Tak já už ho díky Tondovi mám v cajku taky!Motorka sice jezdila,ale kdyz se točilo zadním kolem,tak to slyšitelně cvakalo.Taky teklo výstupní ložisko z převodovky.Po rozebrání Tonda zjistil špatné jedno (cvakající) ložisko,ale hlavně poškozený kužel na výstupní hřídely a taky unašeč kardanu co je nasazený na tom kuželu.Hřídel i unašeč se mi po pár komplikacích naštěstí podařilo sehnat starší,vymeněna různá těsnění,gufera,manžety atd.A už to zase jezdí.Taky jsme díky tomu ted docela odborníci na dvouventilové převodovky.(já samozrejme teoreticky).Menit převodovku kus za kus je v pohodě,ale menit díly uvnitř,hlavně u převodovek do roku 87 není žádná sranda.Výtupní hřídel je ješte v pohodě,tam se liší jen pětkové kolečko podle ročníku.Ale vstupní a předlohová hřídel se menila cca. co 2 roky.Takže koupit správný starší díl do konkrétní převodovky není vůbec sranda.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak já už ho díky Tondovi mám v cajku taky!Motorka sice jezdila,ale kdyz se točilo zadním kolem,tak to slyšitelně cvakalo.Taky teklo výstupní ložisko z převodovky.Po rozebrání Tonda zjistil špatné jedno (cvakající) ložisko,ale hlavně poškozený kužel na výstupní hřídely a taky unašeč kardanu co je nasazený na tom kuželu.Hřídel i unašeč se mi po pár komplikacích naštěstí podařilo sehnat starší,vymeněna různá těsnění,gufera,manžety atd.A už to zase jezdí.Taky jsme díky tomu ted docela odborníci na dvouventilové převodovky.(já samozrejme teoreticky).Menit převodovku kus za kus je v pohodě,ale menit díly uvnitř,hlavně u převodovek do roku 87 není žádná sranda.Výtupní hřídel je ješte v pohodě,tam se liší jen pětkové kolečko podle ročníku.Ale vstupní a předlohová hřídel se menila cca. co 2 roky.Takže koupit správný starší díl do konkrétní převodovky není vůbec sranda.
Tvého dvouventila jsem u Tondy viděl a o problému s převodovkou jsme se bavili, docela jsem čuměl jak to nešikovně vymysleli
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Tonda napsal:
Vevis, se mnou počítej. Zbytek naší "grupy" (Dr.Žák, Ondra, Uzel...) přijede myslím taky - to ti ještě upřesním.
Už se těším.
Takže upřesňuji:
Vyrazíme v sobotu po obědě (pár lidí musí ještě v sobotu dopoledne "makat" ).
Měl bych jet já + Eva, Ondra, Uzel, Radis, Dr.Žák, Siggi. Jestli je možnost složit hlavu kdekoliv pod přístřeškem či střechou na karimatce + spacáku, tak to beru.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jsem zvedavej jestli na dvouventilu dorazí Bob s Emilem.A jestli Hasič konečně vytáhne dvouventila?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Planuji ze to vezmu pred srazem z beskyd pod Jeseniky a pres Orlicke hory zpatky do Beskyd. Pokud by se chtel nekdo pridat tak je vitan. Vyrazim po ranu abych to stihnul objet vcas.
Pája
Budu vyrážet až po obědě,protože veviska musí dopoledne do práce.Ale když všechno klapne,tak 2 dvouventily,3 lidi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vi nez se domluvite tak bude po sraze.ja se znikym raci nedomluvam, stanu dam kafe s rumickem, polifku, pak budu pul hodiny cumet jak puk a pak jedu.
Kupredu spatki ni krok...
vevis napsal:
Budu vyrážet až po obědě,protože veviska musí dopoledne do práce.Ale když všechno klapne,tak 2 dvouventily,3 lidi.
Až do Dobrošova nepojedu, ale mohli by jsme se spojit třeba někde kolem Ústí nad Orlicí
Pres Usti určitě nepojedu a popravdě se nechci nikde spojovat a něco planovat.Z toho už jsem vyrost a vše řeším bez planování a podle toho jak me zrovna napadne.A to nikdy dopředu nevím.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!