Piky napsal:
J... ale nebudí u mě takovou důvěru, jen zpracování - vařený kufr a ještě nýtovaný ...
Co se ti na tom nezdá? To je naopak lepší,ne? Pevnější ...
Já přesbě tyhle dostal na Vánoce , zatím jsem je nevyzkoušel, ale myslímn si, že s něma nebude problém...
A co se týče ceny, tak mám ty užší (20 cm) a stály mě 6 500,- bez držáků :-)
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Piky napsal:
J... ale nebudí u mě takovou důvěru, jen zpracování - vařený kufr a ještě nýtovaný ...
Co se ti na tom nezdá? To je naopak lepší,ne? Pevnější ...
Já přesbě tyhle dostal na Vánoce , zatím jsem je nevyzkoušel, ale myslímn si, že s něma nebude problém...
A co se týče ceny, tak mám ty užší (20 cm) a stály mě 6 500,- bez držáků :-)
S tou pevností tomu nevěřím, když je svár dobrý tak to musí udržet, spíš my přijde že se to líp vaří dohromady když je to snýtovaný. A ty nýty co koukají dovnitř by my vadily. Ale cena je samozřejmě někde jinde
R1150 GS Adventure
Piky napsal:
J... ale nebudí u mě takovou důvěru, jen zpracování - vařený kufr a ještě nýtovaný ...
Co se ti na tom nezdá? To je naopak lepší,ne? Pevnější ...
Já přesbě tyhle dostal na Vánoce , zatím jsem je nevyzkoušel, ale myslímn si, že s něma nebude problém...
A co se týče ceny, tak mám ty užší (20 cm) a stály mě 6 500,- bez držáků :-)
S tou pevností tomu nevěřím, když je svár dobrý tak to musí udržet, spíš my přijde že se to líp vaří dohromady když je to snýtovaný. A ty nýty co koukají dovnitř by my vadily. Ale cena je samozřejmě někde jinde
Jasně, taky si myslím, že jsou tam ty nýty jen pro usnadnění výroby, ale nemyslím si, že by tam něčemu konstrukčně vadily
A to, že ty nýty koukají dovnitř je pravda, ale mě to nějak nevadí, na to moje cestování
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
ahoj, svarovane a nytovane je to proto, ze je dosazena max. pevnost a je to take pro ty rypaly, kteri neveri nytum nebo zase pro ty co neveri svarovani ... :-) napopiram malou vyhodu.
kazdy navrh na zmenu detailu kufru je vitan :-) vse se ladi a vyviji ! proto to delam a proto je na rok 2009 pripraven dalsi novy model kufru.
Piky napsal:
J... ale nebudí u mě takovou důvěru, jen zpracování - vařený kufr a ještě nýtovaný ...
Co se ti na tom nezdá? To je naopak lepší,ne? Pevnější ...
Já přesbě tyhle dostal na Vánoce , zatím jsem je nevyzkoušel, ale myslímn si, že s něma nebude problém...
A co se týče ceny, tak mám ty užší (20 cm) a stály mě 6 500,- bez držáků :-)
S tou pevností tomu nevěřím, když je svár dobrý tak to musí udržet, spíš my přijde že se to líp vaří dohromady když je to snýtovaný. A ty nýty co koukají dovnitř by my vadily. Ale cena je samozřejmě někde jinde
Jasně, taky si myslím, že jsou tam ty nýty jen pro usnadnění výroby, ale nemyslím si, že by tam něčemu konstrukčně vadily
A to, že ty nýty koukají dovnitř je pravda, ale mě to nějak nevadí, na to moje cestování
zdar,
mam "vsechny" 3 kufry od bhuskyho, mam svar i nyty. je pravda ze tam trochu trci, ale mam v kufrech od stryca polednika "original" vnitrni tasky, jednak chrani proti pospineni cistych veci o steny, dalsi temer vodotesna a prochotesna schranka. daji se i plne vytahnout, pripadne vlozit a to ze mam v kufrech nejake nyty jsem vlastne ani nepoznal....
bystricke napsal:
svarovane a nytovane je to proto, ze je dosazena max. pevnost
já tomu sice moc nerozumím,ale větší blbost sem už dlouho nečet
ja o tom jako pocitacovy technik taky nic nevim, ale pokud je svar nedokonaly a pri nejakem padu by se to projevilo, nyty asi udelaji sve. ale je to zvlastni tovrzeni, to joo
Vjetrnik napsal:
diskuze mi trosku pripomina uvahu, zda dat do motorky olej treba od Castrolu ci Motorexu nebo si jej nechat michat na benzince z cisterny...
renomovany vyrobce versus garazova vyroba...
jestli si budeš někdy nechat dělat třeba svařovaný plotnebo něco podobnýho,tak spoje ještě přeplátuj,prošroubuj,nebo přenýtujdost to pomůže
já pouze svařuji,páč neumím nýtovat
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Vjetrnik napsal:
to TomasTT: zajimave kufry...ale klasicke Zegy se mi stejne libi vic...
mne se ty cerny rohy prekvapive libi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to TomasTT: zajimave kufry...ale klasicke Zegy se mi stejne libi vic...
Mě se na nich nejvíc líbí že jsou o trochu větší. Já kolikrát nevím kam všecko poskládat
Hodně věcí je ale váhová nevýhoda. Přemejšlim, jesli sem neudělal chybu, když sem nedávno vyměnil orig.plastový za hliníky.Už slyšim přítulkyni - " tam je ještě místo...." a pojedu jak s naklaďákem
Upravil becka dne 02.02.2009 07:07
hlavně, že je pivo ftlamě
Vjetrnik napsal:
to TomasTT: zajimave kufry...ale klasicke Zegy se mi stejne libi vic...
Mě se na nich nejvíc líbí že jsou o trochu větší. Já kolikrát nevím kam všecko poskládat
Hodně věcí je ale váhová nevýhoda. Přemejšlim, jesli sem neudělal chybu, když sem nedávno vyměnil orig.plastový za hliníky.Už slyšim přítulkyni - " tam je ještě místo...." a pojedu jak s naklaďákem
rozhodně je lepší mít větší a mít věci v pohodě než menší nacpaný k prasknutí
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Vjetrnik napsal:
to TomasTT: zajimave kufry...ale klasicke Zegy se mi stejne libi vic...
Mě se na nich nejvíc líbí že jsou o trochu větší. Já kolikrát nevím kam všecko poskládat
Hodně věcí je ale váhová nevýhoda. Přemejšlim, jesli sem neudělal chybu, když sem nedávno vyměnil orig.plastový za hliníky.Už slyšim přítulkyni - " tam je ještě místo...." a pojedu jak s naklaďákem
Myslím že si špatně neudělal, do těch origo se nevešlo pomalu skoro nic, měli špatný tvar. Zlatá hliníková krychle
No já měl několik různých na různých motorkách - od rozkládacích plastových BMW na 650GSD přes origo hliníkový 1150GSA až po ty Zegy s výřezem. Naprosto zodpovědně můžu říct, že se dá v pohodě cestovat i s 30l. Je naprosto jedno, jestli máš 30, 40 nebo 50l. Vždycky se najde ještě něco, co se tam vejde. Neznám nikoho, kdo jezdí třeba se 40l verzí a má je naplněné do poloviny. Na LT jsem měl docela slušné boční a obří topcase. NIKDY jsme nejeli tak, že by to bylo poloprázdné. Člověk se míň zabývá balením (ono se to nějak narve) a místo jedné tenké mikiny si vezmeš dvě a ještě flísku, místo jedněch bot si vezmeš ještě tenisky atd. Obrovský rozdíl je ve tvaru každého kufru, boční na LT a rozkládací na Dakaru mě dováděly k šílenství. V ukrutném dešti se snažíš narvat vypadávající věci rozsypané na cestě a při pokusu o zavření na druhé straně vždycky vyleze nějaká debilní tkanička nebo kus bundy apod. To bylo hrozně nepraktický. Ty GSA kufry měly špatně zvolené poměry, takže skoro nic se mi nevešlo napříč a hlavně - 25% výšky zabíralo víko s plastovými panty. Kluci co měli v Maroku Zegy, byli zabalení za minutu a já řešil jestli ten vařič byl tady v tohle úhlu nebo jinak, protože když se to dalo špatně, nešlo to zavřít. Takže větší kapacitu beru dost jako individuální záležitost a nevidím v tom zásadní přínos. Tvar je hezký, na motorce vypadají fakt senzačně, možná je pravda, že jsou víc "silniční" ale to byl asi záměr, protože původní Zegy nechávají v nabídce. Ta chemická anodizace by to jen potvrzovala - špinění věcí - to je něco, na co nadávají především ti, co jezdí po silnicích a ne moc často a daleko. Dálkoví cestovatelé moc dobře vědí, proč je dobré mít různé tašky na organizaci věcí nebo alespoň ty velké tašky na všechno. Takže my je vidíme jako takový "SUV" kufry. Ale konstrukčně nemají moc kompromisů, uvidíme v praxi ty panty ale jinak to je fakt designově povedená věc. Na fotkách to zdaleka tak hezky nevypadá. Hlavně ty obrovské oblé rohy a prolisy, to upoutá - je to něco jiného.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...