brtnik napsal:
To by chtelo slyset, me taky GS ruzne klepe, ale je to normalni, neni to japonec, To jsi jeste neslysel nastartovanou za studena LC8 to jsem fakt myslel, ze je motor v haji zkus si nekde poslechnout jiny GS
u bmw to je trochu problém,taky jsem za začátku furt něco poslouchal,když pak byla možnost si poslechnout jinou,udělal sem to,jenže co kus,to jinačí zvuk,ikdyž je motorka seřízená,tak je některá tiší,některá hlučnější,při startu a volnoběhu,když sem někde startoval na pumpě a měl sem utoho obdivovatele bmw,tak se při tom startování dívali pod motor,jestli mi něco nevypadlojednou když tak kolem mě stáli a já zmáčknul tlačíko start,ozvala se rána,jako když potom praštíš kladivem,udělali krok zpět jak se leklije to prostě peklostroj
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
No, pánové, mě v tom tak klepe, že to cítím až v řidítkách! Za studena ticho a klid, ale po zahřátí to mlátí z levého válce jako prase! No, zatím to jezdí (už cca.800km), takže neposlouchám a jezdím, ale po sezoně (pokud to vydrží) bude muset do servisu. Možná zkusím ještě dát hustší olej. Teď tam mám 15W-50, tak dám 20W-50.
Upravil Pizzy Bender dne 03.05.2009 14:39
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Tak jsem to dnes natočil a nechal minutu běžet.Pak jsem sundal výko ventilů a šroubovákem jsem zkusi napnutí rozvodáku a hle napínak jsem zamáčkl jako nic.Ten by měl,podle mě,ten tlak chvíly udržet a neměl by jít zamáčknout.
libovka napsal:
Tak jsem to dnes natočil a nechal minutu běžet.Pak jsem sundal výko ventilů a šroubovákem jsem zkusi napnutí rozvodáku a hle napínak jsem zamáčkl jako nic.Ten by měl,podle mě,ten tlak chvíly udržet a neměl by jít zamáčknout.
No to bych řek, že než ten dekl sundáš je tlak dávno na nule.
Mě to klepání při víc ohřátým motoru odstranil nějakým kouzlem Cyril.
Jinak mám do sbírky "klepání" nový přírůstek - zastavuju, zmáčknu spojku, dobrzdím
rozvody zaklepou, mororka zastaví a za 2-3 vteřiny neklepe a vrčí normálně.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
No to bych řek, že než ten dekl sundáš je tlak dávno na nule.
Mě to klepání při víc ohřátým motoru odstranil nějakým kouzlem Cyril.
Jinak mám do sbírky "klepání" nový přírůstek - zastavuju, zmáčknu spojku, dobrzdím
rozvody zaklepou, mororka zastaví a za 2-3 vteřiny neklepe a vrčí normálně.[/quote]
Jak chcípne motor, je tlak oleje okamžitě pryč, tedy seberychlejší sundávání deklu nic neřeší.Klepání bude na 99% velká axiální vůle ventilů.
Zaklepání rozvodů po ubrání (snížení otáček motoru) jak popisuješ Maro bývá většinou sníženou kvalitou oleje (buď krátce před jeho výměnou, nebo při použití řidšího oleje). Takže vyměnit olej a myslím, že bude klid. Pokud ne, zkontroloval bych napínáky. I to se dá lehce řešit...
www.cyrilmoto.com
www.chronoshop.cz
Jak chcípne motor, je tlak oleje okamžitě pryč, tedy seberychlejší sundávání deklu nic neřeší.Klepání bude na 99% velká axiální vůle ventilů.
Zaklepání rozvodů po ubrání (snížení otáček motoru) jak popisuješ Maro bývá většinou sníženou kvalitou oleje (buď krátce před jeho výměnou, nebo při použití řidšího oleje). Takže vyměnit olej a myslím, že bude klid. Pokud ne, zkontroloval bych napínáky. I to se dá lehce řešit...[/quote]
Tak jsem vyměnil napínák na levé straně a nic se nezměnilo.Nicméně to nejvíc klepe na nějakém třetím až pátém žebru válce takže axiální vůle ventilů to určitě není.U výka ventilů je to šepot květin.
já mám podobnej problém ale jen odčas,když mu na trojku dám plnej,a tak než se trojka sebere,žačne mi něco zvonit v pravim válci, takové cin cin cincin cin cin,a jak uberu, tak v pohodě, a už to šlape. CO TO JE??????? poradíte????
basto napsal:
já mám podobnej problém ale jen odčas,když mu na trojku dám plnej,a tak než se trojka sebere,žačne mi něco zvonit v pravim válci, takové cin cin cincin cin cin,a jak uberu, tak v pohodě, a už to šlape. CO TO JE??????? poradíte????
myslím že na podobný příznaky v jiný diskuzi doporučoval bmwivo Natural 98+
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Seřídil jsem ventily a vyměnil olej z Motorex Legend za Motul 3000. Ujel jsem 250 km a motorku nechal 2 tydny stát. Po nastartování, jak tady popisujete, se ozývá docela nepříjemné, řekl bych kovové klepání. Trvá to určitě nejméně 10 vteřin. Potom to přestane a běha to jako hodiny celý den. Dokonce i při odstávce více než 2 hodiny je vše O.K. Jak to ale nechám přes noc, ráno je ten klepavý zvuk zpátky. Docela mě to mrzí, protože teplý motor běží s tím Motulem výrazně tišeji, než běhal s Motorexem. Myslím si, že je to tlakem oleje, ale zdá se mi divné, že by to začalo takhle náhle při přechodu na jinou značku. Budu to chvíli pozorovat, ale štve mě to...