mi5 napsal:
Když já na tu kontrolku 100 km od domova nemám chuť čekat. Byl jsem zvyklí na kohouty, kde mi jasné motorka dala najevo, kdy je prázdná nádrž. Je to takový divný no.
Takže kontrolka se vždy rozsvítí jo?
MNĚ ano, taky jsem měl strach a tankoval na čárky. Ale jednou jsem vypouštěl nádrž nebo co a kontrolka svítila. Tak jsem si vzal příště flašku s benzínem a jezdil, dokud se nerozsvítila, to už čárky nebyly. A vypozoroval jsem, že to dělá vždy stejně a v nádrži mám stále stejnou rezervu. Tak to neřeším a když to tak občas vyjde, jedu v klidu bez čárek. Dělám to tak i hodně daleko od baráku, ono se tomu občas nedá vyhnout, nestresuju se a funguje to, někdy to dělám i naschvál, prostě se mi nelíbí pumpa tak jedu dál, bez čárek, někdy bez, jindy už i se svítící kontrolkou. Přijde mi, že kontrolka funguje správně i když čárky ne, možná to nějaký servisák vysvětlí.
On i pokles čárek v závislosti na kilometrech je u motorek rozdílný. Já měl dva 1150ADV, oběma čárky blbly (tomu prvnímu do pádu ne), ale každé motorce jinak. Ale výsledné ujeté kilometry jsou srovnatelné a jak jsem napsal, kontrolka se vždycky nakonec rozsvítí.
Mně se kontrolka rozsvítí vždy, ale to už tam žádné čárky nemám..od rozsvícení kontrolky ještě ujedu cca 50 km..( víc jsem nezkoušel ) ..jak píše Ivan, některé pumpy míjím, ale taky to je o to větší adrenalin, když už se blížím k těm 50 Taky není špatné si při natankování plné nádrže vynulovat počítadlo a vím, že já na to ujedu cca 350 km..
Ja jsem si s tim taky hral a docilil stavu, co popisujete vyse. Plna nadrz, horni carka neni. Netusim totiz, kde ten plovak ve skutecnosti pri plne nadrzi je ...
Mě napadá jedna věc, změřit si odpor s nalitou nádrží na vývodech z nádrže a pak si to poznačit při vyndaným hladinoměru z naměřených hodnot. Jinak to asi nepůjde
Upravil mi5 dne 22.02.2016 21:28
Je to jen pro kontrolu, abych věděl o kolik se to hlo. Podle toho odporu by to mělo jít seřídit, když víme že má být v nalitém stavu 5,5 Ohm. Uložení potenciometru bude vybroušený jen na jednu stranu a proto to ukazuje jen nedolitou nádrž. Nejspíš tam hodnota bude někde okolo 8-10 Ohm. Aspoň tak to chápu, co jsem vyčetl z popisu v angličtině. Ta dráha fungování poťáku je hrozně malá a záleží nejspíš na každém Ohm pro správné nastavení ukazovatele hladiny.
mi5 napsal:
Je to jen pro kontrolu, abych věděl o kolik se to hlo. Podle toho odporu by to mělo jít seřídit, když víme že má být v nalitém stavu 5,5 Ohm. Uložení potenciometru bude vybroušený jen na jednu stranu a proto to ukazuje jen nedolitou nádrž. Nejspíš tam hodnota bude někde okolo 8-10 Ohm. Aspoň tak to chápu, co jsem vyčetl z popisu v angličtině. Ta dráha fungování poťáku je hrozně malá a záleží nejspíš na každém Ohm pro správné nastavení ukazovatele hladiny.
to vypadá jako piplačka...
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem
Krizus napsal:
Měl jsem na 1150GSA problém s FID, zničeho nic se mi po každém vypnutí zapalování hodiny vynulovaly. Tak to zlobilo několik měsíců a bez jakékoliv opravy to začalo zase fungovat a víc než rok chodí stále. Nechápu. Kdyby se to mělo opakovat, asi koupím celý panel na inzerát.
To resetování se mi stávalo, když dožívala baterka.
Ahoj,
par postrehu k tomuto tematu, jelikoz letos doslo na novy lak nadrze a pri te prilezitosti jsem vymenil i palivovy filtr.
Vzdy jsem pozoroval stejne chovani jako vetsina clenu tady. Plna nadrz, horni carka chybi a obcas behem jizdy se objevi. Pri vyjeti nadrze uz jsou vsechny carky pryc a kontrolka jeste nesviti, ale pak se prece jenom rozsviti.
Co jsem zkusil - po vymene benzinoveho filtru, jsem celej ten element pripojil k motorce a pri zapnutym klicku hybal plovakem. Palivomer ma teda slusne zpozdeni, coz je logicke kvuli splouchancum v nadrzi pri jizde. Zajimave je, ze kdyz plovak nastavim do krajni horni polohy (simulace plne nadrze), tak se skutecne objevi vsechny carky a pri pohybu dolu zase ubyvaji. To by znacilo, ze elektronicky je vse asi v poradku, tudiz by mohlo pomoci asi priohnout ten drat, na kterem je plovak primontovany. Otazka je jak moc, aby se pak clovek nedivil, ze mu to ukazuje jeste jednu carku a pri tom v nadrzi uz davno sucho
Napada me jeste vliv nastaveni tlumicu a tim padem i konecneho sklonu motorky. V pripade, ze by treba zadek sedel niz a predek vys, uz by asi mohlo dochazet ke zkreslene indikaci hladiny.