stále existuje příliš mnoho lidí pro které je důležitější cena na úkor poskytnutých služeb a rozsahu. A těm nejde nic vysvětlit...
Já osobně si nedovedu představit, že bych ve 2 hodiny ráno volala na epojištění s autem v pangejtu a chtěla po nich pomoc v podobě sdělení kam mám zavolat, co mám říct, co mám chtít atd... Tohle bohužel všichni okomentují slovy "Dyť já v životě neboural....". Ale neuvědomují si, že to jednou přijít může a nebo že se může stát ta varianta, že někdo poškodí je... A koho pak budou přemlouvat na lince epojištění aby jim pomohl?
Bohužel lidi co si prošli nějakou škodou, poruchou nebo něčím okolo škody ví že je lepší ty dvě nebo tři stovky zkousnout a připlatit si... Jenže to už je jiná pohádka
Jen pro upřesnění - epojištění.cz, top-pojištěni.cz, atd. nejsou žádné pojišťovny, ale pouze zprostředkovávají pojištění u těch "top" pojišťoven, které poskytují ony "dokonalé" služby. Jsou to tedy jen dealeři. Nebudu tedy volat nikam na operátora epojištění, ale přímo na linku dané pojišťovny. To je potřeba si uvědomit v první řadě ...
Varianta, že někdo poškodí mě, tu je také, ale to stejně nedokáži nijak ovlivnit, jestli je ten druhý pojištěný např. u ČP, nebo "noname" pojišťovny, takže tento argument je trošku úplně mimo mísu a na výběr mé pojišťovny to nemá absolutně žádný vliv. Nebo mi chce někdo namluvit, že když si sjednává pov. ručení, tak myslí na poškozenou protistranu, aby měla co nejméně starostí ? Kdyby to tvrdila Matka Tereza, tak bych tomu věřil, ale předpokládám, že v dnešní době každý řeší finanční stránku pro sebe, ne aby případný poškozený měl co nejmíň starostí. Jedná se totiž o povinné pojištění, tedy pojištění ze zákona. Pokud si sjednávám havarijní pojištění, tak tam si budu vybírat spoustu dalších služeb a budu řešit, zda mi poskytnou to, či ono, ale u pov. ručení toho zase tolik na výběr není, mimo nějakou asistenci, či pojištění řidiče, atd., tedy nic zásadního a světoborného a s malými rozdíly to poskytují všechny pojišťovny.
Lidi, kteří si prošli nějakou škodou, nijak neovlivní to, zda si zaplatili o dvě, nebo o tři stovky víc za své POVko, protože jejich pov. ručení na to nemá absolutně žádný vliv, to bychom se opět bavili o havarijním ... ale to je jiná pohádka. Pár desítek škod jsem "pracovně" řešil, nějakou i soukr., ale vždy, když se jednalo o nezaviněnou škodu, jsem rozdíl mezi pojišťovnami takřka nepoznal, vyjma Triglavu, to byla katastrofa. Z Triglavu neochota sršela hned od začátku, ze zbytku pojišťoven začala sršet až poté, co si uplatňovaly amortizace a jiné podobné věci, které se jim začaly rozporovat. To pak nebylo rozdílu mezi ČP, Koop, Generali, či jakoukoliv jinou pojišťovnou a všechny prskaly a mlžily, jak jen mohly.
Já dokážu pochopit, že se POV zdraží, ale nikdo mi zatím nevysvětlil, jak je tedy možné, že na pobočce pojišťovny mi dají cenu o několik stovek vyšší, než jejich dealer (např. epojištění.cz)? Za stejnou službu. Jak je tedy možné, že když pojistku zruším a sjednám si u stejné pojišťovny druhou, tak mi ji také dají levněji ? Opět za absolutně stejnou službu. Proč tedy, když tady tvrdíte, že přijetím nového OZ se situace stala "neudržitelnou" ? Zřejmě na to pojišťovny vydělají na těch chudácích, kteří bezmyšlenkovitě zaplatí jejich zvýšení a ani si neuvědomí, že by mohly přejít k jiné pojišťovně, nebo si u nich sjednat výhodnější pojistku. A takových klientů je patrně drtivá většina, protože jinak by si pojišťovny nemohly dovolit s klienty takto jednat.
A neber to osobně, je mi jedno, jestli děláš u pojišťovny, nebo na nádraží, proti Tobě osobně nic nemám, ale se..., tedy irituje, mě tento přístup pojišťoven. I když by vlastně asi neměl, když na něm celkem profituji, že ?
stále existuje příliš mnoho lidí pro které je důležitější cena na úkor poskytnutých služeb a rozsahu. A těm nejde nic vysvětlit...
Já osobně si nedovedu představit, že bych ve 2 hodiny ráno volala na epojištění s autem v pangejtu a chtěla po nich pomoc v podobě sdělení kam mám zavolat, co mám říct, co mám chtít atd... Tohle bohužel všichni okomentují slovy "Dyť já v životě neboural....". Ale neuvědomují si, že to jednou přijít může a nebo že se může stát ta varianta, že někdo poškodí je... A koho pak budou přemlouvat na lince epojištění aby jim pomohl?
Bohužel lidi co si prošli nějakou škodou, poruchou nebo něčím okolo škody ví že je lepší ty dvě nebo tři stovky zkousnout a připlatit si... Jenže to už je jiná pohádka
Jen pro upřesnění - epojištění.cz, top-pojištěni.cz, atd. nejsou žádné pojišťovny, ale pouze zprostředkovávají pojištění u těch "top" pojišťoven, které poskytují ony "dokonalé" služby. Jsou to tedy jen dealeři. Nebudu tedy volat nikam na operátora epojištění, ale přímo na linku dané pojišťovny. To je potřeba si uvědomit v první řadě ...
Dík za upřesnění. Já přece vůbec netuším jak funguje klik, epojištění a ostatní internetový porovnávače nebo call centa. Já vlastně po osmi letech v pojišťovně nikdy neřešila stížnosti na tyhle zprostředkovatele, který akorát poberou provizi za sjednanou smlouvu. Možná bych ti doporučila abys poznal kouzlo toho míti svého makléře, který vyřeší všechno za tebe a ty se nemusíš ničím zabývat. On ti sjedná nejlepší smlouvu, dostane za to zaplaceno od pojišťovny provizí a bude o tebe pečovat po celou dobu co budeš u něj (včetně řešení škody kterou tobě někdo způsobí nebo škody kterou si způsobíš sám)... To epojištění ani jiní podobní neudělají. Ti tak akorát shrábnou prachy za to, že podrazí trh čímž pak vznikají dohady o tom proč je Direct (Triglav), AXA atd. levnější. Poškození jsou pak vzteklí protože se jim způsobená škoda nevyplatí v plné výši, že to trvá atd...
S tou škodou tobě nemáš tak úplně pravdu... Existují produkty, které se dají sjednat (některé pojišťovny je dokonce nabízejí jako bonus zdarma) kdy vše řešíš se svojí pojišťovnou a ne s pojišťovnou viníka (u KOOP se to jmenuje tuším na 100Pro, u ČPP je to Servis). Jenže to se jako klient epojištění a podobných institucí nedozvíš protože oni ti ani tvé možnosti včetně rozsahu smlouvy nevysvětlí pokud se na to vyloženě nezeptáš. Pak by totiž neměli čas telefonovat s někým dalším a získat dalšího člověka který skočí na cenu. A to nemluvím o případech kdy ti po telefonu naslibujou hory doly a pak skutek utek
Měla jsem rozepsáno víc... Ale prdím na to... Nemá smysl se tu dohadovat a vysvětlovat něco o čem je stejně zbytečné polemizovat.
Přeji mnoho ušetřených peněz a starostí s epojištěním apod.
Dík za upřesnění. Já přece vůbec netuším jak funguje klik, epojištění a ostatní internetový porovnávače nebo call centa. Já vlastně po osmi letech v pojišťovně nikdy neřešila stížnosti na tyhle zprostředkovatele, který akorát poberou provizi za sjednanou smlouvu. Možná bych ti doporučila abys poznal kouzlo toho míti svého makléře, který vyřeší všechno za tebe a ty se nemusíš ničím zabývat. On ti sjedná nejlepší smlouvu, dostane za to zaplaceno od pojišťovny provizí a bude o tebe pečovat po celou dobu co budeš u něj (včetně řešení škody kterou tobě někdo způsobí nebo škody kterou si způsobíš sám)... To epojištění ani jiní podobní neudělají. Ti tak akorát shrábnou prachy za to, že podrazí trh čímž pak vznikají dohady o tom proč je Direct (Triglav), AXA atd. levnější. Poškození jsou pak vzteklí protože se jim způsobená škoda nevyplatí v plné výši, že to trvá atd...
S tou škodou tobě nemáš tak úplně pravdu... Existují produkty, které se dají sjednat (některé pojišťovny je dokonce nabízejí jako bonus zdarma) kdy vše řešíš se svojí pojišťovnou a ne s pojišťovnou viníka (u KOOP se to jmenuje tuším na 100Pro, u ČPP je to Servis). Jenže to se jako klient epojištění a podobných institucí nedozvíš protože oni ti ani tvé možnosti včetně rozsahu smlouvy nevysvětlí pokud se na to vyloženě nezeptáš. Pak by totiž neměli čas telefonovat s někým dalším a získat dalšího člověka který skočí na cenu. A to nemluvím o případech kdy ti po telefonu naslibujou hory doly a pak skutek utek
Měla jsem rozepsáno víc... Ale prdím na to... Nemá smysl se tu dohadovat a vysvětlovat něco o čem je stejně zbytečné polemizovat.
Přeji mnoho ušetřených peněz a starostí s epojištěním apod. [/quote]
Nestresuj sluníčko.Někteří to nepochopí.Já jsem si vybral asi tu nejdražší pojišťovnu.Platím 1900 ročně.Ale ten servis kolem stojí za to.Mám u nich i auto a další nemovitosti.Zavolat mohu kdykoli.A to jsem bez bonusů.Auto i hrošici mám teprve 2 roky.Předtím vždy fše na expaní.A kilometry a roky v práci se počítají jinýmVidím že v tom děláš.Někteří chtějí ušetřit 2 stovky a pak při průseru prodělají majlant.
Vaše starosti na mojí hlavu.
Kdyby nebylo povinné ručení povinné, tak bych se na něj pěkně vys...
V Zeměploše je to stručně a jasně - pojíštěnic.
Každá pojišťovna je obchod s lidskou hloupostí a sralbotkovstvím. A hlavně - není to dobročinný spolek dam a pánů, kterým jde o dobro jejich klienta. Prdlajs. Jde jen o prachy a o to, kolik se jich z tupej ovcí vydoluje.
Ano, mohu v některých produktech vidět nějakou výhodu i pro sebe, ale pořád musím mít na paměti, že smlouva je především výhodná pro pojišťovnu. Kromě povinného ručení mám úrazovku a když jedu za hranice všedních dnů, tak si kupuji pocit bezpečí a pokaždé doufám, že zbytečně. Na několika případech ze svého okolí vím, že to může být užitečné a na několika, že to bylo k pr...
Třeba já osobně bych si povinné sjednal v takových mezích, aby mě to pokrylo rizika, která si nasmlouvám a která "nechci riskovat" tj. z kterých jsem předpokakanej. Rozhodně to nebude plnění na 100 míčů na hmotu a životy a podobné ptákoviny.
Samozřejmě i já jsem schopen vymyslet modelové situace, kdy ani tyto peníze nebudou stačit. Potom je slušnost se zastřelit na místě, pokud jsem takovej smolař a nebo b lb, že k tomu dojde.
Je to jen bubnák na vyplašenky a úplně nejvíc mě vadí, že mě to někdo nařídí. Jakmle je to zákonem nařízený výpalný, tak to už prostě není pojištění, ale sprostá daň. A tu se již z principu snažím uhrát co nejnižší.
Kecy o tom, že si připlatím dvě kila na rok a služebníček se zlomí v pase, aby pro mě poslal polstrovanej kočár, když mě ofoukne v pankejtu, prostě nežeru.
Ale nikdy nebudu bránit nikomu své peníze vyhodit kterýmkoliv oknem.
Jen by byla slušnost ho nechat o tom rozhodnout a ne aby mu to stát nařizoval.
Říká se tomu výchova k zodpovědnosti. Ale to už se nejen v české kotlince nenosí.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
stále existuje příliš mnoho lidí pro které je důležitější cena na úkor poskytnutých služeb a rozsahu. A těm nejde nic vysvětlit...
Já osobně si nedovedu představit, že bych ve 2 hodiny ráno volala na epojištění s autem v pangejtu a chtěla po nich pomoc v podobě sdělení kam mám zavolat, co mám říct, co mám chtít atd... Tohle bohužel všichni okomentují slovy "Dyť já v životě neboural....". Ale neuvědomují si, že to jednou přijít může a nebo že se může stát ta varianta, že někdo poškodí je... A koho pak budou přemlouvat na lince epojištění aby jim pomohl?
Bohužel lidi co si prošli nějakou škodou, poruchou nebo něčím okolo škody ví že je lepší ty dvě nebo tři stovky zkousnout a připlatit si... Jenže to už je jiná pohádka
Jen pro upřesnění - epojištění.cz, top-pojištěni.cz, atd. nejsou žádné pojišťovny, ale pouze zprostředkovávají pojištění u těch "top" pojišťoven, které poskytují ony "dokonalé" služby. Jsou to tedy jen dealeři. Nebudu tedy volat nikam na operátora epojištění, ale přímo na linku dané pojišťovny. To je potřeba si uvědomit v první řadě ...
Dík za upřesnění. Já přece vůbec netuším jak funguje klik, epojištění a ostatní internetový porovnávače nebo call centa. Já vlastně po osmi letech v pojišťovně nikdy neřešila stížnosti na tyhle zprostředkovatele, který akorát poberou provizi za sjednanou smlouvu. Možná bych ti doporučila abys poznal kouzlo toho míti svého makléře, který vyřeší všechno za tebe a ty se nemusíš ničím zabývat. On ti sjedná nejlepší smlouvu, dostane za to zaplaceno od pojišťovny provizí a bude o tebe pečovat po celou dobu co budeš u něj (včetně řešení škody kterou tobě někdo způsobí nebo škody kterou si způsobíš sám)... To epojištění ani jiní podobní neudělají. Ti tak akorát shrábnou prachy za to, že podrazí trh čímž pak vznikají dohady o tom proč je Direct (Triglav), AXA atd. levnější. Poškození jsou pak vzteklí protože se jim způsobená škoda nevyplatí v plné výši, že to trvá atd...
S tou škodou tobě nemáš tak úplně pravdu... Existují produkty, které se dají sjednat (některé pojišťovny je dokonce nabízejí jako bonus zdarma) kdy vše řešíš se svojí pojišťovnou a ne s pojišťovnou viníka (u KOOP se to jmenuje tuším na 100Pro, u ČPP je to Servis). Jenže to se jako klient epojištění a podobných institucí nedozvíš protože oni ti ani tvé možnosti včetně rozsahu smlouvy nevysvětlí pokud se na to vyloženě nezeptáš. Pak by totiž neměli čas telefonovat s někým dalším a získat dalšího člověka který skočí na cenu. A to nemluvím o případech kdy ti po telefonu naslibujou hory doly a pak skutek utek
Měla jsem rozepsáno víc... Ale prdím na to... Nemá smysl se tu dohadovat a vysvětlovat něco o čem je stejně zbytečné polemizovat.
Přeji mnoho ušetřených peněz a starostí s epojištěním apod.
Sorry ale to neni jen o cene. Ta Česka poj. Zdrazi o 4 kila behem roku ale nanibizi vubec nic navic. A platit 1770 se vsema moznejma bonusama za obyc. Povinne me prijde trochu moc. Za 1380 budu mit to samy a jeste spoustu veci a pripojisteni k tomu. Uz me fakt nebavi si nechat kalat od super ceske pojistovny na hlavu protoze prachy si bohuzel doma netisknu.
Přesně jak píše Medik. Je to nutný zlo a nebudu platit ani o korunu víc,než musím.
S.e.r.u. na makléře a podobný příživníky,který na mě chtěji parazitovat...
Ať si každý dělá se svými penězi jak uzná za vhodný. Já to řeším jak jsem psal a jsem spokojen.
Hugitka v "tom dělá" a vidí to jinak. Já mám taky profesionální deformaci a kontroluju jaký maji auta kolem mě gumy...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
víš v tomhle se musím zastat.. těch makléřů Nutné zlo... kdyby jsi nechtěně nedej bože na té klouzanici napral do kamionu co veze ND pro BMW a nebo auto co převáží Srdce.. a toho člověka to pak stálo život.. to BMW zastavení výroby, už vidím jak platíš tu škodu a kroutíš se.. povinné ručení má smysl... A nebo naopak, kdyby to do tebe nasolil **** co to pojištění nemá, tvoje auto na odpis a ty zraněnej a nemáš z toho nic...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
víš v tomhle se musím zastat.. těch makléřů Nutné zlo... kdyby jsi nechtěně nedej bože na té klouzanici napral do kamionu co veze ND pro BMW a nebo auto co převáží Srdce.. a toho člověka to pak stálo život.. to BMW zastavení výroby, už vidím jak platíš tu škodu a kroutíš se.. povinné ručení má smysl... A nebo naopak, kdyby to do tebe nasolil **** co to pojištění nemá, tvoje auto na odpis a ty zraněnej a nemáš z toho nic...
ano je to ochrana obou stran, nějak to vzniklo a má to svojí logiku.
VojtechPolicky napsal:
víš v tomhle se musím zastat.. těch makléřů Nutné zlo... kdyby jsi nechtěně nedej bože na té klouzanici napral do kamionu co veze ND pro BMW a nebo auto co převáží Srdce.. a toho člověka to pak stálo život.. to BMW zastavení výroby, už vidím jak platíš tu škodu a kroutíš se.. povinné ručení má smysl... A nebo naopak, kdyby to do tebe nasolil **** co to pojištění nemá, tvoje auto na odpis a ty zraněnej a nemáš z toho nic...
Pokud vím,tak když tě nabourá někdo bez pojištění,tak ti škodu zaplatí pojišťovna z fondů na tohle určených a pak to vymáhá z toho,kdo způsobil škodu. Ale třeba to je jinak...
Takže jako poškozený by jsi neměl být bez plnění.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
VojtechPolicky napsal:
víš v tomhle se musím zastat.. těch makléřů Nutné zlo... kdyby jsi nechtěně nedej bože na té klouzanici napral do kamionu co veze ND pro BMW a nebo auto co převáží Srdce.. a toho člověka to pak stálo život.. to BMW zastavení výroby, už vidím jak platíš tu škodu a kroutíš se.. povinné ručení má smysl... A nebo naopak, kdyby to do tebe nasolil **** co to pojištění nemá, tvoje auto na odpis a ty zraněnej a nemáš z toho nic...
Jo, to jepřesně to, o čem jsem psal. Kolikrát jsi naboural kamion s díly od BMW a nebo sejmul dodávku převážející orgány?
Samozřejmě se můžeš pojistit klidně na pád meteoritu do ranní kávy. Věřím, že ti některá pojišťovna vyjde vstříc.
Ovšem chtěl jsem se vyvarovat tohoto tahání za názory, ale fakt mě to nedalo. Sorry.
To co popisuješ je tvůj pocit a názor a já ti ho nikdy nebudu brát, ale chtěl bych mít tu možnost i pro tebe - pojistit si to, co chceš a né platit výpalné, kde většinu ani neovlivním.
Třeba ty se zrovna pojistíš na tebou popisovaná rizika a i něco přidáš, protože to má pro tebe nějakou hodnotu. Pro mě je to bezcenný nesmysl. V tom se naše názory liší. Já třeba vůbec neuvažuji v rozměru, že na mopedu projedu výlohou zlatnictví, kdy z toho dostane infarkt 5 arabských zákazníků, kolemjdoucí vyberou co zbyde a ještě zatnu řídítka do lebky USA prezidentovi.
Katastrofických příkladů, hrajících na lidské city a kešeňu, ti za hodinu vyplodím kýbl. Někdo se předposere a vezme to za své a někdo mě pošle do řiti. Ovšem u silničního výpalného prostě nemáš možnost poslat někoho do řiti, i kdyby jsi nakrásně jezdil jen přes ulici do JZD a zpět a největší riziko, které podstoupíš je ptačinec na lebedě.
No a ten druhej případ? To si lidstvo vyřešilo již před tisíci lety. Prostě jsi zrakvil živitele rodiny? Nastoupils za něj. Je jedno, jestli fytzicky a nebo penězi.....a nebo jsi se na to pojistil. Případně tě zrakvili jeho příbuzní. Nepojistitelné riziko.
No, je vidět, že mě přebejvaj při pátečním ránu mozkové buňky. Už se těším, jak jich večer zase kopenec sprovodím ze světa a bude mě lépe. Pojistím se vytopeným kotlem, abych u toho nezmrznul
Tak ať vám všem dneska chutná, kdo teda ještě můžete, když už se nemůžeme projet. V pátek je to jako příliv a odliv. Nedá se to zastavit. C2H5OH forever
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
VojtechPolicky napsal:
víš v tomhle se musím zastat.. těch makléřů Nutné zlo... kdyby jsi nechtěně nedej bože na té klouzanici napral do kamionu co veze ND pro BMW a nebo auto co převáží Srdce.. a toho člověka to pak stálo život.. to BMW zastavení výroby, už vidím jak platíš tu škodu a kroutíš se.. povinné ručení má smysl... A nebo naopak, kdyby to do tebe nasolil **** co to pojištění nemá, tvoje auto na odpis a ty zraněnej a nemáš z toho nic...
Pokud vím,tak když tě nabourá někdo bez pojištění,tak ti škodu zaplatí pojišťovna z fondů na tohle určených a pak to vymáhá z toho,kdo způsobil škodu. Ale třeba to je jinak...
Takže jako poškozený by jsi neměl být bez plnění.
A ty fondy existují právě proto, že do nich jdou peníze z povinného ručení..kdyby zaniklo povinné ručení, pojištovny by z žádných fondů nic nehradily. vůbec by v tom nefigurovaly, hezky každý sám za sebe u občansko právního soudu
Já platím po zdražení něco málo přes 1200 ročně za 1150GSA u Allianz, pojištění domluveno přes nějakého e-agenta. Potud asi dobrý.
Horší zkušenost je dohoda s pojištovnou člověka, který mně způsobil škodu. Nechci to rozepisovat, ale nejradši bych příště vymáhal náhradu od toho, kdo mi ji způsobil a s jeho pojištovnou ani nejednal- ja s nimi právni vztah nemám a chovaji se děsně. Každopádně to je asi utopie.
K povinnému pojištění mám velmi negativní vztah. Za prvé má charakter daně (to je vcelku zřejmé). Za druhé ji stát na všechny vymyslel, ale samotný stát pojištění neplatí (doufám že se nemýlím-pokud se to nezměnilo, tak za škody státních vozů ručí přímo stát). Tzn stát určí podmínky pro všechny ostatní. Ten třetí a nejhorší princip ale je, že jsou pojištěni vozy a ne řidiči. V 99% případů způsobí škodu řidič. Kdyby byli pojištěni řidiči, s každým řidičem by od získání ŘP mohla existovat karta plnění z jeho pojištění a to by teprve byl systém bonusů a malusů. Takhle se defacto bourá mnohdy "anonymně" škoda se proplatí a kolečka se točí. Řidiči kteří nebourají jsou naštvaní na vysokou cenu pojištění, ti co bourají to sice mají dražší, ale zdaleka ne o tolik. Dále při současném pojištění platíme za každé vozidlo, i když nikdo z nás dvě současně neřídí. Ano ti řidiči, kteří nevlastní vozidlo dnes nic neplatí- ale to moc velkou logiku nemá...(pokud nejezdí, mohli by třeba dát ŘP na obecní úřad a pojištění neplatit)
Vždycky mě spolehlivě naštve, když si připadám jako kolečko v systému. Sem spadá jednání se všemi velkými organizacemi: se státem, s energetickými a tel. společnostmi a také s pojišťovnami. Štve mě, jakou mají organizaci, na všechno mají operátory, kteří za nic nemohou, nemají žádnou zodpovědnost. A k jednání s někým, kdo zodpovědnost za velkou firmu cítí, se vůbec nedostanete. Jo- asi tušíte správně, jsem živnostník, zodpovídám za sebe na 100% a ručím celým svým majetkem- nejsem s.r.o. ....
:-))
Upravil truk dne 22.01.2016 13:29
[quote]zdenek1 napsal:
Platím na 1200ku celoročně u Generali 921kč ...... asi dobrý?!
To je sakra dobry. Kdysi jsem byl taky u Generali protoze byli nejlevnejsi ale za 2 roky dost zdrazili tak jsm prave presel k Český a byl tam do ted nekolik let.
Jen tak pro zajimavost vcem je ten fígl ze platis tak malo? Kolik je ti let?
Hanes napsal:
[quote]zdenek1 napsal:
Platím na 1200ku celoročně u Generali 921kč ...... asi dobrý?!
To je sakra dobry. Kdysi jsem byl taky u Generali protoze byli nejlevnejsi ale za 2 roky dost zdrazili tak jsm prave presel k Český a byl tam do ted nekolik let.
Jen tak pro zajimavost vcem je ten fígl ze platis tak malo? Kolik je ti let?
No fígl žádný,mám všechny bonusy (zatím bez nehod), 43 let a jinak nic jiného ?! Já si vždycky tak cca.měsíc-dva před skončením platnosti pojistky zadám na netu všelijaké kalkulačky pojištění,no a pak vyberu tu nejlevnější ......