mi5 napsal:
Malé ne, něco většího s pytlama. Za mě nějaké SUV, lidi jezdí jak hovada. Dneska je nejdůležitější bezpečnost.
Nejhorší co můžu potkat na silnici je ženská ve velkým SUV s harantem vzádu v sedačce.
Hrabe v ajfónku a věnuje se potomkovi i při jízdě. Navíc je na ní auto velký a neumí s ním. Jenže jí ho koupil její milující manža aby byli oba v bezpečí...
Denně to potkávám a je to děs.
Kup jí něco ,co zvládne a nebude s tím mít starosti.
Já pořídil MB 170 A klase,nafta,automat,6x airbag a je nadšená. Jede to,nežere to a je v tom dost místa.
Ono bezpečnostní je na prvním místě, taky mi vadí ženský v tich SUV, ale přežití je opravdu nade vše a to SUV je obecně bezpečnější. Sám jezdím Fabii a octavkou, ale v budoucnu bych pořídil určitě něco bezpecnejsiho. Zrovna to áčko mě extra nebere, málo masa při nárazu.
Tak si o tom něco přečti,maso.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Přesně jak píše Bigr, dámy s tím neuměj jezdit ale bohužel ani spousta pánů, jsou nebezpečný pro všechny okolo. Nemám rád SUV, je to zbytečná kategorie vozidel.
Áčko se svou sendvičovou konstrukcí je fakt v bezpečnosti dobrý i bez masa.
Moje paní používá denně Octavii 1 už 5 let a jen leju naftu, je to malý auto s kufrem na pořádnej nákup.
Ted si bude delat kondicni jizdy, protoze x let nejezdila.
5008 odmita ridit, protoze je to nove auto a hlavne je velke.
Chce auto hlavne do mesta a s malym autem se zaparkuje na vice mistech nez s velkym. Sam to pocituju s 5008.
To ze ji nemam rad apod, ze chceme jen +/- 50tis je trochu blba rada. Ne kazdy ma na to, aby kupoval "drahe" veci.
Ostatnim dekuji za zkusenosti s malymi auty
Upravil Mosquito dne 29.10.2015 10:48
3/6 Marines SEMPER FI
Fakt bych pořídil nějakýho prcka,kor pokud se jedná jen o městskej provoz. Nějakýho pežotka,nebo saxo,nebo toho pandy a bude spokojená. No a když to utrpí nějakej ten šrám z "boje",tak to aspoň tak nese.re,jako kdyby vometla auto za pul milijonu.
Vo ženskejch v suv si myslím svoje a rozhodně to není nic pěknýho:-) Se stačí podívat,co je to v 99% za fiflenu za volantem a mám jasno,kam ji zaškatulkovat...
Ahoj, my máme doma na každodenní dojíždění do práce + nějaké ty nákupy Hyundai Atos, má to 5 dveří, airbagy i klimu. Za posledních 6 let se měnil akorát olej a prosakovalo prasátko v zadní brzdě. Objem 1l, takže povinné ručení nízké, moc to nežere. Je to malé, celkem vysoké, s velkými okny tudíž je z toho pěkně vidět. Do města myslím si taky celkem dobrá volba.
Kraftrad napsal:
Pokud jí máš rád a vozí ti děti, 50 je málo, pokud je ti šumák, za tu cenu koupíš aut pět...
Dej 50 akontaci a dvakrát tolik splácej, dostaneš se z bezpečností jinam, toť má rada
To je asi nejblbejší rada jakou jsem tady četl.
To je asi jako kdyz ma někdo 100000kč a shání 1100gs.To mu taky mužeš poradit dej 100000kč jako akontaci,vem si leasing a kup si treba dvouvačku.
Upravil vevis dne 29.10.2015 14:40
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
... co Opel? Dost opomijena znacka, ale v mem okoli jak Corsy tak kratke Astry v benzinu funguji v pohode a nikdo si na ne nijak nestezuje, prave naopak. .. ..servis levny, dily taky a chmataky moc nezajimaji......
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Yaris uz padnul, z kategorie o trochu vetsich je Fiat Stilo. Auto lepsi, nez jeho povest, ale (a nebo prave proto) za smesne penize.
______________
R1150R 2004
Trochu se vmísím do tématu :
Moje milá používá dvě auta - krátkou Fabii a suv. Dle jejích slov a vlastního pozorování je pravda že když jede malým tak se furt někdo vysírá, závodí, těsně předjíždí a podobně. Prostě machruje nad malým autem se ženskou. Když jede velkym tak je to výrazně klidnější. Proto s rodinou jezdíme velkym. K tomu mě přivedl kamarád a nezaviněná nehoda ještě když jsme měli malého kombíka a jeli jsme všichni.
Tím ovšem neřikám, že ve velkym autě je člověk nedotknutelnej a nesmrtelnej.
Jo a taky dobře fungluje velká bílá dodávka to i báby na přechodech přidaji do kroku.
Za mě - raději něco krapet většího s vyšším posezem.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Manželka jezdí nyní v New Beetlu za 90 tisíc v naftě se srandovní spotřebou ale má to jen troje dveře což ji nevadí protože jezdí sama. Před tím měla Suzuki Swift, motor 1,3 benzín absolutně bezproblemový auto, za čtyři roky pouze destičky. J.C.
Pánové, pánové....
názor ženy.. jezdila jsem a jezdím s kde čím.... Soukromé auto na denní ježdění mám Fabii combi 1,9 TDI a nepociťuji zběsilé předjíždění atd. Pochopila jsem, že požadované auto bude jezdit nejčastěji v blízkém okolí na nákup, pro dítě do školky atd...
Mosquito- udělejte si s manželkou hezké odpoledne, zajeďte do dvou, tří bazarů ať to vidí na vlastní oči a může si do něčeho sednout. Musí se v tom cítit dobře, jinak si koleduje o malér. Značka v tomto případě moc nerozhoduje... spíš jak z auta vidí( přední sloupek u fabie není zrovna umístěn ideálně), jak dostane na různé ovládací prvky, jak se tam bude šroubovat s prckem atd... na místní rady ohledně typu auta bych se já osobně z vysoka.., rady ohledně značky stojí asi za předčtení.. Důležitá bude spíš výbava a technický stav.
Jinak kamarádka dlouhá léta jezdila s Microu a nedá na ni do dneška dopustit.., Druhá má Corsu a taky je spokojená.... Starší Golf by taky nemusel urazit. Mně se z malých aut líbí třeba Mini, ale to nebude asi za 50.000,-Štastnou ruku při výběru...D.
Pri kupe auta pre niekoho, kto v podstate zacina jazdit by som urcite zvazoval aj parameter bezpecnosti, predsa len ma ooovela vyssiu pravdepodobnost nehody ako vyjazdeny vodic, ktory uz ma zautomatizovane zakladne veci ako ovladanie auta, znacky, radenie, prednost....a hlavne ak je motorkar jazdi aj podla pohladov do spetaku auta ktoreho predchadza alebo do oci vodica prichadzajuceho z vedlajsej (ci ta vidi). Nejde ani o to, ze by si mohol burat ty, ale ze naburaju do teba (urcite si spomeniete na x krizoviek, ktore ste vdaka predvidaniu zachranili). Cely problem vychadza z tzv nekompaktibility vozidiel (pevnost-pruznost na vyske nam prednasal dopravny nehodovy expert), auta sice vsetky maju barierove skusky, ale tam buraju do pevnej prekazky. Tomu vyrobcovia prisposobuju pevnost skeletu deformacnych zon. ALE vznika problem, ze akonahle buras do niecoho pevnejsieho pohybujuceho sa opacnym smerom ako ty, cast jeho energie sa pohlti v tvojej deformacnej zone a tym vzika problem, lebo uz krcis priestor pre posadku. Bol som svedok buracky, kedy si to v obci dala koktavka s ticom celovku, obe baby v ticu na kasu (mrtve na mieste), koktavka mala vyteceny chladic a svetla v prdeli. Uvedomil som si to hlavne nedavno, ked do manzelky na rodinnom GLK nabural v meste napraskovany dochodca (ani nevedel co sa deje, len si zakryl oci), berlingo na totalku, GLKcko spojovacka, tlmic, tehlica, blatnik - jazdime dalej. Takze moja rada: pokial bude jazdit po cestach, kde sa pohybuju SMSkujuce blondiny v SUVckach, tak urcite na zaciatok nieco "tankovejsie", problem s parkovanim sa da riesit parkovacimi senzormi za par chechtakov
Tak jsem projížděl výrobce / auta a vybral jsem několik aut. Půjdeme se na ně mrknout do AAA Auto (protože je tam mají všechny a nemusíme po různých bazarech - kupovat u nich nebudem)
Bezpečnost je "pěkná", ale divím se jak již bylo řečeno, že sednete na motorku ...
To si pomalu koupit vyřazený obrněný transportér
Výběr je:
Citroen C1
Fiat Panda
Ford Ka
Hundai Getz
Chevrolet Spark
Kia Picanto
Mercedes A
Peugeot 107
Toyota Aygo a Yaris
Podle toho které jí sednou osobně se ještě poradím v jednom servisu kam vozíme auta.
3/6 Marines SEMPER FI