jencekgs napsal:
Ja teda nemam ostre enduro ale loni v zime jsem byl trikrat s klukama radit na enduro trati. Byl mi pridelen gas gas 250 2t (98). Hrozne me to bavilo a myslim, ze mi to i hodne dalo. Bylo to takove uceni se driftovat, nejake vyjezdy, sjezdy (co pesky nedas). Kdyz jsem to videl kudy me tahli, myslel jsem ze tam umru, ale ono to jde. Treti den jsem uz zacal i trosicku skakat. Byl jsem nadseny. Pak mi pujcili KTM125 2t tusim 2009 a to bylo zase uplne jinde.
Vysledek techto tri dni je, ze pokud nekdy bude spravna konstalace, pujdu do ostreho endura. Nemusis hned jezdit zavody, ale je to cira radost z jizdy. Bohuzel ted pro to nemam zazemi.
A dalo mi to i jistotu v terenu na velke. No alespon nemam hnede trenky pokazde kdyz mi klouzne zadni kolo.
Přesně tak progres jezdce je daleko rychlejší na motorce na to určené - lehké - daleko lepší..
Tom
Tome až k tobě pojedu na servis s GSA tak tě trochu vyzpovídám...teď holt něco přišetřím půjdu do něčeho lehkého.
Jasne to neni problem, muzes tady okouknout mého Husaberga a pokecame, ale lehký enduro je úplně jiná zábava..akorat bacha- musíš mit s kým jezdit.. Sam to je na pytel...
Tome díky! Ale jo pár lidiček je tu kolem mě....holt chvilku nebudu stíhat
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Pořídil jsem fungl Husaberga FE450 a od té doby se mi na GS přestalo postupně chtit jezdit off.Finish byla Albánie 2014.Dokonce jsem pak GS prodal.
Ježdění na ostrém enduru je fakt čirá radost!Akorát vždy potřebuješ sparinga,sám nikdy nejedu.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
U nás na Šumpersku je enduro ráj,akorát nesmíš být chycen orgánem.Btw,u silnice,tu padesátku v obcích se snažím dodržovat,no a mimo obec je to taky o radosti.S endurem to mám stejné,do chráněných oblastí ani omylem a zbytek je už mé vlastní riziko.
Nejvíc top bylo ale ježdění po hřebenech v Rumunsku u Transalpiny.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Je omyl si myslieť že si kupim drahu motorku na cestovanie a potom za pár šupov motorku na terén. Opak je pravdou . Do terenu treba poriadnu motorku aby to človeka posunulo dalej. 100hodín jazdy na kvalitnom endurku na roznych tratiach dá jazdecky viac ako tisíce turistických kilometrov. Ja som začínal na TT a potom na LC4, GG450, GG EC 300, a teraz WR250F. Shrniem to TT a LC4 som nikdy nemal kupovať :-)
Já jsem prošel Hondu, KTM, Husabergy - několik, teď jsem si k Husabergu pořídil R1150R a na enduro se mi už ani nechce......, ale je to možná jen to první nadšení.