsseldorf (EN 420)???
Plánujeme příští rok Anglii.
Jsou nutné vlastní kurtny? Někde jsem četl, že rakušáci používají svoje.
Nevím, jak do Düsseldorfu, ale Do Livorna nám ve Vídni kurtovali motorky nádražáci svými kurty. Docela věděli, kde a jak to můžou stáhnout. Předpokládám, že do Düsseldorfu to bude totožné, ale raději se zeptej. Jen počítej s tím, že motorka, a to jsme ji měli dole, bude po cestě lehce zas*aná nějakou černou vazelínou nebo co to bylo.
Soichiro Honda: "Život se měří okamžiky, které se dotknou Tvého srdce"
12GS [2004] 16GT [2012]
Zdravím páni chcel by som sa spýtať v akom predstihu kupujete lístky na autovlak, chceme zbehnúť z Viedne do Livorna začiatkom júla, len nevieme stále presne termin. Rsp. či sa niekto stretol s tým, že bolo vypredané.
Ďakujem
[img][/img]
V pátek nakládáme v Praze a pak vzhůru do Košic. I když to tu už padlo - jak kurtovat? Slyšel jsem už asi vše - na hlavním stojanu, na bočáku, jen na kurtech? A za co - horní brýle ...?
Jde mi o 1200 gs a ADV plexi. Díky za zkušenosti a doporučení.
Já kurtuju předek za spodní brejle a zadek za zadní stupačky. Na bočním stojánku tak, aby byl nadlechčenej a v podstatě to na něm nestálo. Dopředu a dozadu dostaneš zarážky od nádražáka.
j_a_k napsal:
V pátek nakládáme v Praze a pak vzhůru do Košic. I když to tu už padlo - jak kurtovat? Slyšel jsem už asi vše - na hlavním stojanu, na bočáku, jen na kurtech? A za co - horní brýle ...?
Jde mi o 1200 gs a ADV plexi. Díky za zkušenosti a doporučení.
Ficek napsal:
... Dopředu a dozadu dostaneš zarážky od nádražáka.
Tak tohle si hlavně osobně zkontroluj. Už bych od motorky bez toho neodešel. Mě to tam nedali a musel jsem si je sám najít a přitáhnout z drhýho konce vagónu... a to jsem na to přišel až po tom, co mě zavolali zpět, že mám špatně zakurtovanou motorku, protože se ani nepodívali na druhou stranu a mysleli si, že to mám chycený jen z jedný strany Po vysvětlení koukám, že tam nemám ani jednu zarážku a nádražák už byl v trapu. Je to docela podstatná věc. Bez zarážek to nedokážeš při tý délce zakurtovat tak, aby se motorka nepohybovala dopředu a dozadu.
A vem si dost kurt a nebo dost dlouhý, protože to budeš kurtovat z jedný strany vagónu na druhou, protože mají oka jen po stranách.
Adventure se ti tam vejde i na nových tlumičích... ale budeš mít nad plexi tak 5cm místa, takže se ti tam bude výborně najíždět s hlavou na nádrži nebo tankvaku
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mám teď ze srpna novou zkušenost. Z Prahy do Košic zapřáhnuli železničáři vagon autovlaku tak, že motorky jely pozpátku. Klukovi, co měl vedle mne přikurtovanou Yamahu FJR vítr utrhl celý plexištít, který zůstal hádám někde u Kolína, kde se jede ke 160 kmh. Raději jsem si při cestě zpátky do Prahy svojí masku zajistil gumycukama. No a aby toho nebylo málo, tak při cestě zpátky mělo několik aut na našem vagoně vymlácená okna a jedna motorka prozměnu solidně drblej štít asi od šutru. V Praze se k tomu Einsenboňáci postavili čelem a během půlhodinky vypsali s poškozenými protokoly o škodní události pro jejich pojišťovnu. Prostě úplně bez rizika autovlak neni. Nezacvaknutý klín a přeřezaný kurt jsem už viděl také. Háčky kurtů si zajišťuji k úchytům na vagonu karabinkami. Je pak do jistoty, že háček při odlehčení tahu z úchytu nevypadne.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Já raději na kurtách u háčků ještě dělám uzly. To už fakt nevyskočí.
V případě vagónování večer je třeba počítat s tím že je tam tma jak v řiti. Takže čelovku v kapse.
Dál jak píše výše Ficek.
Zatím bez problému.
Jen v těch kupátkách je dost těsno když se tam nakrámujem se vším co se dá z motky ukrást.
P.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Melizoy napsal:
Mám teď ze srpna novou zkušenost. Z Prahy do Košic zapřáhnuli železničáři vagon autovlaku tak, že motorky jely pozpátku. Klukovi, co měl vedle mne přikurtovanou Yamahu FJR vítr utrhl celý plexištít
Nás uklidnili už v Praze informací, že už jednou ztratili celou moto na výhybkách u Pardubic... že se k tomu staví potom čelem by mi bylo celkem u pr.dele. ČD je pro mě to samý, jak ČP
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA