Záruka na co,na to,že ten nerez vydrží? To jistě jo,to vydrží u kdejakýho šuntu. Ale už nikde negarantuje,jak dlouho vydrží vata uvnitř. U RP co si pamatuju,tak mě snad doporučoval po cca 10 000km převatovat. U šmejdu SLK byla vata venku za 1000km...
Když sem míval bandity,tak na nich musela byt Yoshimura,k BMW mě nejvíc pasuje Remus,nebo Laser a třeba kdybych měl Ducati,tak tam musí byt Termignoni... Beru to takhle,su na to zvaklej ze závodů atd. Není to jen o zvuku,ale o celkové provázanosti a specializaci jednotlivejch značek. KTM bez Akrapů je jako červená karkulka bez košíčku:-)
pepanek1150 napsal:
ten co prodává ten ,, Dominátor ,, tvrdí, že je na to záruka 5 let
Vikec to tu psal. Vata je venku nejpozději za 20.000 km. Já to nechávám přecpat po sezóně cca 20 - 25000 km a u RP to je vždycky ještě v normě.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Dominatora nemam, ale byl jsem ladit moto na brzde a pan rikal ze s Dominatorem nameril vetsi vykon nez s Akrapem. Nebylo to na BMW, ale urcite bych se toho nebal...
pepanek1150 napsal:
ten co prodává ten ,, Dominátor ,, tvrdí, že je na to záruka 5 let
Vikec to tu psal. Vata je venku nejpozději za 20.000 km. Já to nechávám přecpat po sezóně cca 20 - 25000 km a u RP to je vždycky ještě v normě.
Kolikpak si berou u RP za převatování, smímli se zeptat?
Upravil schrot dne 25.10.2015 01:40
BMW R 1150 GS ... 218 000 km
BMW R 1200 R ... 80 000 km http://schrot.raj...
V RP jsem byl s výfukem na 1150 GS předminulý týden. Po ujetí cca 20 tis. km byla vata podle mechanika zhruba v polovině životnosti. Za převatování jsem platil tisícovku, hotovo během cca. hoďky a půl. Nádavkem mi koncovku vyčistili a co šlo, tak i vyleštili.
Upravil Forman dne 27.10.2015 11:01
1000,- za převatování?? Tvl, to jste takový neumětelové, že si nedokážete převatovat výfuk? Vždyť na tom nic není... koupit "deku" a pár nýtů...
pepanek 1150 : no, on toho Potok celkově víc nechápe
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Forman napsal:
V RP jsem byl s výfukem na 1150 GS předminulý týden. Po ujetí cca 20 tis. km byla vata podle mechanika zhruba v polovině životnosti. Za převatování jsem platil tisícovku, hotovo během cca. hoďky a půl. Nádavkem mi koncovku vyčistili a co šlo, tak i vyleštili.
Já používám leštící pastu od 3M,co se používá na leštění autolaků. Mají víc hrubostí té pasty,já mám dvě a dělám s nima naprosto vše od přeleštění drobnejch škrábanečků třeba na nádrži přez leštění hlinikovejch věcí a právě výfukama konče-i svody tym dou dobře.
Když už byl zmíněn onen zvuk, tak by někteří ladici mohli nahrát a vložit. Něco má zvuk pěkný, něco je zase zbytečně moc hlučné.
všude dobře.....doma GSA
kubrt napsal:
Není to sice RPčko, ale muj kdysi první výfuk. Y svod podle Zardu a titanová koncovka BSM Future...
YouTube Video
Tak tohle je přesně zvuk co bych bral. Nevíš o něčem takovým nebo podobným na 1100gs? Díky
Bavíja sa dvě vlaštovky a jedna praví
téj druhéj: "Bude chcat." "Jak to
poznáš?" "Lidi na nás čumíja."
kubrt napsal:
Není to sice RPčko, ale muj kdysi první výfuk. Y svod podle Zardu a titanová koncovka BSM Future...
YouTube Video
Tak tohle je přesně zvuk co bych bral. Nevíš o něčem takovým nebo podobným na 1100gs? Díky
Dost podobný zvuk - aspoň tedy dle zvuku z videa, má REMUS Evolution - V sobotu jej když tak zkusím nahrát
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...