vam pripada ze afrika byla nekdy lehka motorka ? dyt to byla almara jak prase :-D a ještě to nejelo o moc lip nez trandak - figl byl v tom ze se dala "oblict" na afru se nesedalo ale tu sis oblikl :-) a proto to fungovalo - pokud se jim rozlozeni vahy podari podobne (= všechno před pupkem kde jsou chapy zvykly tahat kila :-D) není problém - není to o kilech, ale kde jsou okolo pilota , musíš si slapnnout najistotu když je to potřeba a mas pod 180cm a mit dobry teziste aby si i prumernej pilot byl jistej ze to v ty louzi da - + spolehlivost a mas stroj na exspedice :-) nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
No tak se budeme tesit. Ja na Afru, zbytek na KTM, ktery se pravdepodobne nikdy konat nebude. Kamarad ma Afru jeste o 3 roky starsi, nez my 100 GS PD, rok 1990. Najeto 120 000 km a nikdy zadnej problem. Vyjede co chce a vykon mu nechybel. Mluvim o cestovani, ne o ostrym offu. Ja osobne vymenim klidne 20 kg vahy a 30 koni za absolutni spolehlivost. Zejmena u motorky na cestovani a tou pro me Afra byla a chci verit, ze i bude.
No to jsem nerekl. Mozna jen naznacil, ale o tohle mi vubec neslo. Ale kdyz uz jsi to vyzobl, pokud jde o spolehlivost, preci jen bych veril vic Honde. Jak odpovedel v Belehrade servisak KTM kamosovi, kdyz zazertoval na tema spolehlivosti sve vlastni porouchane 990 Adv: Chces spolehlivou motorku? Kup si Hondu. Jinak ja osobne predsudky o spolehlivosti netrpim.