Jojo, kdysi kluci v našem servisu (takové podnikatelské intermezzo), měnili někomu ložiska v krku na F650. Jedno bulharské, druhé rumunské. Ale dokud se dá stejný typ koupit kvalitní, je to OK, i když je to třeba jen pro klid duše. Třeba čínský startér mi funguje už 2 roky báječně...
Ja uz 3roky planuju nechat preloziskovat rozvodovku z ciste preventivnich duvodu (naj. 130tis km), ale prave z kolisave kvality lozisek to stale odkladam, jelikoz si nejsem jist, zda bych tim motorce spise neublizil.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X: ak pri toceni kolesom na hlavnom stojane nehuci, nic nebrni a koleso ma len velmi minimalnu volu, radim ti nemenit.
Ja som menil 2000km dozadu, nechalo ma v Bosne. Na novom som spravil 300km a pocujem ho na hlavnom stojane asi znovu (alebo mi hrabe a mam uz paranoju).
Ked sa vratim, zhodim koncak a dam to niekomu znovu pozriet, pripadne uz tretikrat vymenit velke lozisko. V Bosne som veru nemal absolutne ziadne podlozky, aby som vymenil za spravnu, som rad, ze som vobec zohnal lozisko, aj to mi museli doviest z CZ
Jara Cimrman napsal:
NECHCI TVRDIT ŽE JE TO VŠECHNO ŠPATNĚ ALE KAŽDÁ ZNAČKA BY SI MĚLA DRŽET SVŮJ STANDART KVALITY. J.C.
Souhlasím, ale proti tomu je tlak na konkurenceschopnost, politika maximálního objemu výroby, maxima modelových řad a nabízí se i důvod sekundárního zisku ze servisu. Samozřejmě má vliv i snaha na zvyšování výkonu a snižování hmotnosti a výsledkem jsou výrobky, které se stávají spotřebním materiálem. Není čas na seriozní vývoj a výrobci přiznávají, že prodané kusy jsou testovacími motocykly a mouchy se vychytávají během sériové produkce. Tohle se naštěstí vyhnulo modelové řadě 1100 a zčásti i 1150.