iz napsal:
Netreba sa báť.
Mam tiež 171 a mam GSA 2015 mam tam znižené sedlo od touratechu.
akorát nezapomeň zdůraznit,že ty už máš to nový gS(a) ,kde výrobce vyslyšel přání těch,co GSA nepotřebují,ale chtějí a udělali tu nedomrdlost,aby na tom mohla jezdit každá holka.
On je to dost rozdíl sednout si na GSA a na toto....cosi
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Bahas napsal:
Podle mě je taky docela důležitý,jestli dokážeš GSA zvednout,když to někde položíš,hlavně jestli jezdíš sám...
I přesto, že mám "jen" GS 1200 musím potvrdit - při koupi jsem si prvně zkusila, zda vůbec zvládnu manipulaci s "mrtvou" motorkou. Zda ji vyvezu z garáže a zvednu ze země, když se mi na ní ta holka těžká a velká odporoučí...
A k té výšce: kromě sníženého sedla existuje ještě jedna vychytávka, jak lépe dosahnout nohama na zem - sama ji při mé výšce 167 cm od začátku využívám. Jedná se o zúžení sedla v "nejužším" místě. Pohodlnost sedu to neovlivní, ale umožní ti to více svěsit nohy dolů. Porovnávala jsem moje zúžené a o 1,5 cm snížené standardní sedlo s originál sníženým sedlem (bez zúžení, o cca 5cm nižší než standard) a lépe dosahnu z toho mého zúženého.
Celá úprava sedla byla na doporučení od "mrňavého" kamaráda a prováděl ji čalouník v Praze za cca 2000 Kč....ale to bylo před šesti lety :-)))
mam GSA a 174cm, a cca 78kg. snizene sedlo tam je ale nemam problem ani s esou na tereni mod se zvednutym podvozkem.
Klasicky zastavuju a stojim vždy na jedne noze, offroudy a pod v pohode.
Loni v Rumunsku s kolegou na KLE 500 který ma cca 180cm jsem byl ja ten který mel daleko mensi problémy s ovladanim motorky v terenu
Problem jsem mel když jsem mel moto zvedat kdy lezela lehce z kopce teda z kopce no z naklonene cesty. Byla to drina ale dal jsem to nastesti v nadrzi bylo tak 1/3. Jinak nepadat je zaklad.
S ovladanim za jizdy naprosto zadny problem.
Tlaceni motorky zvlaste do kopce to je problem ale ne vejskovy ale fyzicky pac od doby co jsem zacal jezdit na moto a prestal sportovat tak fyzicka v haji
Upravil jack96 dne 18.01.2016 21:39
GSA je opravdu vysoká a já ji právě kvůli toho bral. A v terénu to je občas problém. J Nedovedu představit, že bych se s tím pral při každém zastavení. Kor když je klasika se špicema ve vyročce. Ale nejlepší je zkusit.
Souhlasím s jack96, že od té doby, co jezdím na motorce, tak jde fyzička do háje, k tomu ty "vyžrané vánoce", na jaře mám vždy problém zvednout i tříkolku
Ale pamatuju, jak mi spadl V-strom s plnou nádrží bokem do škarpy, kolama nahoru a taky jsem ho zvednul, sice jsem se tejden nehnul, ale dal jsem to.
O nižším sedlu jsem se tu ledacos dočetl, ale o užším slyším poprvé. Viděl jsem to na jiných motorkách, ale na GS ne. To by také bylo myslím řešení pro nás podmíráky.
Viděl jsem tuhle na podzim frajera, co měl ještě navíc "podražený boty". Na krosovejch motách měl zespoda přidělanou podrážku navíc a získal tak prej dalších asi 5-6cm (pokecali jsme na křižovatce, než padla zelená). To už je ale asi fakt křeč
Nezbývá, než to vyzkoušet a pak se pochlapit. Prodat se dá motorka vždycky a co jsem tak koukal, BMW moc na ceně neztrácí.
Me třeba normální 1150 gs přijde malá, a taťka s 175 v pohodě na ni dosáhne obouma nohama na zem. Při moji výšce 185 cm, ale 74 kg jsem spíš delanej na gsa, kde ale váha pro moji musculaturu by byl problém. Nejvíc mě sedí moje stará supertenerka, ta je vyšší než gsa a ohodne lehčí.
Má osobní zkušenost taková, že při mojí 178/90 sem se s 1150 GSA s GS sedlem pral dost, ještě víc s GSA s origo sedlem. Páru řekl bych že mám, ale krotit někde na šotolince a otáčet se v plné polní bych fakt nechtěl. S mojí 1200 GS v pohodě i v náloži. Skoro sem to ořval, ale prostě musím GS.
No Já si třeba jednoznačně koupil pouze GS i když se mi víc líbilo GSA, ale bylo mi jasný, že se daleko líp svezu na menším GS a nelituju - je to daleko lepší, pokud prostě nemáš využití pro GSA kvuli velké nádrži tak manipulace, otáčení, jizda v terénu je prostě lepší...
NEní to jen o váze ale i ten pocit mohutnosti, bachratosti...
Ale je to o vkusu každého z nás, Já radši oželím GSA a víc si užiju jízdu.
hele mám 173 cm..zvednu ji bez problému i s kuframa naloženýma. Jinak jsem špičkovej jezdec..špičkama na zemi:-))))když budeš někde poblíž stav se poměřit
Upravil czunik dne 20.01.2016 09:11
http://czunici.ra...
czunik napsal:
hele mám 173 cm..zvednu ji bez problému i s kuframa naloženýma. Jinak jsem špičkovej jezdec..špičkama na zemi:-))))když budeš někde poblíž stav se poměřit
Jestli se nepletu, tak ty máš ale GS, ne GSA. GS zvednu v pohodě, jestli utáhnu GSA, to musím vyzkoušet.
Mam nejakych 182, ale delsi trup a nohy spis kratsi (i to je zasadni), mel jsem moznost se svezt na kamaradove R1200GSA 2010. No svezt, nic z toho nebylo, po zjisteni, ze se na to sotva vyskrabu a po usednuti tak tak preklopim ze stojanku a to jeste balancuju na spickach, jsem uznal ze na to nemam koule, hezky jsem podekoval a rekl si, ze nikdy vic. Nemam potrebu lisknout s cizi motorkou jen proto, ze nekde blbe doslapnu.
Osobne bych to zhodnotil tak, ze jezdeni na takove motorce bylo spis trapeni, kor po meste.
podla mna ked si das na GSA znizene sedlo tak ak ti je V-strom dobry tak bude aj GSA
ak by si mal kratke nohy tak sa do da poladit este aj nizsimi progresivnymi pruzinami - ale urcite by som riesil skor sedlo ako pruziny (skoda znizovat svetlu vysku)
mam kamarata ktory ma odhadom tak 175cm a na 1200GSA (OHC model) ma najazdene vo velkej spokojnosti desiatky tisic km.
Když jsem prvně sednul na V-Strom, tak jsem myslel, že to nedám. A hned jak jsem poprvé zastavil v koloně, tak jsem spadnul na hubu. To už je dost let zpátky. Po pár dnech ježdění pohoda, i s V-stromem s padáky, což je nakonec o něco mohutnější než R1200GS, se dá velmi dobře projíždět kolonama po Praze. Myslím, že i prcek může jezdit na malém stroji. Ale dle mého názoru je podmínkou mít obě nohy alespoň špičkama na zemi. Na V-Stromu i na GS mám v pohodě. A GSA s nízkým sedlem se chytám vyzkoušet, jak mi zde několik lidí nabídlo. velmi předem děkuji. Doposud jsem nezkusil, dával jsem se dohromady po "neplánované ztrátě motorky".
czunik napsal:
hele mám 173 cm..zvednu ji bez problému i s kuframa naloženýma. Jinak jsem špičkovej jezdec..špičkama na zemi:-))))když budeš někde poblíž stav se poměřit
Jestli se nepletu, tak ty máš ale GS, ne GSA. GS zvednu v pohodě, jestli utáhnu GSA, to musím vyzkoušet.