V říjnu jede do tunisu i HOVĚZ...určitě ho znáš,nejedete náhodou spolu??
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Nejedeme spolu ale jsme už domluvení... Jedeme minimálně stejným trajektem a víceméně i do stejné oblasti.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jen pro info - motorka s finální verzí kapotáží a krytů je zpátky. Ještě drobné doladění a polepy (vše znova) a bude to hotový. Dneska chceme udělat výměnu předních pružin a mám hotovou i novou zadní, ta 170ka byla přehnaná...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ale notak nenapínej nás.......tak dej fotečku sem.Tady to bude jak v hrobě
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tome to tak nemuzes brat!Ti kdo to pisou tomu absolutne nerozumi.Ta motorka je neco nadhernyho.A kazdej musi uznat,ze toho usili co jste do toho dali bylo az nad hlavu.Ale nevadi rad si pockam,aspon budu mit vetsi radost az to uvidim.
No dobrá, hodil jsem do blogu http://www.tourat...kt_tk.htmlpár fotek a podrobnější popis....
Kokpit je naprosto předělaný, z původního prototypu zůstal jen tvar přední části, který se osvědčil. Je štíhlejší, víc prolomený zezadu a má výraznější zadní lemy. Boční kryty jsem popisoval předtím, teď jsou hotové a podle mě motorce pomohly. Blatní je víc v náklonu proti větru a skoro všechno je nyní z kevlaru. Je to bomba, celý kokpit váží 1.5kg (myslím ty lamináty). Jsou tam nové pružiny vpředu (zadní mám taky ale dneska přišly, nebyl čas to namontovat) ale chci to během týdne dokončit.. Trošku mě trápí motor, nejde za plynem jak dřív chodil - svíčky, cívky, palivový filtr. Ještě nevím ale vidím to na svíčky nebo cívky..
Děkujem.
Vypadá nádherně.Už se těším na fotky a videa z Tunisu.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Hmm, je to obrovský. Já vím. Některý compy už s tím mají problém. Ta stránka má 15000 pixelů na výšku a mraky fotek. Zkus na chvíli vypnout zobrazení obrázků a načíst jí znovu. Nechce se mi to rozdělovat na menší kusy apod. je to jen polosoukromý blog...
Tady je ten text ze včerejška: 25. 9. 2007
Na několika fotkách vidíte aktuální stav práce na stroji. Tuto verzi jsme pracovně nazvali “EVO-II” a považuji jí za první opravdu “racingovou”. Je to verze určená na mlácení v terénu, žádná leštěnka. Co se změnilo?
Kokpit je naprosto nový. Vyšli jsme z prototypu (ten s polepy) ale po mnoha diskuzích, testech a večerech strávených převážně čuměním na motorku, je výsledkem o poznání štíhlejší verze EVO-II. Je užší, výrazně jinak tvarovaná v zadní části, má naprosto jinak řešené navázání na nádrž a je tvarově pevnější. Tato skořepina je z kompozitu tvořeného mimo jiné kevlarem, takže i při velké ráně by měl kokpit zůstat pohromadě. Hmotnost i s lakem je kolem 1.5kg. Blatník jsme po zkouškách výrazně zpevnili kevlarovým kompozitem v zadní části a je posazený o 2.5cm strměji proti proudu vzduchu. Tím se víc vzduchu žene do chladiče oleje (účinek na teplotu je znát, pokles je o více než 10C) a nemá tendenci zvedat předek ve vyšší rychlosti. Usazení do skořepiny je opět tvořeno převážně kevlarovým kompozitem místo původního uhlíku. Nepatrný nárůst váhy ale podstatný nárůst odolnosti. Tanto díl je navíc vyrobený vakuovým odsáváním, takže má mnohem menší podíl pryskyřice než řada běžných laminátů (specialita technologického guru Radka z firmy Kompozit projekt, bez kterého by vůbec tahle motorka dneska nejezdila). Jak je vidět na fotkách, boky nádrže kryjí již dříve avizované “kryty”, které jsou vpředu přišroubované na oblý kraj v dolní části a na nádrži jsou jen přichycené “suchými zipy”. V případě pádu nádrž ochrání ale dovolí nádrži “cestovat” ve silentblocích bez rozlámání dílů). Tento kryt je čistě funkční, může se výrazně ohýbat a prohýbat bez prasknutí. V této verzi je z uhlíku ale další bude z kevlaru s horní uhlíkovou vrstvou kvůli estetice. Nové (o 3cm delší) jsou i kryty kluzáků vidlí (původní KTM byly dělané na 25cm zdvih a tyto vidle se zdvihem 30cm už vyjížděly při odlehčení nad okraj krytu). Otvory do kokpitu zespodu kryjí nové díly z kevlaru, tentokrát navržené na maximální odolnost (kamení). Na boky do oblé části krytu přijdou logicky loga BMW a pochopitelně i sada polepů..
Co nevidíte je nová pružina vzadu (145) a nové pružiny ve vidlích, které jsou navržené přímo pro superenduro aplikace na stroje s váhou kolem 200kg. Jde o nejsilnější pružiny do vidlí Ohlins, které jsou oficiálně od výrobce k dispozici a stlačit teď motorku na dorazy je prakticky nemožné. To tvrdí dodavatel, uvidíme za pár týdnů v Tunisu. Ještě chybí upevnění výztuh příčného nosníku kokpitu (jsou hotové ale nejsou namontované) a možná zkusím na míru navržené sedlo (dárek od Kahedo přímo pro tento projekt), které je o 2.5cm vyšší než tohle snížené.
a pár fotek:
http://www.touratech.cz/IMG_3576.jpg
http://www.touratech.cz/IMG_3578.jpg
http://www.touratech.cz/IMG_3579.jpg
http://www.touratech.cz/IMG_3582.jpg
http://www.touratech.cz/IMG_3580.jpg
http://www.touratech.cz/IMG_3581.jpg
http://www.touratech.cz/IMG_3585.jpg
a tady jsou fotky jak to vypadalo předtím:
http://www.touratech.cz/FOTO/galerie-01/index.htm
Nicméně si myslím, že je paráda, když se někdo do něčeho takového pustí, aneb kdo si hraje nezlobí Teším se až to někde uvidím na živo.
BMW R1150GS MY02
Vypadá to super, fakt že se klaním.
Čeho jsem si všimnul, že nemáš padací rámy ale jen kryty válců. To jsou tak pevný že se nebojíš s tim seknout třeba na šotolině?
No ty moje originál adventure padáky jsou takový specifický a řekl bych že při sportovním ježdění i dost nebezpečný. Ta zadní tyč mlátí do holeně a kdyby pod tím zůstala noha, tak to bude asi špatný. Padáků jsem zkoušel dost a žádný není ideální a tak to chvíli zkusím to bez nich.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...