Jako rozumny kompromis cena/vykon mi prijde bud Exide nebo Banner,popr. Motobat.Ale ta Odyssey nevim no.Dvojnasobna cena proti zminovanym = dvojnasobna trvanlivost?Cca 10let?To asi ne...vyhozeny prachy!
Koupil jsem 1150GSA s origo baterií Exide, která vydržela 8 let. Takže jsem opět koupil Exide Factory Sealed za cca 1900 Kč (skutečná náhrada originálu, opravdu gelovka, ze které nic nevyteče). Není co vymýšlet.
Letos jedu na roginální EXIDE již sedmý rok (moto koupeno 2010), ale už se jí při studených startech moc nechce. Jestli vydržím s nervama tak novou pořídím až narok (opět EXIDE).
Otázka zní: na aku je označení ETX, ale k sehnání je pouze YTX. V čem bude rozdíl?
Originál v autě odešel devátým rokem. Koupil jsem za nemalé peníze VARTU se stejnými hodnotami a ejhle, po čtyřech letech vykazuje při studených startech slabší výkon (na zátěžáku snížená kapacita na 60%).
Není na aku dodávaných do nových moto něco zvláštního?
Originál v autě odešel devátým rokem. Koupil jsem za nemalé peníze VARTU se stejnými hodnotami a ejhle, po čtyřech letech vykazuje při studených startech slabší výkon (na zátěžáku snížená kapacita na 60%).
Varta je bohuzel poslednich par let predrazena sr*cka, nebrat;(
No a ten slavnej exide mě vydržel přesně dvě sezony. Motorka jezděná pravidelně,parkovaná ve vytápěné garáži... Je to stejná sračka jako cokoliv jinýho. Naopak Varta v mém 100gs si frčí bezproblémů čtvrtou sezonu. A teď si vyber?
Ono jde asi o to ze driv se vyrabeli ty baterie proste kvalitnejsi a vydzeli 8 let...dnes stejna znacka jde do kytek driv at je to co je to. Olovo je proste drahy a setri se ....alespon to je moje domenka a moje zkusenosti z moto i z aut.
Na XJR1300 mi původní origo baterka ("gelovka" Yuasa) vydržela deset let/100 000 km. Teprve na začátku 11. roku šla do kopru. Přes zimu garážováno v zateplené garáži, baterka vždy odpojená a pravidelně dobíjená. Obávám se, že dneska mi v LC takhle dlouho aku nevydrží ani omylem.
ALF-gs napsal:
Jako rozumny kompromis cena/vykon mi prijde bud Exide nebo Banner,popr. Motobat.Ale ta Odyssey nevim no.Dvojnasobna cena proti zminovanym = dvojnasobna trvanlivost?Cca 10let?To asi ne...vyhozeny prachy!
Už jsem to tu do různých vláken psal několikrát. Každý ať si koupí co chce, ale za mně - 6. rok Odyssey, vůbec žádný problém. Přes zimu nevytahuju, ani nenabíjím, po půl roce přijdu, natočím. Potíže s ABS? Nevím, co to je.
Měl jsem kdysi zkrat na startéru, občas to hodilo jiskru a všechno zhaslo. Po 10 minutách se baterka zbrchala a nastartovala. A doteď žije dalších pár let.
Loni jsem koupil MOTOBATT, přímo pro 1150 GS se žádný model nedělá, ale pasuje tam tato:
MOTOBATT MB51814 http://www.rommar...y/d-99765/Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Tak přesně po 3 letech je Exide gel asi kaput. A teď babo raď co tam dát dalšího?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Já ji kupoval taky:
MotoBatt 12V/ 22Ah (P+L) MB51814
Cena celkem.................1 997,33 Kč včetně dopravy a daně
Jenom jsem se docela natrápil s kontaktama.
Upravil tomle1 dne 26.04.2017 13:10
tomle1 napsal:
Já ji kupoval taky:
MotoBatt 12V/ 22Ah (P+L) MB51814
Cena celkem.................1 997,33 Kč včetně dopravy a daně
Jenom jsem se docela natrápil s kontaktama.
Link na prodejce?
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí