Nadzvendu nádrž u které odsroubuji pouze ten šroub na pravé straně. Podepřu ji kladívkem, odpojim + , - a akumulátor vyndam. Nic neodpojuji, ani jsem neodpojoval u GS stejně GSA.
všude dobře.....doma GSA
pepanek1150 napsal:
Nadzvendu nádrž u které odsroubuji pouze ten šroub na pravé straně. Podepřu ji kladívkem, odpojim + , - a akumulátor vyndam. Nic neodpojuji, ani jsem neodpojoval u GS stejně GSA.
protože si línej
... servis a diagnostika BMW Motorrad
pepanek1150 napsal:
Nadzvendu nádrž u které odsroubuji pouze ten šroub na pravé straně. Podepřu ji kladívkem, odpojim + , - a akumulátor vyndam. Nic neodpojuji, ani jsem neodpojoval u GS stejně GSA.
protože si línej
Taky nádrž nesundávám. Možná, protože jsem línej, ale spíš proč to dělat složitě když to jde jednoduše:-)? Je to práce na 10 minut...
Jak píše Servisák, líný!! |Je to marný -3x. No přeci kurňa, když už konečně mám důvod tu nádrž sundat k vůli baterce, tak to pod nádrží můžu zkontrolovat néé?? Tam to jako není tvoje?? El.instalaci, hl. konektory a ošetřit http://www.wet-pr...motorbike/, nebo jiným. Ty voéé, ušetřím deset minut, jsem King
Upravil JirkaHK dne 25.01.2016 11:58
Dobrý pokus Jirko:-):-)! Jak to pod nádrží vypadá vím, občas ji nadzvednu kvůli něčemu jinému, tak to vizuálně zkouknu a když je vše v pořádku, na nic nesahám. Každé 2 roky dávám GS ke svému servisnímu guru na velký servis, mj. udělá diagnostiku, motorku odstrojí, zkontroluje a ošetří, včetně elektriky, kabelů, konektorů... A jelikož to tak na svých GS dělám už 18 let a skoro 300 tisíc kilometrů, nehodlám to měnit, ono by se mi to vymstilo záludnou poruchou. Vím, omlouvám vlastní lenost, ale když to funguje...:-).
Sundat nadrz je fakt chvilka, kdyz nezapomenu odpojit elektro konektor a pak nesaskuji kam s neodpojenou nadrzi Ale zrovna u ADV to vraceni zpet je opruz. Ta propojovaci hadicka v kapsach nadrze, to by me vzdycky trefilo kdyz zaleze kam nema Ale i tak to delam co rok. Az poprve na letosek, jsem furt v garazi a topim tam, tak ji mam i zaroven na udrzovacce.Do jara to uz vydrzime.Brzdovku a konektory jsem delal loni.Najeto od te doby prd.
Upravil milanosor dne 26.01.2016 23:22
I pád na hubu je pohyb kupředu
Copak baterku, ta je v pohodě....
Ale ať mi radši někdo poradí, jak mám sundat nebo povolit ty železný spony, které obepínají palivovou hadici u rychlospojky. Ta mi praskla, chci ji vyměnit, ale za boha nemůžu sundat ty železné spony...asi jsem fakt trubka.
Když nejde o život, jde o houno.....
Aha, tak tam bude zakopaný pes. Já se to snažil nezničit. Pokud je nahradím klasickou šroubovací sponou stane se něco?
Když nejde o život, jde o houno.....
Resco napsal:
Copak baterku, ta je v pohodě....
Ale ať mi radši někdo poradí, jak mám sundat nebo povolit ty železný spony, které obepínají palivovou hadici u rychlospojky. Ta mi praskla, chci ji vyměnit, ale za boha nemůžu sundat ty železné spony...asi jsem fakt trubka.
PLASTOVÝ RYCHLOSPOJKY PRASKNOU HNED......DEJ TAM MOSAZNÝ A MÁŠ KLID, URČITĚ TI SEM NĚKDO HODÍ NA NĚ ODKAZ, JÁ JSEM JE KDYSY KUPOVAL OD HRABĚTE
Těch mosaznejch spojek je jak šafránu a čeká se na ně proklatě dlouho, a když už seženeš a skladem, počítej že to bude stát raketu - sada kol...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Hlavne tobe praskl samec v tom zeslabeni .. dnes uz se v Bmw da koupit samec kovovej a mas nadosmrti pokoj. Delam cca 40 motorek hradni straze a na vsech kdyz se sundava nebo nandava nadrz aspon jedna praskla je to proste slabej material letitej a vyhratej od motoru. Kup si v bmw 2 samce dve pasky a mas klid nadosmrti.
... servis a diagnostika BMW Motorrad