K Y svodu od Mildy : neni se ceho bat. Myslim ohledne toho, ze by se to nejak klepalo nebo praskalo. Vazi to uplny hovno, nehlede na to, ze tam je drzak, ktery u me pasoval do der po katu.
A k yuri13 : zavit na lambdu snad musi mit, to je logicke, kdyz mame strikacky...
Doraz na stojan jsem tam mel uz i ja pred x lety, tak predpokladam, ze to bere jako jasnou vec. Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Naše stříkačky lambdu mají, obecně stříkačka lambdu nutně nepotřebuje.. Pro bavorácké boxery dokonce existuje i taková ta Motronicová propojka, která lambdu vyřazuje a pro fixní nastavení bohatosti je na ní trimr..
Každopádně já chci mít jasno, pokud si vezmu sesbírání těch objednávek na triko.. Jinak každý za sebe..
Když namontuji Y-svod a origo výfuk, seřídím volnoběh, popřípadě sinchro, tak to šlape jak má, nebo to chce ještě něco dalšího? A co od toho čekat? Spotřeba, krouťící moment, hlučnost, střílení do výfuku atd? Jen Y+origo.
Edy napsal:
Když namontuji Y-svod a origo výfuk, seřídím volnoběh, popřípadě sinchro, tak to šlape jak má, nebo to chce ještě něco dalšího? A co od toho čekat? Spotřeba, krouťící moment, hlučnost, střílení do výfuku atd? Jen Y+origo.
Podle mě od toho můžeš čekat akorát problémy. Min. střílení do výfuku a propad výkonu v určitém spektru otáček. Měl jsem to tak jednou ještě v kombinaci s KN filtrem a fakt to hodně střílelo, ale možná že s papírovým filtrem to nebude tak markantní. Já uvažuji o Y-svodu v kombinaci s výfukem Zach.
Tak asi poslední otáza ne na y svod, ale koncovky...Dominátor prodává stovky výfuků ročně, Creptus je prý šikovný, ale nestíhá, Sharon stíhá asi víc, ale taky ne tolik. Komu to vlastně prodávájí, když ani jeden z nich nemá homologaci ??? To jsou stovky blbců ? Ne všichni přeci jezdí závody a značek i druhů je spousta...proč to tedy lidi kupují ?
všude dobře.....doma GSA
Edy napsal:
Když namontuji Y-svod a origo výfuk, seřídím volnoběh, popřípadě sinchro, tak to šlape jak má, nebo to chce ještě něco dalšího? A co od toho čekat? Spotřeba, krouťící moment, hlučnost, střílení do výfuku atd? Jen Y+origo.
Podle mě od toho můžeš čekat akorát problémy. Min. střílení do výfuku a propad výkonu v určitém spektru otáček. Měl jsem to tak jednou ještě v kombinaci s KN filtrem a fakt to hodně střílelo, ale možná že s papírovým filtrem to nebude tak markantní. Já uvažuji o Y-svodu v kombinaci s výfukem Zach.
Já měl jednu chvilu ysvod a origo koncovku+origo filtr a nedělalo to nic z toho,co popisuješ. Bylo to o chlup hlasitější,ale né o moc a jelo to líp od volnoběhu....
Pepanek : jeste do nedavne doby (daji se tu najit vlakna, kde kopu za nehomo vyfuky), jsem ho taky nepotreboval. "Ladak" jsem chtel hlavne kvuli zvuku a to splnuji vsechny. Ale po zkusenostech lidi me okolnosti dohnali k tomu abych koupil homo Remuse i se svodem (bazarovka)- mam v planu navstivit jista mista v Rakousku a Nemecku.
Konkretne na Dominatora tu je nekde vlakno a prakticky vsichni tam napsali, ze je to sracka za par korun. Prodavaji to hlavne tem, kterym jde o zvuk a vzhled, tuzingarum atp. Uvedom si, ze vetsina ceskych motorkaru byla nejdal na srazu ve vedlejsim okresu, nebo max jizdy po cechach...
Upravil Kubrt dne 04.12.2015 16:51
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Edy napsal:
Když namontuji Y-svod a origo výfuk, seřídím volnoběh, popřípadě sinchro, tak to šlape jak má, nebo to chce ještě něco dalšího? A co od toho čekat? Spotřeba, krouťící moment, hlučnost, střílení do výfuku atd? Jen Y+origo.
Podle mě od toho můžeš čekat akorát problémy. Min. střílení do výfuku a propad výkonu v určitém spektru otáček. Měl jsem to tak jednou ještě v kombinaci s KN filtrem a fakt to hodně střílelo, ale možná že s papírovým filtrem to nebude tak markantní. Já uvažuji o Y-svodu v kombinaci s výfukem Zach.
Já měl jednu chvilu ysvod a origo koncovku+origo filtr a nedělalo to nic z toho,co popisuješ. Bylo to o chlup hlasitější,ale né o moc a jelo to líp od volnoběhu....
Já to tak prostě měl, ale možná stál ten Y-svod za pendrek, protože to byl jen jakýsi "homemade". Možná to chtělo polaborovat s propojkou v pojistkové skříni, nevím. Nárůst momentu v nízkých otáčkách lidí vnímají často, ale zase je tam propad ve vrchním spektru otáček a jak psal kdysi Tonda, je to snad u všech 1150. Ale asi se i tahle kombinace (Y-svod + origo koncovka) dá doladit.
Kubrt : Uvedom si, ze vetsina ceskych motorkaru byla nejdal na srazu ve vedlejsim okresu, nebo max jizdy po cechach..., jenže tohle mi právě nedošlo, protože se mraky motorkářů tváří jako když každý z nich jezdí každé léto 10 tis. mimo republiku a podle toho potřebují i všechna ta vybavení za X tisíců, pokud je mimo ČR na západ homologace nutná, potom žádná, neboť bych taky nerad přemýšlel o tom, kam pojedu podle výfuku a já jezdím většinou ven, neboť se tady nechci nechat zabít, ale jízdu si užít
všude dobře.....doma GSA
Edy napsal:
Když namontuji Y-svod a origo výfuk, seřídím volnoběh, popřípadě sinchro, tak to šlape jak má, nebo to chce ještě něco dalšího? A co od toho čekat? Spotřeba, krouťící moment, hlučnost, střílení do výfuku atd? Jen Y+origo.
Podle mě od toho můžeš čekat akorát problémy. Min. střílení do výfuku a propad výkonu v určitém spektru otáček. Měl jsem to tak jednou ještě v kombinaci s KN filtrem a fakt to hodně střílelo, ale možná že s papírovým filtrem to nebude tak markantní. Já uvažuji o Y-svodu v kombinaci s výfukem Zach.
Já měl jednu chvilu ysvod a origo koncovku+origo filtr a nedělalo to nic z toho,co popisuješ. Bylo to o chlup hlasitější,ale né o moc a jelo to líp od volnoběhu....
Já to tak prostě měl, ale možná stál ten Y-svod za pendrek, protože to byl jen jakýsi "homemade". Možná to chtělo polaborovat s propojkou v pojistkové skříni, nevím. Nárůst momentu v nízkých otáčkách lidí vnímají často, ale zase je tam propad ve vrchním spektru otáček a jak psal kdysi Tonda, je to snad u všech 1150. Ale asi se i tahle kombinace (Y-svod + origo koncovka) dá doladit.
Můžu jen potvrdit... Kombinace Y + origo výfuk + KN střelba jak prase (možná kvoli netěsnostem mezy kolenama a svodem, ale byly to řachy.... Výkonový propady jsem nepozoroval..
Nakonec jsem koupil za ránu novýho remuse s ysvodem, jelikož jsem starýho nesehnal, ale absolutne tech prachu nelituju a už bych nic jinýho nez tuhle kombinaci nechtel...
BMW R1150 GSA
pepanek1150 napsal:
Kubrt : Uvedom si, ze vetsina ceskych motorkaru byla nejdal na srazu ve vedlejsim okresu, nebo max jizdy po cechach..., jenže tohle mi právě nedošlo, protože se mraky motorkářů tváří jako když každý z nich jezdí každé léto 10 tis. mimo republiku a podle toho potřebují i všechna ta vybavení za X tisíců, pokud je mimo ČR na západ homologace nutná, potom žádná, neboť bych taky nerad přemýšlel o tom, kam pojedu podle výfuku a já jezdím většinou ven, neboť se tady nechci nechat zabít, ale jízdu si užít
Vem si, ze u nas, je nejvetsi procento mr.dalu na silnicich a uz je vidim, jak jedou nekam x set km. Vsak se s nima jet je projet, to je des bes. Cim vic benzinek, tim lip a cim vetsi kraval z vyfuku, tim jeste lip. A vrchol byl, kdyz jsem o dovce na pumpe kecal s manikama, ktery si dodavkou vozej motorky do Alp, aby tam mohli pojezdit
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrtíku tak to máš recht, občas jsem to zkusil, každých 30km stál a poslouchal o tom co je dobrý, super, a ještě lepší. plácají se po ramenou, kdo má co NEJ. Takovou skupinku jsem potkal i na GS. Všeznající, vše umějící...nic není problém....každých 25km zastávka. ..tak jim povídám, jedu do Černé Hory v červenci, tak že to není problém, a když zjistili, že to myslím vážně....tak jsem jel sám
ale i tito motorkáři musí být pro obchodníka SUPER zákazníci, neboť koupí vše TOP jen proto aby dojel babičce jednou za měsíc 150 km ukázat jaký je motorkář.
Já mám TAKY vrchol..jednoho ( nejmenujeme ) KTMfila, který má LC8 a vše co k tomu patří v TOP a nejdelší trasu co odjel kdy od garáže byla 35km
ale pro KTM super zákazník
všude dobře.....doma GSA
Edy napsal:
Když namontuji Y-svod a origo výfuk, seřídím volnoběh, popřípadě sinchro, tak to šlape jak má, nebo to chce ještě něco dalšího? A co od toho čekat? Spotřeba, krouťící moment, hlučnost, střílení do výfuku atd? Jen Y+origo.
Podle mě od toho můžeš čekat akorát problémy. Min. střílení do výfuku a propad výkonu v určitém spektru otáček. Měl jsem to tak jednou ještě v kombinaci s KN filtrem a fakt to hodně střílelo, ale možná že s papírovým filtrem to nebude tak markantní. Já uvažuji o Y-svodu v kombinaci s výfukem Zach.
Mám originální výfuk, KN a Ysvod.
Letos mě to střelilo asi 3 x za dovču(6000 km)
Barva svíček je na servisu vždy v pořádku, motorka má citelnější "spodek"a nemá nikde díru.
Tak si vyber
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
O.K. hoši...dal jsem si tu práci a našel jsem v historii tohoto fóra:
bobi napsal:
Zdravím,
letos jsem pořídil 1150 r.v. 99, původ Francie. Jsem maximálně spokojen, akorát se stává, že občas střílí do výfuku a někdy i tak, že je to téměř obtěžující. Chvíli jede potichu, pak zas střílí skoro při každém ubrání plynu (samozřejmě více když jedu kudlu...). 95 nebo 100oktan bez rozdílu, origo výfuk, Y svod.Po čem byste šli nejdřív? Svíce? Ventily?
Dík za rady.
ALF-gs napsal:
Já dal Y-svod + KN filtr a origo výfuk a střelí to jen sem tam. To musím dost brzdit motorem, pak tomu naložit a zavřít plyn, pak si prcne. Jinak ne ee...
Před seřízením ventilů to neudělalo ani jednou, ale mechoš říkal,že výfukovej byl trocha rozdrblej a na druhým válcu zas ten od sání. Neřeším,jezdíííím a sem tam prdím ;-)
brozkin napsal:
Já když jsem tam měl Y svod tak mi to také střílelo.Vrátil jsem tam kat a byl klid .
Milos napsal:
Mel by se ti zvysit vykon a tocivy moment a lepe zmenit prubehy vykonu. Po vymene katalyzatroru za Y svod me to ale zacalo vice strilet, trochu to upravila vymena org. vzduchoveho filtru za KN, ale strileni uplne nevymizelo. Vyfuk mam origos.
Paji napsal:
Tento týden jsem u 1150GSA kompletně vyměnil celou soustavu (filtr, svod a koncovku). Toto jsou moje zkušenosti:
1. Výměna pouze katalizátoru za y-svod
+ cenově nejlevnější úprava (kromě pouhé výměny filtru - což podle mne nemá smysl)
+ možnost tankování i olovnatého benzínu
+ o něco málo vyšší výkon v nižších otáčkách
- střílí do koncovky
- vyší hlučnost (někdo to ale může vidět jako přednost :-)
2. Výměna Y-svodů i koncovky
+ předešlé výhody + ještě lepší výkonový průběh v nižších otáčkách
+ hutnnější (ne příliš hlasitý) zvuk
Pozn.
Koncovka by měla být homologována (některé typy mají možnost vyndat zadní část koncovky a tím ji více otevřít ) a zároveň by měla být typově pro použití y-svodu (někteří výrobci mají jiný typ pro použití s katalizátorem, jiný ve spojení s Y-svodem)
3. Výměna Y-svodů, koncovky i filtru
+ kompltně sladěná soustava (otveření všech 3 částí)
+ mě osobě to vůbec nestřílí do výfuku (molitanový filtr od TT, Y-svod a koncovka Remus)
+ znatelné navýšení výkonu v nízkých otáčkách
Můj závěr je, že kdybych potřeboval pouze taknovat olovnatý benzín, tak si vystačím jen s Y-svodem (po návratu z "olovnatých" regionů bych tam dal zase katalizátor a bylo by po střelbě). Ale protože jsem chtěl i vylepšit výkonostní průběhy motoru, pak jsem se rozhodl pro kompletní výměnu (filtr+svod+koncovka). Teď dalších 14 dní čeká mě i motorku několik tisíc km v Africe. Pak dám vědět další zkušenosti.
bystricke napsal:
já měl vykuchanej kat v origo kamnech,kn filtr,origo koncofku,výsledek byl ,velký tah od volnoběhu a těžká střelba při jízdě z kopce,a to po několika ujetých set km,vrátil sem to zpět
asi je to jak píše tomas TT,jinak je to jen na 50% a není to ono
...atd.
Takže asi s tím střílením je třeba počítat. A ono ne vždy na sebe chce člověk upozornit, ale musí na to asi každý přijít sám.
zetor napsal:
Mně to teda s origo výfukem svinsky střílelo a propad ve výkonu značný...
A taky neni laďák, jako laďák...měl jsem tam Remuse, Sharona a až se ZACHem to jelo jako prase bez propadu výkonu...
Když mi to jednou při projížďce vystřelilo v městský uličce, tak BOB málem spadnul z motorky...
No a proto o tom mluvím, jsou to fakt rány jak z děla...člověk by si měl rozmyslet, jestli to chce riskovat. Třeba někde v noci nebo v přírodě a nebo před rakouským strážcem pořádku vystrašeným z teroristického útoku
PS:
Když jsem měl Buell, tak ten měl ve výfuku klapku, kterou otevřel servomotorek pomocí lanka v určitém režimu práce motoru. Po otevření klapky se cesta výfukových splodin vydala trochu změněným labyrintem výfukového nitra. Pokud toto otevírání nefungovalo, což se mi vlivem ulomení dorazu plastové kladky navíjení lanka u motorku stalo, tak to mělo pěknou díru ve výkonu v určitém okamžiku zátahu motoru (v určitých otáčkách).
Tím chci jenom říct, že je to výfukové potrubí někdy věda a pokud se něco mění, mělo by to být odladěno jako celek!
Upravil MaO dne 05.12.2015 17:48
mao napsal:
O.K. hoši...dal jsem si tu práci a našel jsem v historii tohoto fóra:
bobi napsal:
Zdravím,
letos jsem pořídil 1150 r.v. 99, původ Francie. Jsem maximálně spokojen, akorát se stává, že občas střílí do výfuku a někdy i tak, že je to téměř obtěžující. Chvíli jede potichu, pak zas střílí skoro při každém ubrání plynu (samozřejmě více když jedu kudlu...). 95 nebo 100oktan bez rozdílu, origo výfuk, Y svod.Po čem byste šli nejdřív? Svíce? Ventily?
Dík za rady.
ALF-gs napsal:
Já dal Y-svod + KN filtr a origo výfuk a střelí to jen sem tam. To musím dost brzdit motorem, pak tomu naložit a zavřít plyn, pak si prcne. Jinak ne ee...
Před seřízením ventilů to neudělalo ani jednou, ale mechoš říkal,že výfukovej byl trocha rozdrblej a na druhým válcu zas ten od sání. Neřeším,jezdíííím a sem tam prdím ;-)
brozkin napsal:
Já když jsem tam měl Y svod tak mi to také střílelo.Vrátil jsem tam kat a byl klid .
Milos napsal:
Mel by se ti zvysit vykon a tocivy moment a lepe zmenit prubehy vykonu. Po vymene katalyzatroru za Y svod me to ale zacalo vice strilet, trochu to upravila vymena org. vzduchoveho filtru za KN, ale strileni uplne nevymizelo. Vyfuk mam origos.
Paji napsal:
Tento týden jsem u 1150GSA kompletně vyměnil celou soustavu (filtr, svod a koncovku). Toto jsou moje zkušenosti:
1. Výměna pouze katalizátoru za y-svod
+ cenově nejlevnější úprava (kromě pouhé výměny filtru - což podle mne nemá smysl)
+ možnost tankování i olovnatého benzínu
+ o něco málo vyšší výkon v nižších otáčkách
- střílí do koncovky
- vyší hlučnost (někdo to ale může vidět jako přednost :-)
2. Výměna Y-svodů i koncovky
+ předešlé výhody + ještě lepší výkonový průběh v nižších otáčkách
+ hutnnější (ne příliš hlasitý) zvuk
Pozn.
Koncovka by měla být homologována (některé typy mají možnost vyndat zadní část koncovky a tím ji více otevřít ) a zároveň by měla být typově pro použití y-svodu (někteří výrobci mají jiný typ pro použití s katalizátorem, jiný ve spojení s Y-svodem)
3. Výměna Y-svodů, koncovky i filtru
+ kompltně sladěná soustava (otveření všech 3 částí)
+ mě osobě to vůbec nestřílí do výfuku (molitanový filtr od TT, Y-svod a koncovka Remus)
+ znatelné navýšení výkonu v nízkých otáčkách
Můj závěr je, že kdybych potřeboval pouze taknovat olovnatý benzín, tak si vystačím jen s Y-svodem (po návratu z "olovnatých" regionů bych tam dal zase katalizátor a bylo by po střelbě). Ale protože jsem chtěl i vylepšit výkonostní průběhy motoru, pak jsem se rozhodl pro kompletní výměnu (filtr+svod+koncovka). Teď dalších 14 dní čeká mě i motorku několik tisíc km v Africe. Pak dám vědět další zkušenosti.
bystricke napsal:
já měl vykuchanej kat v origo kamnech,kn filtr,origo koncofku,výsledek byl ,velký tah od volnoběhu a těžká střelba při jízdě z kopce,a to po několika ujetých set km,vrátil sem to zpět
asi je to jak píše tomas TT,jinak je to jen na 50% a není to ono
...atd.
Takže asi s tím střílením je třeba počítat. A ono ne vždy na sebe chce člověk upozornit, ale musí na to asi každý přijít sám.
tak ja mam Y-zvod,sebring vyfuk tw1,chip epron,prepojena palivova mapa.vykon je fakt citelny od spodu,ziadne strielanie,sptreba cca5,3l.a jazdim dost veselo.vyfuk som musel zavret,otvorenu koncovku som vyhodil a urobil som druhu zatvorenu lebo to bolo dost hlucne.mal som ho nahodeny aj s katom,a tiez to nestrielalo.tento vyfuk je urceny iba s katom.ale ked som vymenil koncovku je to super,len troska hlucnejsi od origo.
Měl jsem na 1150 KN filtr, Y svod z Hradce a Zach a nepamatuji že by to někdy střelilo. Seřízení klasika u servisáka a výkon trochu líp to jelo dole, spotřeba zhruba stejná. J.C.
Jara Cimrman napsal:
Měl jsem na 1150 KN filtr, Y svod z Hradce a Zach a nepamatuji že by to někdy střelilo. Seřízení klasika u servisáka a výkon trochu líp to jelo dole, spotřeba zhruba stejná. J.C.
KN+Y+Zach chci i já. Pozorný čtenář jistě pochopí, že o střílení je řeč při y+origo koncovce.