TomasTT napsal:
hicks: kdyby nereagoval, tak by byl totálně vysypanej. Reagovat musí i kdyby měl najeto 150 tisíc. Olej i když je převařenej tak pořád teče skrz planžety a když ty ventily v pístu zavřeš, tak se to musí změnit pokud tam nějaká kapalina je. Nicméně je otázka, kde v charakteristice se pohybuješ - a jestli útlum v offroadovém režimu opravdu odpovídá tomu, co tam bylo z fabriky atd.
Tome porad to samy.. jezdim samozrejme onroad, ale pomerne rozbity cesty (Cholin, Novej knin, Praha).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
MikeR1: kde je to vlákno o řídítkách? Nemůžu nic najít.. Jediné téma co jsem vyhledal bylo před asi 3 roky o tom, že Milan rovnal řídítka na své motorce (1150) tak, že jí zapřel o strom a škubnul s nima na druhou stranu což kritizoval Vlastimil ale jinak jsem nic na téma křivých řídítek nenašel.
Je to dost dlouho a taky to nemůžu najít. Ale zmizelo tady víc příspěvků. Každopádně jsem to nemyslel nijak zle a nechci tady rozpoutat nesmyslnou debatu. Takže pokud se to někoho osobně dotklo tak sorry.
A k těm tlumičům: Ne každý repasuje dobře a ne každý repasuje špatně. A stojím si za tím, že zadní showa na R1200 adv NENÍ úplný shit.
Já mám na repasovaných tlumičích (12GSA s ESA) najeto asi 35000km a fungujou. Je pravda, že kamarádovi hned po repasi přední vytekl. Mám tam SHOWA a jel jsem i pár km (cca 400) na tlumičích Tractive (nejvyšší řada) na stejné motorce. Bohužel jsem s tím nikde nezkoušel Off. Ale na té své jsem teď byl na Kavkazu a i cestu do Omala to dalo bez problémů. Možná jenom nejezdím tak sportovně ten Off, ale přišlo mi, že cokoliv rychlejšího by tam bylo o hubu. Takže za mě repas za šest lepší varianta, než nové tlumiče za 70 a více. Tak snad to přežije i Vladivostok ...
hicks: jde jen o to, aby olej byl olej a ne černá břečka a mělo to tlak dusíku. Dusík dřív nebo později uteče - žádný gufero nevydrží věčně a tlak je po pár letech prostě nižší a po dalších pár letech už prakticky žádný. Tlumič pochopitelně pořád nějak "funguje" a nějaký tlak tam asi pořád zbyde ale nebude to takový, jaký by být mělo. U emulzních tlumičů je to horší - dusíku nic nebrání tomu dostat se k pístnici. Pístnice se pořád maže, maličko oleje se dostává ven, takže i obyčejným ježděním po silnici se ten tlumič "opotřebovává" i když úbytek oleje nebude velký. Prostě když na tom tlumiči najedeš libovolným způsobem 100 tisíc, tak prostě nebude v pořádku - i když asi pořád nějak "tlumit" bude.
Mike: mě to zajímalo proto, že jsem o žádném takovém problému u nás neslyšel, tak jsem chtěl prošetřit o co šlo. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jenom porovnání s vidlemi na MTB - např. Rock Shox doporučuje výměnu oleje po 100 hodinách. Asi ví proč, ne? A to si vemte, že některé ty vidle stojí jak na mašinu.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper: myslím že obecně jde hodně věcí porovnávat s tlumiči na kolech - technologie se zase tak moc neliší. Hlavně co se týká nastavení sagu atd. Ale na kolech bývají aplikované dost odlišně od motorek - třeba řešení předních vidlí, kde v jedné noze je olej a cartridge otočená do komprese nahoru a v druhé noze je opačně a je tam jen jedna pružina apod. Štelováky komprese a odskoku bývají oba na adaptéru externí nádobky - ne dole a nepoužívá se ovládání dutou pístnicí. Nikdo tuším nepoužívá dusík a lidi mají možnost si upravit tlak vzduchu nad olejem pumpičkou sami. Možná to je taky důvod, proč ten olej rychleji degraduje.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nemáte někdo zkušenost s výměnou tlumičů na LC za neoriginální TracTive nebo Ohlins? Z tlumičů mám poslední dobou horší dojem a přemýšlím jaké jsou možnosti řešení, tak aby ideálně zůstalo zachováno původní ovládání a propojení na jízdní režimy...
Co ste vybrali, jaká je spokojenost a rozdíl oproti původním?
Ahoj Petre, pamatujes moje GS 2009 z Rumunskeho vyletu? Nechal jsem si v TT na konci roku namontovat ty jejich elektricke tlumice, zatim jsem mel jen jednu moznost vyrazit, takze je brzo na hodnoceni, ale jakmile se otepli, ozvi se, vyrazime nekam na lehke off, tam si to zkusis, Bob111 (Tomas)
Na LC máme pár zákazníků, kteří by mohli mít už nalítáno dost na servisní interval na elektrických. Zkusím zjistit jestli vůbec čtou forum a jestli by něco nenapsali.
Jinak s jedním zákazníkem jsme měli dohodu, že mu ty tlumiče namontujeme a on je vyzkouší a kdyby nebyl spokojený, tak zaplatí jen práci a přemontujeme mu tam ty sériové. Přijel jako sluníčko, že se pochopitelně nic vracet nebude, že má pocit jako když měl svojí starou motorku (vzducháč) na Ohlinsech. Bylo to tuším v 7 tisících. Rozhodoval se, jestli se nemá zbavit celého LC jako takového, byl s tím fakt nespokojený.
Upravil TomasTT dne 28.02.2016 22:49
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...